Hotel Dagmar

Hartanah 3.0 bintang
Hotel zaman Victoria yang terdapat 2 restoran dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Dagmar

Pemandangan dari hartanah
Dewan besar
2 restoran, makan tengah hari dihidangkan, masakan Scandinavia
Teres/patio
Standard Double Room, Annex Building | Peralatan tempat tidur hipoalergenik, dihias secara berasingan

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Restoran
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Parkir tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Standard Double Room (Bed 140cm wide)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(19 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Double Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(12 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Cerek elektrik
  • 15 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(11 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 15 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Double Room, Annex Building

8.8 daripada 10
Cemerlang
(29 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Hulu semburan mandi hujan
Lantai bilik mandi dipanaskan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Twin Room

8.4 daripada 10
Sangat baik
(19 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Hulu semburan mandi hujan
Lantai bilik mandi dipanaskan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Family Quadruple Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(9 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil sofa - ratu
Pengering rambut
Bidet
Hulu semburan mandi hujan
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Raja
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Torvet 1, Ribe, 6760

Tempat berdekatan

  • Dewan Bandar Raya Lama Ribe - 1 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Katedral Ribe - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Menara Warga Katedral Ribe - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Ribes Vikinger - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pusat Taman Laut Wadden - 12 min memandu - 11.9 km

Bergerak

  • Stesen Ribe - 6 minit berjalan kaki
  • Billund (BLL) - 64 minit memandu

Restoran

  • ‪Sælhunden - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Skovgrillen - ‬20 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬5 min memandu
  • ‪Tulip Hotdog - Pølsevogn - ‬4 min berjalan kaki
  • Weiss Stue

Tentang hartanah ini

Hotel Dagmar

Hotel berdekatan Taman Laut Negara Wadden
Terletak berdekatan Dewan Bandar Raya Lama Ribe dan Menara Warga Katedral Ribe, Hotel Dagmar menyediakan bersebelahan padang golf, teres dan bar. Di dua restoran di tapak, nikmati Makan tengah hari, Makan malam, menu kanak-kanak dan masakan Scandinavia. Sebagai tambahan kepada bilik-bilik mesyuarat, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan hartanah bebas asap rokok
  • Keistimewaan golf (opsyenal), tempat simpanan bagasi dan perabot luar
  • Dispenser air, dewan tari-menari dan dewan bankuet
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 59 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan memiliki kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, pengemasan (atas permintaan) dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 85 meter
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia
  • Tempat letak kenderaan selamat di tapak hartanah (DKK 150 semalam)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 7:30 hingga 10:30 pada hujung minggu; DKK 125 untuk orang dewasa dan DKK 75 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Restaurant Dagmar
  • Vaegterkaelderen

Aktiviti menarik

  • Kart golf
  • Keistimewaan golf pilihan
  • Padang golf bersebelahan 18 lubang

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 20 meter persegi

Kawasan luar

  • Di taman negara
  • Perabot luar
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 1581
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina zaman Victoria

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Perabot berasingan
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah mengenakan caj sebanyak 3 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 18:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 18:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Restoran hartanah ini ditutup pada setiap hari Ahad dari 1 November-1 April.

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 1 Januari dan 18 Januari.
Hartanah ini ditutup: Malam Krismas dan Hari Krismas.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak DKK 200.00 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor haiwan peliharaan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak DKK200.0 sepenginapan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira DKK 125 untuk dewasa dan DKK 75 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri selamat: DKK 150 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: DKK 200.00 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil bayi: DKK 200.0 sepenginapan
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 3 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Dagmar Hotel
Dagmar Ribe
Hotel Dagmar
Hotel Dagmar Ribe
Dagmar Hotel Ribe
Hotel Dagmar Ribe
Hotel Dagmar Hotel
Hotel Dagmar Hotel Ribe

Soalan lazim

Adakah Hotel Dagmar mesra haiwan kesayangan?

Ya, Hotel Dagmar membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor). Terdapat fi sebanyak DKK200.00 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Hotel Dagmar?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak DKK150 semalam. Tempat terhad tersedia. Terdapat parkir percuma berdekatan.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Dagmar?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Dagmar?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel Dagmar?

Terletak di tengah-tengah Ribe, hotel golf ini sejauh beberapa langkah dari Dewan Bandar Raya Lama Ribe, Menara Warga Katedral Ribe dan Katedral Ribe. Rumah Hans Tavsen dan Priory St. Catherine berada dalam jarak beberapa langkah. Stesen Ribe sejauh 6 minit berjalan kaki dan Stesen Ribe Nørremark sejauh 23 minit berjalan kaki.

Hotel Dagmar Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 374 daripada 1001 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 439 daripada 1001 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 137 daripada 1001 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 38 daripada 1001 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 13 daripada 1001 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Ramona

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The included breakfast coffee was not very good at all. Maybe a bit more variety in choices for the breakfast and better coffee.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Paula

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property is beautiful. The employees are very kind and accommodating. The hotel does not have an elevator. All rooms are located upstairs and hard for those that need assistance.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Graeme

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Grest
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Azzurra

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pulizia scarsa - struttura che necessita di essere rimodernata urgentemente
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Ana Lucia de

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very uncomfortable stairs, lots of noise in the annex (opening and closing doors) to rooms, no place to keep things neither in bedroom nor in toilet
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Arne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Spisekort i restaurant er "meget " lille i udvalg 2 forretter 2 hovedretter samt 2 deserter, udvalget udenfor eller i vægterkælderen var større, så meget skuffende at skulle vælge mellem kulmule eller svinebryst når næsen var sat efter et godt stykke oksekød, så en skuffelse når man man er vant til at komme rundt til small hotels som kan meget mere. Mvh Arne Brylle Ps. Det er eneste punkt at pege fingre på i vores ophold.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Monique

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan
we were travelling around Jutland. We are from Canada.We chose this hotel for the nostalgia. All the floors were not level. my husband felt that he was rolling towards the side of the bed.Which is understandable for the oldest hotel in Denmark. Upon entering our bathroom, we were not satisfied with the cleanliness of the shower area. So we opted not to shower that day. With regards to parking, you have to park offsite about 250 m away. You were able to pull up in front of the hotel to unload. Breakfast was included and it was just okay.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Krones Nordic Aps

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Finn B.

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hyggeligt ophold

Dejligt og hyggeligt hotel. God atmosfære med venligt og opmærksomt personale både på hotel og i restaurant.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Roland

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Viele würden das Hotel nicht von A-Z hervorragend bewerten. Wenn man aber bedenkt, dass das Haus über 500 Jahre alt ist und vieles im Innern auch schon ein paar 100 Jahre alt ist, ist das Hotel als hervorragend zu bezeichnen. Als hervorragend einzigartig. Ein Gebäude von diesem Alter ist nicht einfach sauber zu halten. Es ist aber alles sauber. Dass ein Gebäude in diesem Alter nur noch schräge Böden und schiefe Türen hat, leuchtet aber ein. Es gibt dem Haus seinen eigenen Charme. Wenn dieses Haus erzählen könnte! Irgendwie kann es das auch. Man muss nur zuhören. Darüber hinaus war das Essen sehr fein und das Personal absolut freundlich. Bei unserer Ankunft hat ein Kellner, obwohl es nicht seine Aufgabe war, unser schweres Gepäck in den 1.Stock getragen. Einen Lift sucht man natürlich in einem 500 jährigen Haus vergeblich. Aber man informiert sich ja vor der Buchung. Wie gesagt: Ein einzigartiges Erlebnis. Danke
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Peter

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Charming Hotel in a Great Location

Very charming hotel. Only issue was no elevator. Tough to bring my suitcase up the narrow stairs. Other than that, well appointed and decorated. Good customer service and great location.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Marianne

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rummeligt og rent værelse. Smuk gammel morgenmads sal. Venligt personale
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Lars

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Mark

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Old hotel with lots of ups and downs in the hotel floor. Staff is friendly and helpful! Breakfast was good!
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Jan Brandt

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Historisk ophold

Et ophold på landets ældste hotel var en god og mindeværdig oplevelse.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Thomas

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Lars

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Brigitte

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
Dass das Hotel alt ist, war uns bekannt. Es ist teilweise recht ansprechend gestaltet. Das Badezimmer war eklig! Schimmelflecken an der Badewanne und am Waschbecken. Wanne, Toilette und Waschbecken unterirdisch!!! Das Frühstück war eine Zumutung. Kaum Auswahl. Alles lieblos hingestellt. Der Kaffee ungenießbar. So etwas haben wir noch nie erlebt und es an der Rezeption auch gesagt. Nie wieder diese Hotel!!!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Lennart

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Claus

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Godt ophold

God service og nyttige informationer. Pænt og rent værelse.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Margit

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Spændende bygning - god service
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Kirsten

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Fin og lækkert god mad om aftenen og morgenmad også.men der kunne ikke tændes for tv og ej i tre lamper
Menginap 1 malam pada Jun 2025