Hostería San Millan
Hotel di San Millan de la Cogolla terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Galeri foto untuk Hostería San Millan





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double or Twin Room

Standard Double or Twin Room
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Bar mini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Plaza del Monasterio de Yuso, S/N, San Millan de la Cogolla, La Rioja, 26326
Tentang hartanah ini
Hostería San Millan
Hartanah serupa

Parador de Santo Domingo Bernardo de Fresneda
Parador de Santo Domingo Bernardo de Fresneda
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Perkhidmatan perniagaan
8.8 daripada 10, Terbaik, 197 ulasan
Harga ialah RM326
RM359 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Nov - 1 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil bayi: EUR 11 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 45 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Hosteria Monasterio San Millan Hotel
Hosteria Monasterio San Millan Hotel San Millan de la Cogolla
Hosteria Monasterio San Millan San Millan de la Cogolla
Hosteria San Millan
Hostería San Millan Hotel
Hostería San Millan San Millan de la Cogolla
Hostería San Millan Hotel San Millan de la Cogolla
Soalan lazim
Hostería San Millan Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.4/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
24 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
ramon
30 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ramon
Menginap 2 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
JOSE ANTONIO
7 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mejorable
JOSE ANTONIO
Menginap 2 malam pada Dis 2017
8/10 Baik
Colsen, Sahagun
18 Mei 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Volgens verwachting
Colsen
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Ogo 2012
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Magnifico hotel
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
steve
21 Jun 2012
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
steve
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
1 Nov 2011
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
22 Sep 2011
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
1 Sep 2011
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
5 Ogo 2011
Sukakan: Kebersihan








