Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Le Mas de la Filoselle





Le Mas de la Filoselle menyediakan kemudahan seperti teres dan taman. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Ulasan
9.8 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM391
RM413 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Sep - 8 Sep
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Air botol percuma
Lihat semua foto untuk Double Room, Terrace

Double Room, Terrace
Sorotan
Balkoni
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

344 Rue du 19 Mars 1962, Saint-Martin-de-Valgalgues, 30520
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 5.50 peratus akan dikenakan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Le Mas de la Filoselle Guesthouse
Le Mas de la Filoselle Saint-Martin-de-Valgalgues
Le Mas de la Filoselle Guesthouse Saint-Martin-de-Valgalgues
Soalan lazim
Le Mas de la Filoselle Ulasan
Ulasan
9.8
Luar Biasa
9.8/10
Kebersihan
10/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
9.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.8/10
Mesra alam
Ulasan
5 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Grégory
Pengembara perniagaan
28 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Grégory
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
JOHN
Mengembara bersama pasangan
28 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
JOHN
10/10 Cemerlang
Roland
Pengembara perniagaan
1 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Roland
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Arne
28 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Arne
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Cyril
Pengembara perniagaan
16 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Je recommande
Cyril
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Joerg
Pengembara perniagaan
22 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Joerg
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Liliane
Mengembara bersama keluarga
10 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Liliane
Menginap 1 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
Gilles
Pengembara perniagaan
30 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gilles
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Nicole
13 Sep 2023
Nicole
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
OLIVIER
26 Jun 2023
OLIVIER
Menginap 1 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Thierry
18 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thierry
Menginap 1 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Mathieu
2 Mei 2023
Mathieu
Menginap 1 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
Jacqueline
6 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jacqueline
Menginap 3 malam pada Okt 2022
2/10 Teruk
Valérie
13 Sep 2022
Valérie
Menginap 1 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Morgan
Pengembara perniagaan
18 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Morgan
Menginap 1 malam pada Mei 2022
10/10 Cemerlang
Gilles
Pengembara perniagaan
6 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gilles
Menginap 1 malam pada Mac 2022
10/10 Cemerlang
Carsten
Pengembara perniagaan
13 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carsten
Menginap 1 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
Morgan
Mengembara bersama keluarga
29 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Morgan
Menginap 1 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Olivier
Pengembara perniagaan
8 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mas typique
Olivier
Menginap 1 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Morgan
Pengembara perniagaan
8 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Morgan
Menginap 1 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Denis
22 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Adresse à diffuser, et à conserver.
Denis
Menginap 1 malam pada Jun 2021
10/10 Cemerlang
Morgan
Pengembara perniagaan
17 Mac 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Morgan
Menginap 1 malam pada Mac 2021
10/10 Cemerlang
Alisha
Pengembara perniagaan
29 Jan 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour Superbe!
Alisha
Menginap 3 malam pada Jan 2021