Grand Mercure Recife Boa Viagem

Hartanah 4.0 bintang
Kolam renang terbuka di pantai untuk menikmati keseronokan bermain pasir pantai berhampiran Shopping Recife

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Grand Mercure Recife Boa Viagem

Premium Room, 2 Katil Kelamin (Double), Sea View | 1 bilik tidur, bar mini, peti besi dalam bilik
Depan hartanah - siang/malam
Di pantai, pasir putih
Luxury Suite, 1 Katil Ratu (Queen) | Ruang tamu | 32 inci televisyen LCD dengan kabel, TV
Lobi

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Kolam
  • Pengemasan
Di pantai, pasir putih

Di pantai

Terletak hotel sejauh di pantai. Berjalan di luar dan berjemur di bawah sinar matahari di pantai pasir putih. Nikmati tempat makan berhadapan pantai dengan hidangan yang tidak dapat dilupakan di restoran. Denai kembara mendaki/berbasikal ialah aktiviti penting berdekatan yang patut dilawati.

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Avenida Boa Viagem, 4070, Recife, PE, 51021-000

Bergerak

  • Stesen Tancredo Neves - 2 minit memandu
  • Cabo Station - 20 minit memandu
  • Recife (REC-Lapangan Terbang Antarabangsa Guararapes) - 6 minit memandu

Tentang hartanah ini

Grand Mercure Recife Boa Viagem

Mewah bagi hotel berdekatan Shopping Recife
Terletak berdekatan Shopping RioMar, Grand Mercure Recife Boa Viagem menyediakan bar kolam, teres dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Dengan kemudahan seperti pasir putih dan tempat makan berhadapan pantai, hotel ini ialah tempat yang paling sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari. Masakan serantau restoran di tapak, Restaurante Mangabeiras, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan menu kanak-kanak. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan bilik-bilik mesyuarat.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan letak kenderaan valet (surcaj)
  • 10 bilik mesyuarat, meja/kaunter hadapan 24 jam dan bantuan pelancongan/tiket
  • Lif, dewan bankuet dan kakitangan berbilang bahasa
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 221 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Katil bayi mudah alih, setiap hari dan telefon

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan valet di tapak hartanah (BRL 35 sehari)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:30 dengan bayaran: BRL 73 seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Grand Bar
  • Restaurante Mangabeiras

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kolam kanak-kanak
  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi perjalanan
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 10 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 340 meter persegi

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai licin di dalam bilik
  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 20 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1984
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ini ditutup dari 29 Ogos 2025 hingga 22 Ogos 2027 (tarikh tertakluk kepada perubahan).

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 150 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Mangkuk makanan dan air dan bekas najis tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 7 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 73 seorang
  • Fi letak kenderaan valet: BRL35 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 150 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Golden Tulip Palace
Golden Tulip Palace Hotel
Golden Tulip Palace Hotel Recife
Golden Tulip Palace Recife
Golden Tulip Recife
BHG Recife Boa Viagem Hotel
Palace Recife
Recife Golden Tulip
Recife Palace
Recife Palace Golden Tulip
Golden Tulip Recife Palace Brazil
Golden Tulip Recife Palace Hotel Recife
Golden Tulip Recife Palace Hotel
Golden Tulip Recife Boa Viagem Hotel
Grand Mercure Recife Boa Viagem Hotel
Mercure Recife Boa Viagem
Grand Mercure Recife Boa Viagem Hotel
Grand Mercure Recife Boa Viagem Recife
Grand Mercure Recife Boa Viagem Hotel Recife
Grand Mercure Recife Boa Viagem (antigo BHG Recife Palace)

Soalan lazim

Adakah Grand Mercure Recife Boa Viagem mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah Grand Mercure Recife Boa Viagem mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak BRL150 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Grand Mercure Recife Boa Viagem?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak BRL35 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Grand Mercure Recife Boa Viagem?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Grand Mercure Recife Boa Viagem?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Grand Mercure Recife Boa Viagem?

Hotel Boa Viagem ini terletak di pantai, 0.7 mi (1.2 km) from Shopping Recife serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Shopping RioMar dan Gereja San Antonio. Konsulat USA dan Mahkamah Keadilan Pernambuco juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan. Stesen Tancredo Neves sejauh 25 minit berjalan kaki.

Grand Mercure Recife Boa Viagem Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 446 daripada 1001 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 287 daripada 1001 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 133 daripada 1001 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 82 daripada 1001 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 53 daripada 1001 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Marcio S, San Francisco

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel is old and run down with lots of cracks.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Henrique

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

cosme

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Elevador muito demorado
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

WILNA MARIA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Juliana Tricia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Hélio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Incrível
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Karla

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente !
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Só escapa o café da manhã!

O quarto espaçoso, com mesinha e sofá, porém, mal cuidado! O teto de gesso está puro mofo; entra água da chuva por cima da janela (bastante água), porque tem um vazamento na parede! A porta do banheiro não fecha porque a madeira está estourada; o vaso sanitário tb está vazando por baixo, no piso. O que compensa é o café da manhã, que é bem diversificado, com vários itens como pães, bolos e frutas. O custo-benefício no final não é bom!
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Paulo Carlos

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

marcelo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
otimo Hotel, localizado em bom local da av boa viagem, excelente opcao.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Julio, Miramar

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Great beachfront location and amazing staff!!!
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Javier

Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

PRAKASH

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Fabiani

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Yves

Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Gabriel

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Marco André

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Adriano

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Roberto

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Fernando

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excelente opção para Recife.

Excelentes atendimento, proximidade com a praia e academia (Smart Fit) com bom custo benefício. O apartamento que fiquei era reformado que ficou excelente. Muito legal também o mascote Xodó (cachorro que apareceu no hotel e que hoje faz parte do antendimento rsrs).
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

CARLOS ROGERIO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel limpo. Bacana. E cafe gostoso
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Allerssio

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Fábio

Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Pedro

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

LEONARDO

Menginap 3 malam pada Apr 2025