Le Berry

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Saint-Nazaire terdapat pusat perniagaan 24 jam dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Le Berry

Bahagian luar
Bar (di hartanah)
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi
Pemandangan dari bilik

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Sarapan tersedia
Harga semasa ialah RM515
RM585 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Jul - 5 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Executive Double or Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Bar mini
Pengemasan harian
  • 16 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Double or Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Bar mini
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1, place Pierre Semard, Saint-Nazaire, Loire-Atlantique, 44600

Tempat berdekatan

  • Ruban Bleu Centre Commercial - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Taman Tiers Paysage - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Pangkalan Kapal Selam Saint Nazaire - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Muzium Escal'Atlantic - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Limbungan Kapal Atlantik - 2 min memandu - 1.0 km

Bergerak

  • Stesen Saint Nazaire - 3 minit berjalan kaki
  • Nantes (NTE-Nantes - Atlantique) - 45 minit memandu

Restoran

  • ‪Jack's Express - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪La Dolce Vita - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Quick - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Class'croute - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Pizza Hut - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Le Berry

Hotel berhampiran stesen kereta api
Anda boleh menantikan perkhidmatan pencucian kering/dobi, bar dan pusat perniagaan 24 jam di Le Berry. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Hartanah bebas asap rokok, tempat simpanan bagasi dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma, bantuan pelancongan/tiket dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Le Berry memiliki kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi, sebagai tambahan kepada dinding kalis bunyi dan surat khabar percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan tab mandi atau pancuran
  • Cerek elektrik, sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 15 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 8 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.87 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 8 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama, ANCV Cheques-vacances, dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

Berry Hotel Saint-Nazaire
Berry Saint-Nazaire
Le Berry Hotel
Le Berry Saint-Nazaire
Le Berry Hotel Saint-Nazaire

Soalan lazim

Adakah Le Berry mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR8 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Le Berry?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Le Berry?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Le Berry?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Le Berry?

Terletak di Saint-Nazaire, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Ruban Bleu Centre Commercial, Le Théâtre dan Taman Tiers Paysage. Pangkalan Kapal Selam Saint Nazaire dan Muzium Escal'Atlantic juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Saint Nazaire hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Penhoet sejauh 15 minit berjalan kaki.

Le Berry Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 28 daripada 70 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 33 daripada 70 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 70 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 70 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 70 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Tiphaine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Comme d'habitude, l'accueil et les chambres sont très agréables au Berry.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Reynaldo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 8 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Tiphaine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Mikael

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Olivier

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Kalt

Drin war sehr kalt, keine Möglichkeit wärmer zu machen!
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Axel

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très bon hôtel

Très bon hôtel, bon accueil et confortable. Très bon petit-déjeuner et bien placé.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Tiphaine

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Le Berry reste une valeur sure : accueilli avec gentillesse et professionnalisme, chambres calmes et confortables, à deux pas de la gare et quatre du centre-ville... On y reviendra !
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Tiphaine

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Le Berry est bien situé face à la gare. Bien insonorisée, la chambre est confortable, la literie de bonne qualité. Par-dessus tout l'accueil réservé en arrivant le soir par le monsieur qui m'a reçu est top : gentillesse et sens du service client. Le plus : le bar feutré et la petite restauration pour le soir avec du choix et des produits simples et bons. Ce n'est pas vraiment un restaurant mais quand on veut diner sans ressortir et profiter du repos, c'est parfait.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Allan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Forkert by, der stort set intet fransk og alting lukker kl 18
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

PELTIER

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Un bon hôtel

Bon hôtel mais compliqué de se garer et comme il est placé en ville, j'ai trouvé les alentours assez bruyants. Par contre, des options de restauration et l'hôtel est confortable.
Menginap 4 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très bon hôtel

Très bon hôtel seul bémol le parking est petit
Menginap 4 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Flore durosere

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bien reçu a la réception le personnel très professionnel au service des client
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Benoit

Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Pierre

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Nathalie

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Devendra

Menginap 1 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Mark

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very handy to rail station, large spacious room great service .
Menginap 2 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

Mecametal

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Vétuste

Un peu vetuste.
Menginap 2 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Stine Stavrum

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Peter

Menginap 2 malam pada Mac 2023

8/10 Baik

Bertrand

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

Bianca

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The guy who works in the reception is amazing! He is very proactive and always want to help!! The breakfast is good too!!
Menginap 3 malam pada Dis 2022

8/10 Baik

Steven

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Staff was extremely friendly. The breakfast is also pretty good compared with some other hotels.
Menginap 6 malam pada Sep 2022

8/10 Baik

chris

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
This Hotel was good, the staff were friendly and helpful. I would stay here again as it was good value. However, the restaurant was closed in the evening and I believe we should have been notified before we arrived that this was the situation
Menginap 1 malam pada Sep 2022