Bizz The Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel pusat dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Rajkot dengan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Bizz The Hotel

Suite | Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik
Meja sambut tetamu
Premium Room | Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik
Bahagian luar
Sarapan dan makan tengah hari dihidangkan, masakan antarabangsa

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Dobi
  • Wi-fi percuma
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM198
RM221 jumlah
termasuk cukai & fi
17 Ogo - 18 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Business Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Premium Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • 29 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Business Twin Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Dr. Yagnik Road, Rajkot, Gujarat, 360001

Tempat berdekatan

  • Funworld Rajkot - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Padang Kriket Madhavrao Scindia - 2 min memandu - 1.4 km
  • ISKCON Rajkot, Sri Sri Radha Neelmadhav Dham - 3 min memandu - 2.4 km
  • Ranjit Vilas Palace - 3 min memandu - 2.4 km
  • Reliance Mega Mall - 4 min memandu - 2.7 km

Bergerak

  • Bhaktinagar Station - 8 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Rajkot (HSR) - 47 minit memandu

Restoran

  • ‪Shiv Icecream and Fastfood - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Senso - The Imperial Palace - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Tea Post - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Sonali Restaurant - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Senso - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Bizz The Hotel

Mewah bagi hotel dihubungkan dengan pusat membeli-belah
Di Bizz The Hotel, anda boleh menantikan majlis makan percuma setiap hari, pusat beli-belah di tapak hartanah dan kedai kopi/kafe. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Reflexion, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari, makan malam dan menu kanak-kanak. Sebagai tambahan kepada salun rambut dan perkhidmatan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik stesen bas percuma, daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Kakitangan berbilang bahasa, perkhidmatan perkahwinan dan TV di lobi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran satelit
  • Tukang masak peribadi, pembancuh kopi/teh dan kipas siling

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam pada waktu terjadual dan atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan pengambilan dan penghantaran stesen kereta api 24 jam percuma
  • Pengangkutan ulang-alik stesen kereta api atas permintaan
  • Pengangkutan ulang-alik stesen bas percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
  • Pilihan tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk bangsal kereta

Makanan dan minuman

  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Reflexion

Aktiviti menarik

  • Pusat beli-belah
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2013
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina Kolonial

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan cef

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Kipas siling
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 10:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Harap maklum bahawa kad PAN tidak diterima sebagai pengenalan di hartanah ini.
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 2360 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
ID Cukai - 24AADCS0850N1ZA
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Paytm dan Amazon Pay
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Pasangan yang ingin berkongsi bilik mesti menunjukkan bukti perkahwinan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Bizz Hotel Rajkot
Bizz Hotel
Bizz Rajkot
Bizz The Hotel Hotel
Bizz The Hotel Rajkot
Bizz The Hotel Hotel Rajkot

Soalan lazim

Adakah Bizz The Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Bizz The Hotel?

Setakat 6 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Bizz The Hotel pada 17 Ogo 2025 bermula serendah RM 197.64, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Bizz The Hotel?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Bizz The Hotel?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 10:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Bizz The Hotel?

Daftar keluar adalah jam 10:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Bizz The Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR2360 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Bizz The Hotel?

Terletak di tengah-tengah Rajkot, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Funworld Rajkot, Padang Kriket Madhavrao Scindia dan Jagat Mandir. Mahatma Gandhi Museum dan Muzium Watson juga dalam jarak 1 bt (2 km). Bhaktinagar Station sejauh 24 minit berjalan kaki.

Bizz The Hotel Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 19 daripada 41 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 10 daripada 41 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 41 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 41 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 41 ulasan

7.6/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Vibhakar

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice place Bizz

Good clean place.Nice restaurants with good food.Nice buffet breakfast but could be improved by adding more continental food items like scrambled eggs,boiled eggs,bacon.But overall not bad.Staff communication in english is below par.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Dhiren

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great stay, only criticism is the service level in the restaurant. Two menus for 12 people is not great, lack of understanding of english and drinks brought out to table after food is served.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Vipul

Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Minnal

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good location, hotel is ok. Wifi is really bad. If you need a base then its brilliant. Food in the restaurant is phenomenal the breakfast is ok.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

jaswanti

Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Rohan

Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Situl

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Pradeep

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
All good
Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

bhupendrakumar

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 8 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Dilipkumar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Enjoyed the stay . Good Facilities . Clean room . Good staff
Menginap 8 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Jesal

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Worst hotel in Rajkot, don’t stay here

It was one of the worst experiences ever The air conditioning wasn’t functioning The hotel staff was extremely rude
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice spacious clean room
Menginap 3 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Rashmikant

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Right from start the staff were cold and unwelcoming The way the hotel is built is rounding of rooms and open up to 1st floor where the restaurant is located so any noise created come through to all the rooms. When we had stayed on our first visit and requested that none of our party should be located there and found half of our party had been put into 2nd floors We had so many problems with rooms my office chair was broken very old and was not stable We had electric cut out for 24 hours and took that long to sort out the issues We found that staff members would talk above when people were on the phone Taken very long time for breakfast omelette when arrived was very cold. We made the complaint to people and nothing happened or hotel offered us anything As we had 7 rooms booked and as we had paid so we could not move to another hotel but found that other people found the same issues and moved to another hotel
Menginap 4 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Mukundray

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good staff Good service

Very good, pleased with service
Menginap 2 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Chandni

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
We've stayed at this property numerous times from 2021 - very recently in April-May 2024. The hotel started off really well with all aspects: Hygiene, food options, property maintenance, room facilities. We were very impressed in 2021 and were certain that this would be our go to Hotel in Rajkot for all future visits. Unfortunately our most recent experience wasn't pleasant. The room was dirty, when we checked in our first room: the window was blocked out with some cardboard, the bed was not clean there was hair everywhere. I asked to change the room and the request was accomodated but the rooms in general need to be maintained. The bedding also needs to be kept up to standards. The bathroom taps were flakey (they would work but would be difficult to shut and would need a lot of force otherwise they would just leak the whole day), there was a bit of an unpleasant smell in the bathroom too. Overall the location of this hotel is perfect but if the property is not maintained then it'll not be somewhere we return. Pretty sad but this is the truth. Requires immediate attention.
Menginap 2 malam pada Apr 2024

2/10 Teruk

Jay

Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Mitesh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The location is great, easy access to most uarts if Rajkot.
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Mitesh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were accommodating and friendly. Promptly acted on requests.
Menginap 1 malam pada Apr 2024

4/10 Lemah

Jayesh

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 9 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Naina

Menginap 3 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Juraj

Menginap 1 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Paul

Menginap 3 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

VIPIN

Menginap 3 malam pada Feb 2024

4/10 Lemah

Anil

Menginap 1 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

manish

Menginap 1 malam pada Jan 2024