Hotel Lassa

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Seoul

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Standard Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Air botol percuma
  • 17 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bidet
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Air botol percuma
  • 21 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
3, Yonsei-ro 2ga-gil, Seodaemun-gu, Seoul, 03779

Tempat berdekatan

  • Seogang University - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Universiti Yonsei - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Universiti Wanita Ewha - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Hospital Severance - 11 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Universiti Hongik - 14 min berjalan kaki - 1.2 km

Bergerak

  • Stesen Shinchon - 2 minit berjalan kaki
  • Stesen Seoul - 10 minit memandu
  • Seoul (GMP-Lapangan Terbang Antarabangsa Gimpo) - 36 minit memandu

Restoran

  • โ€ชStarbucks - โ€ฌ1 min berjalan kaki
  • โ€ช์•„ํ‹ฐ์ œ - โ€ฌ1 min berjalan kaki
  • โ€ชTOM N TOMS COFFEE - โ€ฌ1 min berjalan kaki
  • โ€ช์—ญ์ „์šฐ๋™0410 - โ€ฌ1 min berjalan kaki
  • โ€ชGong cha - โ€ฌ1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Lassa

Hotel berdekatan Universiti Hongik
Hotel Lassa menyediakan taman dan banyak lagi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Hartanah bebas asap rokok, tempat simpanan bagasi dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Lif dan dispenser air
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Lassa memiliki keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul

Lain-lain

  • 14 tingkat
  • Dibina pada 2016
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Penyaman udara
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 10:00 - 5:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak KRW30000.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: KRW 30000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Penarafan kebangsaan

Kelas hartanah, yang disediakan oleh sistem pengadaran kami adalah berdasarkan jenis hartanah, kemudahan dan perkhidmatan.

Hartanah juga dikenali sebagai

HOTEL LASSA Seoul
LASSA Seoul
HOTEL LASSA Hotel
HOTEL LASSA Seoul
HOTEL LASSA Hotel Seoul

Soalan lazim

Adakah Hotel Lassa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Lassa?

Hotel Lassa tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Lassa?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Lassa?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Lassa?

Terletak di Sinchon-dong, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Seogang University dan Universiti Hongik. Jalan Myeongdong dan Pasar Namdaemun juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Shinchon hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Stesen Univ. Sogang sejauh 8 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel Lassa Ulasan

6.8

6.4

Kebersihan

8.2

Lokasi

7.0

Kakitangan & perkhidmatan

5.8

Mesra alam

6.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 16 daripada 58 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 13 daripada 58 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 13 daripada 58 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 58 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 58 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

kyle

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
-it's a love hotel. -room smelled like bleach and had to leave the window open all night. -heater/ac didn't work at all. -room was dirty and the more you looked the worse it got -refused to refund.
Stains everywhere
Broken window just taped uo
Broken glass behind there.
Hair in towels.
Menginap 7 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Jeongik, Todasi Sasame

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
่ฆณๅ…‰ใƒ›ใƒ†ใƒซใ‚ˆใ‚Šใƒฉใƒ–ใƒ›ใƒ†ใƒซใ‚ˆๆ–นใŒ่ฟ‘ใ„ใ€ใ‚ฟใ‚ชใƒซใซใฏไบบใฎ้ซชใฎๆฏ›ใŒไป˜ใ„ใฆใ„ใŸใ‚Šใ—ใฆๅ—ไป˜ใฎไบบใฏๅบงใฃใŸใพใพๆŽฅๅฎขใ™ใ‚‹ใ‚ˆใ†ใชใƒ›ใƒ†ใƒซใ ใฃใŸใ€‚
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Stanley

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Shower was great, sink, though water was cool. mattress didnโ€™t agree with me.
Menginap 12 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Hosam

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Eirini

Menginap 4 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Sayaka

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
้ง…่ฟ‘ใงไพฟๅˆฉใ€‚็ซ‹ๅœฐ้‡่ฆ–ใฎๅ ดๅˆใซใฏ่‰ฏใ„ใ‹ใ‚‚ใ€‚ๅฎ‰ใ„ใƒ—ใƒฉใƒณใฏใƒใ‚งใƒƒใ‚ฏใ‚คใƒณๆ™‚้–“ใŒๅŸบๆœฌใฏๅคœ10ๆ™‚ใชใฎใŒๆฎ‹ๅฟตใ€‚15ๆ™‚ใ ใจใ‹ใชใ‚Šๅ‰ฒ้ซ˜ใ€‚ ้ƒจๅฑ‹ใฎๆธ…ๆŽƒใฏ่กŒใๅฑŠใ„ใฆใ„ใชใ„ใงใ™ใ€‚ใƒใ‚งใƒƒใ‚ฏใ‚คใƒณใ—ใฆ้ƒจๅฑ‹ใซ่กŒใฃใŸใ‚‰ๅบŠใซ้ซชใฎๆฏ›ใŒไฝ•ๆœฌใ‚‚่ฝใกใฆใ„ใฆๆฐ—ๆŒใกๆ‚ชใ‹ใฃใŸใ€‚
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Christopher

Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Terrielyn

Menginap 4 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Mathilde Bach

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Dรฅrlig oplevelse

Vores vรฆrelse var i dรฅrlig stand. Sengetรธjet var beskidt, ogsรฅ efter det blev skiftet. Aircondition virkede ikke sรฅ vi kunne hverken varme eller kรธle rummet. Aflรธbet i badet virkede ikke sรฅ hele badevรฆrelsesgulvet blev vรฅdt hver gang vi var i bad. Ogsรฅ generelt var vรฆrelses ret beskidt. Det eneste positive ved dette hotel er beliggenheden, men der er sรฅ mange hoteller pรฅ samme gade - jeg ville helt klart tjekke dem ud fรธrst
Menginap 11 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Jaehwan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

HYEONGWOOK

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Jong Hwan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

Jong Hwan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

JONG HWAN

Menginap 1 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

Man-Jong

Menginap 1 malam pada Apr 2024

6/10 Boleh diterima

sangyun

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2023

2/10 Teruk

Jamil

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The cleaning conditions in the hotel was awful. Dust and dirt everywhere. The reception service was also bad. Strange guys (not dressed of hotel staff) who don't speak English well are always at their smartphones. Elevators smell terrible. If I don't change my hotel to another my opinion about Korea could be nightmare because of this hotel. No breakfast, no late check out, no any services. Awful
Menginap 4 malam pada Okt 2023

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

๋ณ„๋กœ์˜€์–ด์š”

Menginap 1 malam pada Mei 2022

8/10 Baik

Jae choon

Menginap 1 malam pada Apr 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2022

10/10 Cemerlang

CHOI

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2021

2/10 Teruk

Heejin

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์ •๋ง ์ตœ์•…

์ •๋ง ํ›„๊ธฐ๋ฅผ ์•ˆ ๋‚จ๊ธธ ์ˆ˜๊ฐ€ ์—†๋„ค์š”. ์ด๋ถˆ์— ์–ผ๋ฃฉ๋„ ๊ทธ๋žฌ์ง€๋งŒ ๋ฒ ๋“œ๋ฒ…์Šค๊ฐ€ ์žˆ์–ด์„œ ๋‹ค๋…€์˜จ์ง€ ์—ดํ˜ ์งธ์ธ๋ฐ๋„ ํ”ผ๋ถ€๊ฐ์—ผ์— ๊ฐ€๋ ค์›€์ฆ์— ๊ณ ์ƒ ์ค‘์ž…๋‹ˆ๋‹ค. ํ”ผ๋ถ€๊ณผ ๋ณ‘์›๋น„์— ๋ฐฉ์—ญ์—…์ฒด ๋น„์šฉ๊นŒ์ง€ ๋‹ค ์ฒญ๊ตฌํ•˜๊ณ  ์‹ถ์–ด์š”
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Gabriel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Better than I expected.

The check in was quite fast and the lobby looked nice. A fast check in it always good. The room was also better than I expected. I think the people on Kakao Maps are crazy. I saw a 1 star, so I got scared. This is the second time in a row this happened, and it turned out much better than I expected. The room looked quite nice. Plenty of pillows, good aesthetic. Free water and assorted drinks. Awesome. However I did have some problems. The bathroom/shower set up was odd. You can see people through the bathroom door if you want. That is quite awkward. There are see through glass portions. There is also no door to block off the separate shower sink portion. That whole set up is super odd. And there is one major problem; no actual control over the heating. This is sometimes a problem in hotel rooms, where they are too warm to sleep comfortably. Wasn't much i could do. Opened a window. Tried the AC even but it just blew hot air no matter what I did. No remedy. So even though the bed was comfortable, I slept really restlessly. Please consider this in the future. That aside i enjoyed my stay and people on Kakao Maps are legitimately crazy
Menginap 2 malam pada Feb 2021

8/10 Baik

Ahrim

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
๋Œ€์ฒด๋กœ ๋งŒ์กฑํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค ์„ธ๋ธŒ๋ž€์Šค์— ์ผ์ด ์žˆ์–ด ๊ฐ”๋Š”๋ฐ ๊ฐ€๊น๊ณ  ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค ์ฒœ์žฅ์— ๋ชจ๊ธฐ์ž๊ตญ๋นผ๊ณ ! ๋ฐฉ๋„ ๋”ฐ๋œปํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค
Menginap 1 malam pada Jan 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

๊น”๋”ํ•ด์š”

๊น”๋”ํ•ด์š”.
Menginap 1 malam pada Nov 2020