2 Passi Da
Inap-sarapan terletak di Rom, dengan jarak berjalan kaki ke Ponte Milvio
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk 2 Passi Da





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Aleph Rome Hotel Curio Collection by Hilton
Pusat Bandar Rome
- Kolam
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 425 ulasan
Harga ialah RM2,541
RM2,893 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Jun - 1 Jul
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Bolsena, 4 - 00191, Rome, RM, 00191
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Best Western Hotel Astrid
Best Western Hotel Astrid
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 1,002 ulasan
Harga ialah RM537
RM649 jumlah
termasuk cukai & fi
14 Jul - 15 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 6.00 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 10 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan layan diri: kira-kira EUR 8 seorang
- Bayaran katil bayi: EUR 10.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Nombor Pendaftaran Hartanah IT058091C1FEAE9FG8
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
2 Passi Da B&B Rome
2 Passi Da B&B
2 Passi Da Rome
2 Passi Da Rome
2 Passi Da Bed & breakfast
2 Passi Da Bed & breakfast Rome
Soalan lazim
2 Passi Da Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.4/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
6 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
4/10 Lemah
Tiziana, Aberdeen
Mengembara bersama kumpulan
4 Nov 2024
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tiziana
Menginap 2 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
Patrizio
11 Jun 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Patrizio
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
16 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Una serata fantastica allo Stadio
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
carlo
Mengembara bersama kumpulan
9 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
carlo
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Domenico
25 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Domenico
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Nigel
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
28 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nigel
Menginap 4 malam pada Feb 2024
8/10 Baik
Slava
Mengembara bersama keluarga
2 Okt 2023
Sukakan: Kemudahan
Slava
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Geraldinne
16 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Geraldinne
Menginap 1 malam pada Sep 2023
6/10 Boleh diterima
Diana
29 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan
Diana
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Luigi
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
28 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Luigi
Menginap 1 malam pada Jul 2023
8/10 Baik
Francesco
5 Nov 2022
Francesco
4/10 Lemah
GUY
Mengembara bersama kumpulan
23 Feb 2020
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ik zou dit niet aanraden
GUY
Menginap 2 malam pada Feb 2020
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
18 Okt 2019
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Michele
Pengembara perniagaan
15 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
B&B di buon livello
Michele
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
16 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Ogo 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
14 Jun 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Neues Bad nötig und bessere Reinigung
Pengembara yang disahkan
Menginap 6 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
11 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
16 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Luigi
10 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ottimo
Luigi
Menginap 2 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
6 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
16 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
29 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
10/10 Cemerlang
Fabio
19 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabio
Menginap 2 malam pada Ogo 2017