Flower Town Hôtel & Spa

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Rabat terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Flower Town Hôtel & Spa

Lobi
Kolam renang tertutup
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Kemudahan kecergasan
Sauna, bilik wap, rawatan badan, lulur badan, rawatan muka

Ulasan

7.2 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Spa
  • Termasuk sarapan
  • Gim
  • Termasuk parkir
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Agdal, sebuah kawasan kejiranan di Rabat, Flower Town Hôtel & Spa di kawasan beli-belah dan berhampiran pelantar laluan. Pusat Arribat dan Pasar Sentral disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin membeli-belah, sementara mereka yang ingin menikmati keindahan semula jadi kawasan ini boleh menerokai Foret Hilton dan Pantai Rabat. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Stadium Al Barid atau Stadium Prince Moulay El Hassan.
Peta
20 Avenue Michlifen, Rabat, Rabat-Salé-Kénitra

Tempat berdekatan

  • Foret Hilton - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Universiti Mohammed V - 3 min memandu - 2.2 km
  • Menara Hassan - 5 min memandu - 5.1 km
  • Pantai Rabat - 6 min memandu - 5.2 km
  • Chellah - 6 min memandu - 4.4 km

Bergerak

  • Rabat Agdal - 2 minit memandu
  • Agdal-Avenue de France Tram Stop - 6 minit berjalan kaki
  • Rabat (RBA-Salé) - 17 minit memandu

Restoran

  • ‪Cafe Estacada - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Upstairs - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Flower Town Hôtel & Spa

Hotel mewah yang terletak di Agdal
Anda boleh menantikan sarapan Eropah percuma, majlis makan percuma setiap hari dan kedai kopi/kafe di Flower Town Hôtel & Spa. Manjakan diri anda dengan rawatan badan, urut atau lulur badan di tapak spa. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti salun rambut dan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan pengambilan di lapangan terbang (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan 2 bilik mesyuarat
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, perkhidmatan rencam dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua 60 bilik memiliki keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada manfaat seperti tempat duduk berasingan dan jubah mandi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Hulu semburan mandi hujan, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan kerusi tinggi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 10:30
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma
  • Makan malam berhos tersedia setiap hari dengan bayaran sebanyak MAD25; tempahan diperlukan

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Gimnasium
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Kerusi tinggi

Kemudahan

  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang kerja bersama
  • Ruang persidangan seluas 40 meter persegi
  • Stesen komputer

Spa perkhidmatan penuh

  • 1 bilik rawatan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka pada hari-hari tertentu
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2020
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Ruang tamu bersama

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 48 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak MAD280.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: MAD 19.80 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
  • Pengangkutan pindahan Pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang bagi setiap dewasa: MAD 200 (sehala)
  • Pemindahan Pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: MAD 0 (sehala), daripada 1 hingga 12 tahun

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: MAD 200 setiap kenderaan (maksimum seramai 4 orang)
  • Bayaran katil lipat simpan: MAD 280.0 sehari
  • Makan malam dihoskan: MAD25

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Flower Town Hôtel & Spa Hotel
Flower Town Hôtel & Spa Rabat
Flower Town Hôtel & Spa Hotel Rabat

Soalan lazim

Adakah Flower Town Hôtel & Spa mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Adakah Flower Town Hôtel & Spa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Flower Town Hôtel & Spa?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Flower Town Hôtel & Spa?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Flower Town Hôtel & Spa?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Flower Town Hôtel & Spa memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak MAD200 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Flower Town Hôtel & Spa?

Terletak di Agdal, hotel spa ini sejauh 1 bt (2 km) dari Pusat Arribat, Stadium Al Barid dan Jardin d'Essais Botaniques. Foret Hilton dan Perpustakaan Negara Kerajaan Maghribi juga dalam jarak 2 bt (3 km). Agdal-Avenue de France Tram Stop sejauh 6 minit berjalan kaki dan Ibn Sina Tram Stop sejauh 6 minit berjalan kaki.

Ulasan

Flower Town Hôtel & Spa Ulasan

7.2

Baik

8.4

Kebersihan

6.8

Kemudahan

8.0

Kakitangan & perkhidmatan

7.6

Mesra alam

7.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 10 daripada 25 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 25 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 25 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 25 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 25 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

claudia

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Love the staff !
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Abdoulaye N

Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Abdoulaye

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
I love it here, one of one. Anything I'm doing in Morocco is my home from home.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Lydia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très bon séjour

Très bon séjour dans l’ensemble, le personnel est aux petits soins, la chambre est confortable et le petit déjeuner est bon même si répétitif (la même chose tous les jours)
Menginap 5 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Okay hotel in Rabat

Okay hotel in Rabat. Staff were friendly and helpful. Some furniture was old and towels weren't new. Breakfast was good. The hotel is a quiet area, but there was construction work going on in the neighbouring building and it got a bit noisy during the day on one of the days we were there.
Menginap 3 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Philippe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Pas tres haut niveau mais suffisant pour un séjour

Bon hôtel bien situé. Chambre plutot bien conservées (dessus de lit taché) avec petite terrasse. Attention le petit dejeuner est tres tres passable..peu de choix, de l'industriel, cafe tres mauvais. Donc pas du haut niveau mais suffisant pour un court sejour
Menginap 2 malam pada Mei 2023

8/10 Baik

yakira

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

MAMADY

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

C'est Parfait

Menginap 1 malam pada Feb 2023

2/10 Teruk

Hoshne

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Looks like property is still under construction. Staffs are not soo friendly. We purchased breakfast which was not great at all
Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Abdulkhaleg

4/10 Lemah

Noura El

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

3 nuits parfaites

Tres bon hotel bien placé accueil et service au top.
Menginap 3 malam pada Dis 2022

2/10 Teruk

Yunusa

Pengembara perniagaan
Menginap 1 malam pada Dis 2022

8/10 Baik

Mona

Menginap 1 malam pada Ogo 2022

6/10 Boleh diterima

Søren Rathje

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Hotel med mangler

Udemærket hotel, men deres indendørs pool var i et meget varmt rum, og deres fitness afd var heller ikke airconditioneret, så man kunne ikke holde ud at være der i særlig lang tid.
Menginap 2 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Mohamed

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Prince Faisel

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great Hotel 🏨

Friendly staff, clean and well preserved Hotel. Absolutely worth my money!
Menginap 2 malam pada Jul 2022

2/10 Teruk

Natalie, Etobicoke

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
At first I did not understand why the hotel had such a low rating but after my stay I know why. The room had lots of dust, dirty plates and previously used soap in washroom. The pool area was filthy, food on the chairs and in the shower. The worst part of my stay was being woken up in the early morning due to inconsiderate people talking outside my room, going back and forward between 3 rooms, leaving the door open with object causing a continuous beeping sound. The hotel advertises that 10pm-8am is quiet time in the room areas but that is not the case. The walls are paper thin and you can hear everything. I had called reception 2 times about the noise but nothing happened. I do not recommend staying here
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

8/10 Baik

Yunusa

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jul 2022

2/10 Teruk

SAHEL MASHHOUR

Menginap 1 malam pada Feb 2022

8/10 Baik

Nadin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Topp service

Menginap 1 malam pada Mac 2022

2/10 Teruk

Kaivi

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Det var okay men betælle extra ud
Menginap 1 malam pada Dis 2021

4/10 Lemah

ERIC

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Pas top au final

Piscine dans un état déplorable avec taches de moisissure présentent sur mur et plafond donc niveau sanitaire horrible. Salle de sport, matériel neuf mais AUCUNE aération de la pièce. Inutile d'essayer de courir sur le tapis dans ces conditions. Sinon personnel sympathique et serviable néanmoins. Repas dans la chambre OK. Douche qui fuit donc inondations dans la salle de bain garantie. Bref même pour le prix.... Allez ailleurs c'est mieux. Dommage car l'hôtel au premier abord présente bien
Menginap 4 malam pada Sep 2021

10/10 Cemerlang

moe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff are friendly and awesome best hotel in Rabat agdal
Menginap 1 malam pada Sep 2021