La Quinta Inn Hotel

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Santa Marta

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk La Quinta Inn Hotel

Basic Double Room | Wi-fi percuma
Basic Double Room | Bilik Mandi | Tab mandi dan pancuran berasingan, tuala disediakan, sabun, tisu tandas
Meja sambut tetamu
Basic Double Room | Wi-fi percuma
Bahagian luar

Ulasan

10 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Basic Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Mandian bayi
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
55 Cl. 10, Santa Marta, Magdalena, 470001

Bergerak

  • Santa Marta (SMR-Simon Bolivar) - 31 minit memandu

Tentang hartanah ini

La Quinta Inn Hotel

Hotel terletak di Norte
La Quinta Inn Hotel menyediakan kemudahan dobi dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj) dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di La Quinta Inn Hotel menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi dan pancuran berasingan dan sabun
  • Mandian bayi dan atas dasar terhad

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik pantai (surcaj)

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Mandian bayi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (sekali sepenginapan)

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kertas tandas
  • Sabun
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Lain-lain

  • Penyaman udara (kawalan suhu)

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 21:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Jika anda merancang untuk tiba selepas 20:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Anda mungkin perlu membayar VAT (19%) di hartanah. Pengembara bukan penduduk yang membayar menggunakan kad luar negara atau pindahan bank dan menunjukkan pasport dan visa pelancong yang sah boleh dikecualikan daripada cukai nilai tambah (19%) pada tempahan pakej pelancong (penginapan serta perkhidmatan pengembaraan lain).

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Nombor Pendaftaran Hartanah 106114

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Jika anda mengembara dengan kanak-kanak, hartanah penginapan anda mungkin menghendaki anda untuk mengemukakan dokumen-dokumen berikut: Ibu bapa yang mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mungkin perlu mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan pengenalan (ID) bergambar (pasport untuk bukan warganegara Columbia) semasa daftar masuk. Jika saudara-mara atau penjaga yang sah mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak tersebut, saudara-mara atau penjaga yang sah berkenaan mungkin perlu mengemukakan kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh kedua ibu bapa dan diperakui oleh notari serta salinan pengenalan (ID) kedua ibu bapa. Jika hanya ibu atau bapa yang mengembara ke Colombia dengan kanak-kanak tersebut, ibu atau bapa berkenaan mungkin perlu mengemukakan kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Pelawat yang merancang untuk mengembara dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Colombia sebelum mengembara untuk mendapat panduan selanjutnya.

Hartanah juga dikenali sebagai

La Quinta Inn Hotel Hotel
La Quinta Inn Hotel Santa Marta
La Quinta Inn Hotel Hotel Santa Marta

Soalan lazim

Adakah La Quinta Inn Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di La Quinta Inn Hotel ?

Hotel ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di La Quinta Inn Hotel ?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di La Quinta Inn Hotel ?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya La Quinta Inn Hotel ?

Terletak di Norte, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Santa Marta Theater, Mayorship of Santa Marta dan Taman Simón Bolivar. Rumah Adat dan Teluk Santa Marta juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Ulasan

La Quinta Inn Hotel Ulasan

10

Luar Biasa

10

Kebersihan

10

Kakitangan & perkhidmatan

10

Mesra alam

10

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 1 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 1 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 1 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Mario

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2025