Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Royal Bon Repos





Ulasan
9.6 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Room, Accessible

Room, Accessible
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Pengering rambut
Air botol percuma
Lihat semua foto untuk Family Room

Family Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Pengering rambut
Air botol percuma
Lihat semua foto untuk Superior Room, Balcony (Comfort)

Superior Room, Balcony (Comfort)
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Room

Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Pengering rambut
Air botol percuma
Bar mini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

11 Rue Jean Aicard, Sainte-Maxime, Var, 83120
Tentang hartanah ini
Hotel Royal Bon Repos
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.16 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 12 hingga 18 untuk dewasa dan EUR 6 hingga 9 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 18 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 24.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
HOTEL ROYAL BON REPOS Sainte-Maxime
HOTEL ROYAL BON REPOS
ROYAL BON REPOS Sainte-Maxime
ROYAL BON REPOS
HOTEL ROYAL BON REPOS Hotel
HOTEL ROYAL BON REPOS Sainte-Maxime
HOTEL ROYAL BON REPOS Hotel Sainte-Maxime
Soalan lazim
Ulasan
Hotel Royal Bon Repos Ulasan
9.6
Luar Biasa
9.8
Kebersihan
9.6
Lokasi
9.4
Kakitangan & perkhidmatan
9.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
2 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Dis 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
20 Nov 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Très bien situé et facile d'accès .
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Nov 2017
10/10 Cemerlang
Stephane
19 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stephane
Menginap 1 malam pada Nov 2017
10/10 Cemerlang
Stefano
9 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stefano
Menginap 1 malam pada Nov 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
7 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2017
6/10 Boleh diterima
craig, canafa
1 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Ok hotel close to shops
craig
Menginap 2 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
27 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
26 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wonderful family run hotel in the best location.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2017
8/10 Baik
Elisa
17 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Elisa
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
10/10 Cemerlang
Lars
24 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mycket bra hotell!
Lars
Menginap 3 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Geir
16 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Geir
Menginap 1 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
14 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabulous!
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
John & Carolyn, ireland
2 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent hotel
John & Carolyn
Menginap 1 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Clint
13 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice surprise
Clint
Menginap 2 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
29 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Kodikas ja siisti hotelli hyvällä sijainnilla
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Eilif
15 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Idyl og charme i Sainte Maxime
Eilif
10/10 Cemerlang
Elena
25 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lovely homely hotel
Elena
10/10 Cemerlang
Per
19 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Per
10/10 Cemerlang
Merja, Espoo
29 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Suosittelen!


Merja
10/10 Cemerlang
Mark, UK
6 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very clean, tranquil hotel in great location......
Mark
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
25 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
MARTINE, SAINT ETIENNE
19 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CHARMANT HOTEL
MARTINE
10/10 Cemerlang
Hanne, Kirkenes
10 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Koselig familiedrevet hotell med det lille ekstra
Hanne
10/10 Cemerlang
Christian, france
21 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Parfait
Christian
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
18 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik