Ibis Styles RJ Botafogo
Hotel terdapat bar pantai, berhampiran Gunung Sugar Loaf
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Ibis Styles RJ Botafogo





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM277
RM291 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Jun - 30 Jun
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Apartment, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Apartment, 2 Katil Bujang (Single)
7.2 daripada 10
Baik
(7 ulasan)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Lihat semua foto untuk Standard Apartment, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Apartment, 1 Katil Kelamin (Double)
8.4 daripada 10
Sangat baik
(11 ulasan)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua São Clemente, 30, Rio de Janeiro, RJ, 22260-000
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

ibis Rio de Janeiro Botafogo
ibis Rio de Janeiro Botafogo
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.6 daripada 10, Terbaik, 1,000 ulasan
Harga ialah RM272
RM285 jumlah
termasuk cukai & fi
11 Jul - 12 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan penuh: kira-kira BRL 53.00 untuk dewasa dan BRL 26.50 untuk kanak-kanak
- Fi letak kenderan valet berbumbung: BRL45 sehari
- Bayaran tempat letak kenderaan tambahan berbumbung: BRL 40 sehari
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 75 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Yuran daftar masuk lewat: 50-peratus daripada kadar bilik untuk daftar masuk antara 6:00 dan 12:00 tengah hari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga solar, di samping produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Zii Rio Janeiro
Ibis Styles RJ Botafogo Hotel
Ibis Styles RJ Hotel
Ibis Styles RJ Botafogo
Ibis Styles RJ
Zii Hotel Rio de Janeiro
Ibis Styles RJ Botafogo Hotel
Ibis Styles RJ Botafogo Rio de Janeiro
Ibis Styles RJ Botafogo Hotel Rio de Janeiro
Soalan lazim
Ibis Styles RJ Botafogo Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.6/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
21 Mac 2025
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Zuleika
Mengembara bersama kumpulan
21 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Zuleika
Menginap 1 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Guilhermo
19 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Guilhermo
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Daniela
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Daniela
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Adriane
15 Mac 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Localização excelente
Adriane
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Tyson
13 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tyson
Menginap 20 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
WILDE
13 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
WILDE
Menginap 5 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Antonio Dorival Pinto
Mengembara bersama pasangan
12 Mac 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Antonio Dorival Pinto
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Antonia
9 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Antonia
Menginap 5 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Silviane
8 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Silviane
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Ana L
7 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ana L
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Tim Wang Fabricius
5 Mac 2025
Tim Wang Fabricius
Menginap 5 malam pada Feb 2025
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
5 Mac 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice staff, very dirty hotel




Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
ERICA
Mengembara bersama kumpulan
4 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tudo ótimo!
ERICA
Menginap 4 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Alex
1 Mac 2025
Alex
Menginap 2 malam pada Feb 2025
4/10 Lemah
paulino
28 Feb 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pessima
paulino
Menginap 4 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Alishba
Mengembara bersama kumpulan
18 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alishba
Menginap 6 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Vanesca
18 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boa estadia
Vanesca
Menginap 1 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Arturo
5 Feb 2025
Arturo
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
CARLOS
2 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Aumento sem razao
CARLOS
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Thiago
Pengembara perniagaan
24 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thiago
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Mauricio
Mengembara bersama keluarga
23 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mauricio
Menginap 1 malam pada Jan 2025
4/10 Lemah
Stefan
Pengembara perniagaan
22 Jan 2025
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stefan
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Jamille
18 Jan 2025
Jamille
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Vanesca
Mengembara bersama kumpulan
18 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel bom
Vanesca
Menginap 1 malam pada Jan 2025