Galeri foto untuk Hotel Mir





VIP Access
Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM414
RM481 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Nov - 3 Nov
Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli
- Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
- Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
- Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double), Mountain View

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double), Mountain View
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double), Mountain View

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double), Mountain View
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Premium Room, 1 Katil Ratu (Queen), Mountain View

Premium Room, 1 Katil Ratu (Queen), Mountain View
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Premium Triple Room, Mountain View

Premium Triple Room, Mountain View
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

25 Rue Vincent Mir, Saint-Lary-Soulan, 65170
Tentang hartanah ini
Hotel Mir
Hartanah serupa

Hôtel Mercure de Saint-Lary
Hôtel Mercure de Saint-Lary
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.0 daripada 10, Hebat, 93 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.61 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 hingga 15 untuk dewasa dan EUR 8 hingga 8 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 10 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, ANCV Cheques-vacances, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Apple Pay, Huawei Pay dan Samsung Pay
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Mir Hotel
Hotel Mir Saint-Lary-Soulan
Hotel Mir Hotel Saint-Lary-Soulan
Soalan lazim
Hotel Mir Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
1 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
martin
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
martin
Menginap 3 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
Fred
19 Jun 2025
Fred
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Gavin
3 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gavin
Menginap 4 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Léo
Mengembara bersama kumpulan
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Léo
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
JACQUELINE
Mengembara bersama kumpulan
30 Mei 2025
JACQUELINE
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Richard
13 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Une semaine à St Lary
Richard
Menginap 6 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Ivan
Pengembara perniagaan
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ivan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
LuAnn
Mengembara bersama kumpulan
27 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
LuAnn
Menginap 5 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Jeremy
3 Feb 2025
Jeremy
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Paul
Mengembara bersama pasangan
29 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Paul
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Damien
28 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Damien
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Franck
Pengembara perniagaan
13 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bon hôtel
Franck
Menginap 1 malam pada Nov 2024
4/10 Lemah
Daniel
8 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bof
Daniel
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
5 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Jose Rodrigo
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan
3 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jose Rodrigo
Menginap 2 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
30 Okt 2024
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Kjeld T.
23 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Et godt hotel
Kjeld T.
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Jeremy
Pengembara perniagaan
11 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jeremy
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
odile
28 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
odile
Menginap 5 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Belinda
28 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Belinda
Menginap 3 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Rafael
4 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente ubicación
Rafael
Menginap 1 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Jean-Marie
2 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bien mais peut mieux faire
Jean-Marie
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Rita
25 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rita
Menginap 1 malam pada Jun 2024
4/10 Lemah
Christine
Mengembara bersama pasangan
6 Jun 2024
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Christine
Menginap 1 malam pada Jun 2024