Galeri foto untuk Hotel Am Kai 334





Ulasan
8.0 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM457
RM525 jumlah
termasuk cukai & fi
31 Okt - 1 Nov
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Economy Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

Economy Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking
8.0 daripada 10
Sangat baik
(23 ulasan)
Sorotan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran satelit
Terletak di tingkat teratas
Pengemasan harian
Meja
Lihat semua foto untuk Economy Single Room

Economy Single Room
7.8 daripada 10
Baik
(8 ulasan)
Sorotan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran satelit
Almari pakaian
Pengemasan harian
Meja
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Alter Hafen S 334, Rostock, MV, 18069
Tentang hartanah ini
Hotel Am Kai 334
Hartanah serupa

Prize by Radisson, Rostock City
Prize by Radisson, Rostock City
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 522 ulasan
Harga ialah RM300
RM357 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Okt - 6 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Pengecualian atau pengurangan boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 3.70 seorang semalam untuk orang dewasa; EUR 1.45 semalam untuk tetamu berusia 6-14 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 6 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Makan malam dihoskan: EUR12
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Am Kai 334 Rostock
Hotel Am Kai 334 Bed & breakfast
Hotel Am Kai 334 Bed & breakfast Rostock
Soalan lazim
Ulasan
Hotel Am Kai 334 Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.6
Kebersihan
7.6
Kemudahan
8.2
Kakitangan & perkhidmatan
7.8
Mesra alam
8.0
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
28 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Regina
Mengembara bersama pasangan
17 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Regina
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Aleksandr
Mengembara bersama keluarga
13 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Aleksandr
Menginap 1 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Volker
Mengembara bersama pasangan
12 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Volker
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Janette
Mengembara bersama pasangan
31 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan




Janette
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Bernd
Mengembara bersama pasangan
30 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bernd
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
C.
18 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
C.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Martin
18 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Martin
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
6/10 Boleh diterima
Maria
11 Ogo 2025
Maria
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Frank
10 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Frank
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
6/10 Boleh diterima
Peter
10 Ogo 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Peter
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Ingeborg
4 Ogo 2025
Ingeborg
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Pedrina
28 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pedrina
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
sue
17 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
sue
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
marco
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
marco
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Martin
27 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Martin
Menginap 3 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Catrin
27 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Catrin
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Mario
26 Jun 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mario
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Dr. Markus
Pengembara perniagaan
17 Jun 2025
Sukakan: Kemudahan
Dr. Markus
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Adrian
15 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Adrian
Menginap 1 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
Philipp
13 Jun 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Philipp
Menginap 4 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Anke
12 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Gutes Stadthotel
Anke
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Maike
12 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maike
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
birgit
12 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
birgit
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Lutz
5 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lutz
Menginap 1 malam pada Mei 2025