Ibis Styles RJ Botafogo
Hotel terdapat bar pantai, berhampiran Gunung Sugar Loaf
Galeri foto untuk Ibis Styles RJ Botafogo





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM281
RM295 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Dis - 8 Dis
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Apartment, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Apartment, 1 Katil Kelamin (Double)
8.2 daripada 10
Sangat baik
(17 ulasan)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Dihias secara individu
Penyaman udara
Katil bayi / kot percuma
Langsirirai gelap terus
Kelengkapan dandanan mesra alam
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Apartment, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Apartment, 2 Katil Bujang (Single)
7.4 daripada 10
Baik
(8 ulasan)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk mini
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Dihias secara individu
Penyaman udara
Katil bayi / kot percuma
Langsirirai gelap terus
Kelengkapan dandanan mesra alam
Pengering rambut
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Grand Hyatt Rio De Janeiro
Barra da Tijuca
- Kolam
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
9.2 daripada 10, Hebat, 1,002 ulasan
Harga ialah RM772
RM964 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Nov - 24 Nov
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua São Clemente, 30, Rio de Janeiro, RJ, 22260-000
Tentang hartanah ini
Ibis Styles RJ Botafogo
Hartanah serupa

ibis Rio de Janeiro Botafogo
ibis Rio de Janeiro Botafogo
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.6 daripada 10, Terbaik, 1,001 ulasan
Harga ialah RM304
RM319 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Dis - 6 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan penuh: kira-kira BRL 55.00 untuk dewasa dan BRL 26.50 untuk kanak-kanak
- Fi letak kenderan valet berbumbung: BRL60 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 75 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Yuran daftar masuk lewat: 50-peratus daripada kadar bilik untuk daftar masuk antara 6:00 dan 12:00 tengah hari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga solar, di samping produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Zii Rio Janeiro
Ibis Styles RJ Botafogo Hotel
Ibis Styles RJ Hotel
Ibis Styles RJ Botafogo
Ibis Styles RJ
Zii Hotel Rio de Janeiro
Ibis Styles RJ Botafogo Hotel
Ibis Styles RJ Botafogo Rio de Janeiro
Ibis Styles RJ Botafogo Hotel Rio de Janeiro
Soalan lazim
Ibis Styles RJ Botafogo Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.6/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
10 Okt 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Okt 2025
6/10 Boleh diterima
Christiana
Mengembara bersama keluarga
7 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Christiana
Menginap 1 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Roderlei
17 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Roderlei
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Yolanda
Pengembara perniagaan
6 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Yolanda
Menginap 5 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Ana María
Mengembara bersama kumpulan
15 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ana María
Menginap 2 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Rafael
14 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Padrão Ibis Styles em boa localização em Botafogo
Rafael
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Regina Celia, Rio de Janeiro
13 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Regina Celia
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
MARCIA NEIRE
13 Jul 2025
Hotel confortável, excelente custo beneficio
MARCIA NEIRE
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Pamela
11 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pamela
Menginap 4 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Eduardo
8 Jul 2025
Eduardo
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Bernardo Cretton
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bernardo Cretton
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
THAYANNE
2 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótima experiência
THAYANNE
Menginap 5 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Paula
Pengembara perniagaan
30 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel bem localizado



Paula
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Rodrigo Rafael
29 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Opção boa
Rodrigo Rafael
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
LUIZ F
24 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
LUIZ F
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
THAYANNE
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
23 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
THAYANNE
Menginap 5 malam pada Jun 2025
2/10 Teruk
LUIZ F
22 Jun 2025
LUIZ F
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
12 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boa localização
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
NEUSA MARIA VIDIGAL
Pengembara perniagaan
9 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
NEUSA MARIA VIDIGAL
Menginap 6 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Joana
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Joana
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Carlos Tadeu
3 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carlos Tadeu
Menginap 4 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Fabia
Pengembara perniagaan
30 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan
Fabia
Menginap 26 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Cláudia
16 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cláudia
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Victor
11 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Victor
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Antonio André
6 Mei 2025
Antonio André
Menginap 2 malam pada Apr 2025











