Matiz Niteroi Design Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Niteroi terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara
  • Bar
Harga semasa ialah RM404
RM412 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Jan - 3 Jan 2026

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Executive Room, 1 Katil Ratu (Queen)

7.6 daripada 10
Baik
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Meja
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Room, 1 Katil Raja (King)

9.2 daripada 10
Hebat
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Meja
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 2 Katil Bujang (Single)

7.6 daripada 10
Baik
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Meja
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 1 Katil Ratu (Queen)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Meja
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Meja
Pengemasan harian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Meja
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
R. Joaquim Távora 54, Niteroi, RJ, 24230-540

Tempat berdekatan

  • Padang De Sao Bento - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pantai Icarai - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Stadium Caio Martins - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • UFF Art Center - 18 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Pantai Sao Francisco - 18 min berjalan kaki - 1.5 km

Bergerak

  • Stesen Rio de Janeiro Flag Square - 18 minit memandu
  • Perhentian Trem Santo Cristo - 18 minit memandu
  • Rio de Janeiro (SDU-Santos Dumont) - 51 minit memandu

Restoran

  • ‪O Galeto - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Bibi Sucos - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Tenore Gourmet - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Fabeni Caffè - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Panificação Atlântica - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Matiz Niteroi Design Hotel

Hotel terletak di Icarai
Manfaatkan sarapan bufet percuma, kemudahan dobi dan bar di Matiz Niteroi Design Hotel. Sebagai tambahan kepada restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kakitangan berbilang bahasa, meja/kaunter hadapan 24 jam dan hartanah bebas asap rokok
  • Tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 77 bilik menampilkan keselesaan seperti peti besi muat komputer riba dan ruang kerja komputer riba, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Almari pakaian, kot/katil bayi percuma dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia 6:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 6:00 hingga 10:30 pada hujung minggu
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 38-inci

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 11:00

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 70 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 7 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 70 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

Matiz Niteroi Design
Matiz Niteroi Design Hotel Hotel
Matiz Niteroi Design Hotel Niteroi
Matiz Niteroi Design Hotel Hotel Niteroi

Soalan lazim

Adakah Matiz Niteroi Design Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, Matiz Niteroi Design Hotel membenarkan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL70 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Matiz Niteroi Design Hotel?

Setakat 28 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Matiz Niteroi Design Hotel pada 2 Jan 2026 bermula serendah RM 403.61, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Matiz Niteroi Design Hotel?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Matiz Niteroi Design Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 11:00.

Apakah masa daftar keluar di Matiz Niteroi Design Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Matiz Niteroi Design Hotel?

Terletak di Icarai, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Pantai Icarai, Teluk Guanabara dan Pantai Sao Francisco. Muzium Seni Kontemporari Niterói dan Plaza Shopping Niteroi juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Ulasan

Matiz Niteroi Design Hotel Ulasan

9.0

Hebat

9.2

Kebersihan

9.0

Kemudahan

9.2

Kakitangan & perkhidmatan

8.6

Mesra alam

8.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 145 daripada 223 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 49 daripada 223 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 17 daripada 223 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 9 daripada 223 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 223 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Martina, Sao Paulo

Mengembara bersama kumpulan
Equipe atenciosa. Café da manhã muit bom.
Menginap 1 malam pada Dis 2025

8/10 Baik

Dorothy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Roberta

Menginap 2 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Fernanda

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Quarto antiquado, tv antiga sem sistema smart, banheiro muito antigo, recepção muito ruim, cama bem ruim
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Natalia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Ana Paula

Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

MAYCON

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ótima estadia

Estrutura confortável. Equipe educada. Ótimo café da manhã. Tudo muito limpo e organizado.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Josephine

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 10 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Brad

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was helpful and friendly. Close to the beach.
Menginap 8 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Nicola

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was clean and modern. Looks like they are renovating some rooms. Lovely staff. Would definitely stay again. Buses outside hotel.
Menginap 10 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Mark

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location with shops easy to reach as well as the beach. Room was very dated, cracks in the basin, tiles and dirty floor and walls. Two of the reception staff were unfriendly and did not provide any itemised receipt on check out, tried to charge me twice for the booking thankfully I had a receipt to prove I had already paid. Overall not the best experience.
Menginap 12 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Johannes C

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Francisco

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom café da manhã e lanche médio
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Fagner

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Mônica R P

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Anderson

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Carla

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Flavia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Disappointing Stay Despite Cleanliness & Breakfast

The hotel was clean, and the breakfast was actually good, but unfortunately, that’s where the positives end. We had two twin beds with low-quality, uncomfortable mattresses and bedding. The room itself was small, noisy, and poorly designed, with no place to hang towels in either the bathroom or the bedroom. The most frustrating part for me was the lack of basic hospitality. Upon arrival, you’re immediately faced with stairs, and not a single staff member offered help with luggage, yet again during check out. That lack of support really set the tone for the stay. Overall, we were disappointed and would not return.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ana Paula

Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ieda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

João

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Foi um bom final de semana

O quarto necessita obras Vocês registram minha reserva em duplicado de maneira errónea No hotel só me cobraram uma estadia
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Romeu

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Maria Cristina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ricardo Takenori

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025