Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan sauna, beberapa langkah dari Atlantik Avenida

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana

Kolam renang terbuka
Premium Room, 1 Katil Raja (King), Sea View (Executive) | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Bahagian luar
Lain-lain
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Restoran
  • Kolam
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM734
RM771 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Okt - 30 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 13 daripada 13 bilik

Superior Room, 1 Katil Raja (King)

7.2 daripada 10
Baik
(10 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room, 1 Katil Raja (King), Sea View (Executive)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Family Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Katil sofa
Langsir/tirai gelap terus
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Classic Room, 1 Katil Ratu (Queen)

9.2 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Classic Room, 2 Katil Bujang (Single)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Room, 1 Katil Raja (King)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room, 2 Katil Bujang (Single), Sea View (Executive)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, 1 Katil Raja (King) (Accessible)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Suite, 1 Katil Raja (King), Sea View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rua Souza Lima, 48, Copacabana, Rio de Janeiro, 22070-001

Tempat berdekatan

  • Atlantik Avenida - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Pantai Copacabana - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Kubu Copacabana - 10 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Pantai Arpoador - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pantai Ipanema - 13 min berjalan kaki - 1.1 km

Bergerak

  • Estação 1 Tram Station - 6 minit berjalan kaki
  • Stesen Rio de Janeiro Sao Cristovao - 10 minit memandu
  • Rio de Janeiro (SDU-Santos Dumont) - 17 minit memandu

Restoran

  • ‪Flora Café - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante Alloro al Miramar - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Botequim da Praia - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Quiosque Baoba - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Grill Inn Restaurante - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana

Hotel dipulihkan pada 2021 dan terletak berdekatan Pantai Copacabana
Terletak berdekatan Atlantik Avenida, Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana menyediakan pencucian kering/dobi, gimnasium dan pusat perniagaan. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Masakan Brazil restoran di tapak, Restaurante Grand Mercure, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka
  • Sarapan bufet (surcaj), peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan kakitangan berbilang bahasa
  • Tempat simpanan bagasi, perkhidmatan rencam dan hartanah bebas asap rokok
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, lif dan bantuan pelancongan/tiket
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 295 bilik menawarkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 49-inci TV Pintar dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, kot/katil bayi percuma dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 6:30 hingga 10:30 pada hujung minggu; BRL 104.50 untuk orang dewasa dan BRL 52.25 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Restaurante Grand Mercure

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Sauna

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera visual di koridor
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 18 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Seluruh hartanah diubah suai - September 2021
  • Seni bina tradisional
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 49-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 157.5 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 15 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak setiap dewasa, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 104.50 untuk dewasa dan BRL 52.25 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 157.5 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

Golden Tulip Rio Copacabana Hotel
Golden Tulip Regente Hotel
Golden Tulip Regente Hotel Rio De Janeiro
Golden Tulip Regente Rio De Janeiro
Golden Tulip Rio
Grand Mercure Rio Janeiro Copacabana Hotel
Grand Mercure Rio Janeiro Copacabana
Golden Tulip Regente
Golden Tulip Rio Copacabana
Mercure Janeiro Copacabana
Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana Hotel
Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana Rio de Janeiro
Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana Hotel Rio de Janeiro

Soalan lazim

Adakah Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana?

Setakat 2 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana pada 29 Okt 2025 bermula serendah RM 734.15, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 15 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL157.5 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana?

Terletak di Copacabana, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Atlantik Avenida dan Pantai Copacabana. Pantai Ipanema adalah 0.8 bt (1.3 km) jauhnya. Estação 1 Tram Station sejauh 6 minit berjalan kaki dan Stesen Cantagalo sejauh 11 minit berjalan kaki.

Ulasan

Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana Ulasan

8.6

Cemerlang

8.8

Kebersihan

8.4

Kemudahan

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.6

Mesra alam

8.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 219 daripada 386 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 99 daripada 386 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 39 daripada 386 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 16 daripada 386 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 13 daripada 386 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Marina Lima Carvalho

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel muito bom, café da manhã excelente e funcionários muitos gentis e prestativos.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Miguel

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fue una estancia verdaderamente agradable y tranquila, sin inconvenientes.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Raul

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kemudahan
The location and the employees were very nice and sociable. No issues whatsoever.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Maria

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
We arrived early after a 12-hour flight and were advised to return at 2pm for check-in. After going out for a walk and lunch, we came back at the requested time only to find that our room was still not ready, and we had to wait another hour. The room allocated to us was unfortunately next to the cleaners’ storage, which made it very noisy in the early mornings with constant banging doors. To make matters worse, we experienced insects in the room. One morning, I woke up to find the shower full of them. I reported this to reception (with photos), but nothing was done, and I had to remove them myself just to take a shower. I also felt that the reception staff were careless and not very friendly, which was disappointing. Breakfast was acceptable but with limited selection, and the pool was both small and very cold. The only positives were the hotel’s location, as well as the professionalism of the door staff and waiters. Overall, this was not the experience I expected, and I would not return.
Menginap 13 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Jonathan, Brooklyn

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Jonathan, Brooklyn

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very conveniently located.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Luis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bien localizado, excelente costo beneficio! Recomendado
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Hugo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful, incredible gardening, decoration and recreational areas. Delicious breakfast. They even use loccitane for the bathroom shampoo, conditioner, soap and lotion. Very recommended!
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

victor

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Joshua S, Portland

Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Allan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótima localização, de frente para a praia de Copacabana, perto de farmácias e supermercados. Os funcionários todos muito atenciosos.
Menginap 5 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jill

Menginap 7 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Nathan, Wolverhampton

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was good. Rooftop bar is great
Menginap 8 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Floréal

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Je suis très satisfait par cet hotel à la fois par sa localisation mais surtout par son confort , sa rénovation et le niveau de service de son personnel avec un remerciement pour la superviseur Letitia qui a su apporter des réponses immédiates .
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ludmilla

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Qualidade muito boa em todos os setores do hotel , concierge super atenciosos e bem treinados, ponto muito positivo é o fato de o hotel oferecer toalhas para que o os hospedes possam usar na Praia e cadeiras e guarda sol gratis na Praia fazendo com que o hospice nao precise se preocupar com o mesmo , amenities no banheiro de Alta qualidade sendo da marca loccitane e Não posso me esquecer do café/brunch com comidas incriveis , super recomendo e com certeza Voltarei
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Priscilla

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

hans, Santiago

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ocean View near of everything in Copacabana
Menginap 3 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Emerson

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Localização e boa. Mas o hotel é velho, mal conservado.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ana Carolina

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Week in Rio

Great location and facilities beach access with umbrellas and chairs. Friendly staff and good breakfast.
Menginap 6 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Loreley

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

ROBSON

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Zhenghong, lake oswego

Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

wilma

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Carlos

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2025