Courtyard by Marriott Raipur

Hartanah 5.0 bintang
Hotel di pinggir bandar yang terdapat 3 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Courtyard by Marriott Raipur

Lobi
Pemandangan bandar
Kemudahan kecergasan
Koridor
3 restoran, makan tengah hari dihidangkan, masakan antarabangsa

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Spa
  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM255
RM285 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Ogo - 3 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking, Pool View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 32 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, 2 Katil Bujang (Single), City View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 32 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Pool View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), City View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 32 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Bedroom, City View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 65 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite, 1 Bedroom

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 58.0 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Nh-6 Labhandi Opposite Indira Gandhi Agr, Raipur, Chattisgarh, 492012

Tempat berdekatan

  • Gandhi Udyan Park - 6 min memandu - 6.8 km
  • Pusat Bandar Chhattisgarh - 7 min memandu - 7.8 km
  • Taman Rajiv Smriti Van dan Urja - 7 min memandu - 4.3 km
  • Sitanadi Wildlife Sanctuary - 7 min memandu - 8.2 km
  • Kolej Rajkumar - 12 min memandu - 11.4 km

Bergerak

  • Mandir Hasaud Station - 14 minit memandu
  • Raipur (RPR) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪Godwit Cafe - ‬4 min memandu
  • ‪Domino's Pizza - ‬3 min memandu
  • ‪Bangs - ‬4 min memandu
  • ‪Café Coffee Day - ‬3 min memandu
  • ‪Eatopia - The Food Court - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Courtyard by Marriott Raipur

Mewah bagi hotel di kawasan perniagaan
Di Courtyard by Marriott Raipur, anda boleh menantikan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, majlis makan percuma setiap hari dan teres. Manjakan diri anda dengan rawatan dan rias kuku tangan dan kaki, lulur badan atau urut di Tattva Spa, tapak spa. Di 3 restoran di tapak, nikmati Makan tengah hari, Makan malam dan masakan antarabangsa. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles (surcaj) dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kedai kopi/kafe dan taman.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan penuh (surcaj) dan dewan bankuet
  • Perkhidmatan rencam, tempat simpanan bagasi dan stesen komputer
Ciri-ciri bilik
Semua 108 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, dan juga sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan pancuran mandi
  • 40-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan peti sejuk

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi (INR 500 semalam); Internet berwayar (surcaj)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi (INR 500 semalam); Internet berwayar (surcaj)

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 1,500 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 3 restoran
  • Bar/deli snek
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Drift
  • Java+
  • Raipur Kitchen

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Gimnasium
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambang pintu muat lalu kerusi roda
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pancuran mandi pindahan
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera visual di koridor
  • Port pandangan berketinggian rendah pada pintu
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat duduk tandas ditinggikan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 5 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Taman atas bumbung
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 40-inci dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak INR1500.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2500
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1500 (dari 3 hingga 10 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 2500
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1500 (dari 3 hingga 10 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira INR 1500 seorang
  • Bayaran untuk Internet wayarles dalam bilik: INR 500 semalam (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran untuk Internet berwayar dalam bilik (berwayar): INR 500 semalam (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran untuk Internet wayarles di tempat awam: INR 500 semalam (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran untuk Internet berwayar di tempat awam: INR 500 semalam (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: INR 1500.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 6:00 hingga 20:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Courtyard Raipur Hotel
Courtyard Raipur
Courtyard Marriott Raipur Hotel
Courtyard Marriott Raipur
Courtyard by Marriott Raipur Hotel
Courtyard by Marriott Raipur Raipur
Courtyard by Marriott Raipur Hotel Raipur

Soalan lazim

Adakah Courtyard by Marriott Raipur mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 6:00–20:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Courtyard by Marriott Raipur?

Setakat 16 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Courtyard by Marriott Raipur pada 2 Ogo 2025 bermula serendah RM 254.55, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Courtyard by Marriott Raipur mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Courtyard by Marriott Raipur?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Courtyard by Marriott Raipur?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Courtyard by Marriott Raipur?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi.

Adakah Courtyard by Marriott Raipur memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Courtyard by Marriott Raipur?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel mewah ini sejauh 3.5 km dari Taman Rajiv Smriti Van dan Urja serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Gandhi Udyan Park dan Muzium Mahant Ghasidas. Pusat Bandar Chhattisgarh dan Shadani Darbar juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Courtyard by Marriott Raipur Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 33 daripada 56 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 13 daripada 56 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 56 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 56 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 56 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Joshua, Belfast

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Joshua, Belfast

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Peace and professional
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Joshua, Belfast

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Anita

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The problem was not courtyard but expedia itself who during booking showed different inclusivity of facilities which did not reflect in final booking pdf creating confusion with the hotel staff
Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Rakesh, White Plains

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff at the property are very unprofessional. They kept me waiting for 45 minutes after the check-in. At the time of check-in, the person at the reservation desk asked me to wait for 10 minutes as the room was getting ready. But after waiting for 30 minutes when I checked back, he said it's not ready yet and needed another 10 minutes. There was no respect for someone's time at such a brand-name hotel. Further, the breakfast was horrible, I wished I had eaten at a roadside shop to get cooked food. The paratha (Indian bread with filling) had raw dough. I would never stay at this hotel again and recommend everyone to stay away from this hotel.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Siva

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Courtyard by Marriott - Raipur Dec 2024

Needed evening checkout because of 9pm flight. They let me stay an extra 6 hours for a very reasonable price. Great restaurant. Had breakfast for 3 days. Great choice of Indian and continental items. Had dinner one day. Great veg Hakka noodles.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Prateek

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Impressed with this hotel.

Clean, well kept hotel. Standard Indian hotel buffet dinner and buffet breakfast. Professional, courteous and accommodating staff.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Gobind

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Dont stay and dont book from hotel.com

i booked room with airport shuttle And paid extra 2000 for it And they said we don’t received any request for that n i have written all in my booking flight details and everything but they said i need to talk to hotel.com why they charged me
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

PRASHANT

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great stay option at Raipur.

Courtyard by Marriott at Raipur is conveniently located about 30 min away from airport. Rooms are large, hygenic with clean linen and toiletries. Morning breakfast spread is good and serves all preferences. Hotel staff is polite & courteous. I had a nice stay at Courtyard and looking forward to visit again.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Jan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Harshal

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hi. As per my booking a King Size bed was selected and paid for. But given a Queen Bed . Very uncomfortable
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Sandeep

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel staff was extremely nice and professional. They would go above and beyond to make sure that my stay at the hotel was comfortable. Thanks to their hardwork and professionalism, my stay at Marriot Raipur was extremely relaxing and pleasant.
Menginap 2 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

Jigna

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A/C didn’t work. WiFi didn’t work. The bathroom was missing toiletries. Upon complaint the gentleman decided to ignore me and pass on the complaint to other co worker and not handle my problems. It took them 2 hours to assign another room. Meanwhile I had to miss an important work meeting. Had horrible experience.
Menginap 2 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Abror

Menginap 5 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

ankur

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Decent hotel , good comfort and food was nice 😊
Menginap 1 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

Devender

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jun 2023

8/10 Baik

Milan

Menginap 3 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Bhavin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2023

10/10 Cemerlang

Sandeep, Princeton

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The service staff are friendly and they are well prepared to provide the best service possible. Fantastic buffet spreads with many different choices.
Menginap 2 malam pada Okt 2022

8/10 Baik

Ramabrahmam Prakash

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2022

8/10 Baik

Harshit

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mei 2022

8/10 Baik

ajit

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Was good

Menginap 1 malam pada Apr 2022

8/10 Baik

Harshit

Menginap 4 malam pada Mac 2022