Hotel Santillana
Hotel di Santillana del Mar terdapat restoran dan bar/ruang istirahat
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Santillana





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Meja
Peti besi
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Calle El Cruce, s/n, Santillana del Mar, Cantabria, 39330
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Colonial de Santillana
Hotel Colonial de Santillana
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Sarapan tersedia
9.2 daripada 10, Hebat, 76 ulasan
Harga ialah RM429
RM472 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Jul - 11 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 7 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Museo Santillana
Hotel Santillana Hotel
Hotel Santillana Santillana del Mar
Hotel Santillana Hotel Santillana del Mar
Soalan lazim
Hotel Santillana Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.8/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
7 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Rowena
6 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Beautiful Hotel
Rowena
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Sylvia
3 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sylvia
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Luis Alberto
7 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Luis Alberto
Menginap 2 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Liliana Julia
16 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Liliana Julia
Menginap 3 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Jaime, México
Mengembara bersama keluarga
13 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jaime
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
9 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
13 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
serge chaene
24 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Etape
serge chaene
Menginap 1 malam pada Sep 2018
8/10 Baik
Nick
12 Sep 2018
Perfect charmy hotel
Nick
Menginap 1 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
miguel, pau
6 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bon hotel
miguel
Menginap 2 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Bob
5 Sep 2018
Santillana
Bob
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
Jianping
14 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
If y like small, historic places.
Jianping
Menginap 2 malam pada Ogo 2017
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
10 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Quaint hotel
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2017
8/10 Baik
Rodri
28 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Un buen hotel.
Rodri
Menginap 1 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
Andrew
14 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great hotel, terrific location
Andrew
Menginap 1 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
felipe, barakaldo
4 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel acogedor
felipe
Menginap 1 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
19 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
2 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Daniel
25 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Comodo y muy buen ubicado
Daniel
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
20 Sep 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Manny, F
19 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
This is our third stay
Manny
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
13 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Sep 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
4 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik