Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Salalah Gardens Hotel Managed by Safir Hotels & Resorts





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Grand Suite, 2 Bedrooms (Safir)

Grand Suite, 2 Bedrooms (Safir)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
Televisyen LCD
2 bilik tidur
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Executive Suite, 1 Bedroom

Executive Suite, 1 Bedroom
Sorotan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
Televisyen LCD
Katil sofa
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Sorotan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Executive Suite, 1 Bedroom, Balcony

Executive Suite, 1 Bedroom, Balcony
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
Televisyen LCD
Katil sofa
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Al Rabat Street, Salalah, 211
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira OMR 6 untuk dewasa dan OMR 4 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: OMR 10 seorang (sehala)
- Bayaran katil lipat simpan: OMR 15.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Kolam bermusim akan dibuka dari Januari hingga Disember
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Gardens Residences
Gardens Residences Hotel
Salalah Gardens
Salalah Gardens Residences
Salalah Gardens Residences Hotel
Salalah Gardens Hotel
Salalah Gardens Hotel Managed by Safir Hotels Resorts
Salalah Gardens Hotel Managed by Safir Hotels & Resorts Hotel
Salalah Gardens Hotel Managed by Safir Hotels & Resorts Salalah
Soalan lazim
Salalah Gardens Hotel Managed by Safir Hotels & Resorts Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
28 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Charles, Pueblo
Pengembara perniagaan
28 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Charles
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Charles, Pueblo
Pengembara perniagaan
28 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Charles
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
James Stewart
14 Feb 2025
James Stewart
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Marc
Mengembara bersama pasangan
14 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Marc
Menginap 4 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Lucia
Mengembara bersama kumpulan
9 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nicest hotel staff and great value
Lucia
Menginap 4 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Stephen
Mengembara bersama kumpulan
31 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Stephen
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Charles, Pueblo
25 Dis 2024
Charles
Menginap 4 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Daemyoung
Pengembara perniagaan
14 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Daemyoung
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Sahin
Mengembara bersama keluarga
23 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great stay with family
Sahin
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
6/10 Boleh diterima
Saleh
10 Ogo 2024
Saleh
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Ghada
27 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ghada
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Sherif
Pengembara perniagaan
28 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sherif
Menginap 2 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
Mishari
Mengembara bersama keluarga
15 Jan 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mishari
Menginap 1 malam pada Jan 2024
8/10 Baik
Shivendra
6 Jan 2024
Shivendra
Menginap 3 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Giancarlo
23 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel
Giancarlo
Menginap 3 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
Nour
Mengembara bersama kumpulan
19 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nour
Menginap 4 malam pada Sep 2023
8/10 Baik
Christopher
1 Jan 2023
Christopher
Menginap 5 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
Muhammad abdullah
Mengembara bersama keluarga
14 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muhammad abdullah
Menginap 2 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
7 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
Yosuke
28 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yosuke
Menginap 1 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
ALEXANDER
Mengembara bersama keluarga
3 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ALEXANDER
Menginap 1 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Abdulaziz, Corvallis
Mengembara bersama keluarga
21 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Abdulaziz
Menginap 4 malam pada Jun 2022
8/10 Baik
Lattefa
19 Jun 2022
Lattefa
Menginap 4 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Awadh
Mengembara bersama keluarga
23 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I would like to thanks Mr. kamrul Hasan
Awadh
Menginap 1 malam pada Feb 2022