Novotel Santos Gonzaga

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat bar/ruang istirahat, dengan jarak berjalan kaki ke Pantai Gonzaga

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Novotel Santos Gonzaga

Bahagian luar
Kolam renang terbuka
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus
Sarapan dan makan tengah hari dihidangkan, masakan antarabangsa
Bahagian luar

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Parkir tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM260
RM265 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Okt - 20 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Superior Room, 1 Katil Ratu (Queen), Ocean View

7.8 daripada 10
Baik
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Apartment, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

8.4 daripada 10
Sangat baik
(11 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Katil sofa - kelamin
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 25 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Superior Apartment, 1 Katil Ratu (Queen)

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(17 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Apartment, 1 Katil Ratu (Queen)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Apartment, 2 Katil Bujang (Single)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Apartment, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Av Dona Ana Costa 473, Santos, 11060-003

Tempat berdekatan

  • Pantai Gonzaga - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pantai Boqueirao - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pantai José Menino - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pantai Ponta da Praia - 4 min memandu - 3.6 km
  • Pelabuhan Santos - 5 min memandu - 4.7 km

Bergerak

  • Stesen Ana Costa - 11 minit berjalan kaki
  • São Paulo (GRU-Guarulhos - Governor André Franco Montoro Intl.) - 105 minit memandu

Restoran

  • ‪B. Lem - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Cantina di Lucca - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Ao Chopp do Gonzaga - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Beduíno - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Lanches Sevilha - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Novotel Santos Gonzaga

Mewah bagi hotel berdekatan Pantai Gonzaga
Pertimbangkan penginapan di Novotel Santos Gonzaga dan manfaatkan taman, pencucian kering/dobi dan 2 bar. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Restoran di tapak menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti gimnasium dan pusat perniagaan.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan letak kenderaan valet (surcaj)
  • Tempat simpanan bagasi, porter/tukang angkut dan dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok, surat khabar percuma dan lif
Ciri-ciri bilik
Kesemua 288 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan valet di tapak hartanah (BRL 35 sehari)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: BRL 70 seorang
  • 1 restoran
  • 2 bar/ruang istirahat
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Sauna
  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 45 meter persegi

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul

Lain-lain

  • 23 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 100 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 15 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air dan bekas najis tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 70.00 seorang
  • Fi letak kenderaan valet: BRL35 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 100 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

Novotel Santos Hotel
Novotel Santos
Novotel Santos Brazil
Novotel Santos
Novotel Santos Gonzaga Hotel
Novotel Santos Gonzaga Santos
Novotel Santos Gonzaga Hotel Santos

Soalan lazim

Adakah Novotel Santos Gonzaga mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Novotel Santos Gonzaga?

Setakat 1 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Novotel Santos Gonzaga pada 19 Okt 2025 bermula serendah RM 259.68, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Novotel Santos Gonzaga mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 15 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL100 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Novotel Santos Gonzaga?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak BRL35 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Novotel Santos Gonzaga?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00.

Apakah masa daftar keluar di Novotel Santos Gonzaga?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Novotel Santos Gonzaga?

Terletak di Gonzaga, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Pusat Membeli-belah Miramar dan Pantai Gonzaga. Hospital dan Pronto Socorro Kanak-kanak Gonzaga dan Beli-belah Parque Balneário juga dalam jarak 5 minit berjalan kaki. Stesen Ana Costa sejauh 11 minit berjalan kaki dan Bernardino de Campos Station sejauh 11 minit berjalan kaki.

Novotel Santos Gonzaga Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 527 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 295 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 99 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 50 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 29 daripada 1000 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Marcelo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
O atendimento da recepção foi muito bom. O piso do quarto precisa de reparos ou troca.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jonathan, Huntington Beach

Menginap 21 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Regis

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel. From friendly staff, breakfast, internet, localization. I recommend to anyone.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Rinaldo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Not coming back

The HVAC must be cleaned immediatelly. The smell of mold was very strong even when the air conditioning was not running in the room. The smell was also strong on the 6th floor, during breakfast. One window was visible damaged in the breakfast room (see photo). Staff was very friendly but that was not enough to conpensate for the strong smell of mold.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Alessandra

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Adriano

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

RENATO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Cidemar

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Norma, Ontario

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was in a very nice clean and convenient area. Shops and restaurants were at a walking distance. I loved the quietness of the rooms. Very nice hotel, and extremely nice staff. Love the room service.!!
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Alercio Guerra

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Fabio A

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Fabio A

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Valdomiro

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Fizemos o checkin quando chegamos ao quarto era PCD e meu esposo não gosta . Solicitou a troca onde pagou R $372,00 para acomodar em um apartamento normal . Quarto extremamente sujo, persianas emboloradas, o Box vazando água. Experiência horrível em Santos e ainda com valor alto Hotel bem confuso
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Achei o Hotel bem localizado, café da manha era muito bom, bem completo e o atendimento cordial. Porem o quarto cheira mal, um cheiro forte de mofo. Acredito que seja por causa da não vedação entre quarto e área de chuveiro. O quarto fica muito úmido e com cheiro desagradável.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boa estadia , café da manhã muito bom, quarto bom embora com piso um pouco velho e desgastado.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

rafael

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Ananias

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Boa

Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Rossana

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Abaixo do padrão Novotel

Hotel bom, mas serviço de limpeza e academia ruins. Gostamos do atendimento da recepção e do restaurante. O café da manhã é excelente, o quarto é amplo e confortável. Porém, a camareira só apareceu para limpar o quarto depois de insistirmos duas vezes e, mesmo assim, foi após as 16h (horário máximo de limpeza segundo a recepção). A academia possui apenas uma multiestacao que está quebrada e não há ar condicionado, ou seja, horrível para treinar. No quarto, as cortinas estão mofadas e o controle da TV estava quebrado. Por ser um hotel de padrão mais alto, deveria estar tudo bem m excelente condição.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Valeria b

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Jair

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Limpeza deixou a desejar, edredom com manchas de sangue assim os lençóis
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Eduardo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

jose luis

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Só dormir

Cheguei às 23:00 e fui embora às 8 horas da manhã somente dormir nem café da manhã tomei.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Adriano

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025