Hôtel Lecoq Gadby, The Originals Relais
Hotel di Rennes terdapat spa perkhidmatan penuh dan teres atas bumbung
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hôtel Lecoq Gadby, The Originals Relais





Ulasan
7.6 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Suite

Suite
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Kalis bunyi
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Kalis bunyi
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Economy Room

Economy Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Kyriad Rennes Centre Gare
Pusat Rennes
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Bar
9.0 daripada 10, Hebat, 819 ulasan
Harga ialah RM335
RM381 jumlah
termasuk cukai & fi
12 Jul - 13 Jul
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

156 Rue D'Antrain, Rennes, Ille-et-Vilaine, 35700
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Appart Hotel Odalys City Rennes Lorgeril
Appart Hotel Odalys City Rennes Lorgeril
- Dapur
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Dobi
8.8 daripada 10, Terbaik, 473 ulasan
Harga ialah RM296
RM339 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Jul - 21 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.98 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira EUR 16 untuk dewasa dan EUR 11 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 10 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut, rawatan spa dan mandian awam/onsen; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan.
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hôtels LeCoq-Gadby
Hôtels LeCoq-Gadby Rennes
Le Coq Gadby Rennes
Hôtels LeCoq Gadby
LeCoq-Gadby
LeCoq-Gadby Rennes
Soalan lazim
Hôtel Lecoq Gadby, The Originals Relais Ulasan
Ulasan
7.6
Baik
8.2/10
Kebersihan
7.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
7.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
10 Mei 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
Linda Rose
30 Sep 2021
Linda Rose
Menginap 3 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
florence
Mengembara bersama kumpulan
28 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Haven in Rennes

florence
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
28 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jolie étape
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Laurent
8 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
les arbres en ville
Laurent
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Christophe
Pengembara perniagaan
3 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christophe
Menginap 1 malam pada Jul 2020
6/10 Boleh diterima
Jean-Pierre
11 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hotel vieillissant aucuneconscience de la realite
Jean-Pierre
Menginap 3 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Olivier
Pengembara perniagaan
4 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Olivier
Menginap 1 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Monia
Pengembara perniagaan
12 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Accueillant et relaxant
Monia
Menginap 1 malam pada Feb 2020
6/10 Boleh diterima
Guillaume
Pengembara perniagaan
29 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Guillaume
Menginap 1 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Dr.Mark, Chicago
Mengembara bersama keluarga
28 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dr.Mark
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
23 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Priscillia
17 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Calme et Sérénité
Priscillia
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
16 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Valentin
2 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Valentin
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
2 Jun 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
PegandViv, Chantilly,Virginia
11 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
PegandViv
Menginap 2 malam pada Okt 2018
8/10 Baik
silvain
6 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ça va
silvain
Menginap 1 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Sophie
1 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sophie
Menginap 2 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Aleksandra
14 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Aleksandra
10/10 Cemerlang
aline, brest
16 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel accueillant et atypique
aline
Menginap 1 malam pada Feb 2018
8/10 Baik
bernadette, paris
10 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
très confortable et cossu, piscine petite,
bernadette
Menginap 3 malam pada Jan 2018
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
6 Jan 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel dove sei?
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2018
8/10 Baik
Dorte
3 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik