Hoang Yen Canary Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel pantai yang terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hoang Yen Canary Hotel

Pemandangan dari hartanah
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, Wi-fi percuma
Meja sambut tetamu
Sarapan dan makan tengah hari dihidangkan, masakan antarabangsa
Depan hartanah

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Family Room, Partial Ocean View (Quadruple)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bar mini
Cerek elektrik
Air botol percuma
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double) ATAU 4 Katil Bujang (Single)

Deluxe Triple Room, Balcony, Partial Ocean View (Triple)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bar mini
Cerek elektrik
Air botol percuma
Saluran kabel
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian lautan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, Balcony, Sea View (Twin)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bar mini
Cerek elektrik
Air botol percuma
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian lautan
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double Room, Partial Ocean View (Double)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Cerek elektrik
Air botol percuma
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian lautan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
13-15-17 Nguyen Hue Street, Quy Nhon, Gia Lai

Tempat berdekatan

  • Muzium Binh Dinh - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Pagoda Long Khanh - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Stadium Qui Nhon - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Pusat Pelancongan Ham Ho - 1 min memandu - 1.5 km
  • Monumen Maharaja Quang Trung - 2 min memandu - 2.3 km

Bergerak

  • Ga Quy Nhon Station - 7 minit memandu
  • Quy Nhon (UIH-Phu Cat) - 50 minit memandu

Restoran

  • ‪Nhà hàng Hương Việt - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Surf Bar - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Hải Sĩ - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Quán Chín Mẫn - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Bánh Bèo Kim Đình - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hoang Yen Canary Hotel

Sorotan hartanah
Anda boleh menantikan sarapan percuma, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan di Hoang Yen Canary Hotel. Restoran di tapak menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sewa basikal, pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan 1 bilik mesyuarat
  • Perkhidmatan perkahwinan, meja/kaunter hadapan 24 jam dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Kesemua 50 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Vietnam

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan percuma tersedia
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Lain-lain

  • Dewan bankuet

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: VND 450000 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Sunflowers Hotel Quy Nhon
Hoang Yen Canary Hotel Quy Nhon
Sunflowers Quy Nhon
Hoang Yen Canary Quy Nhon
Hoang Yen Canary
Hoang Yen Canary Hotel Hotel
Hoang Yen Canary Hotel Quy Nhon
Hoang Yen Canary Hotel Hotel Quy Nhon

Soalan lazim

Adakah Hoang Yen Canary Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hoang Yen Canary Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hoang Yen Canary Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Hoang Yen Canary Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hoang Yen Canary Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak VND450000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hoang Yen Canary Hotel?

Terletak di Quy Nhon, hotel pantai ini sejauh 1 bt (2 km) dari Muzium Binh Dinh, Pusat Pelancongan Ham Ho dan Pagoda Tam An. Pagoda Long Khanh dan Stadium Qui Nhon juga dalam jarak 1 bt (2 km). Ga Quy Nhon Station sejauh 29 minit berjalan kaki.

Hoang Yen Canary Hotel Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 6 daripada 33 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 33 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 33 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 33 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 33 ulasan

7.2/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

Matti

Menginap 1 malam pada Sep 2022

10/10 Cemerlang

Florin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Sehr schönes Hotel(zimmer)

Bis auf den eher spärlichen Meerblick alles hervorragend

6/10 Boleh diterima

Peter

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The hotel itself was good. Good value for money. The only problem i had was a receptionist. One morning i needed a taxi. I asked her if she could call one for me. She said no. I asked her why she replied I'm too busy. I was dumbfounded.

2/10 Teruk

Elizabeth

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We could not have a room with a window and it was not a clean hotel - the worst hotel we have stayed in in Vietnam
Menginap 1 malam pada Feb 2018

2/10 Teruk

Gabrielle

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Don’t bother staying here.

A very disappointing hotel no hot water for showers bugs all through bathroom. Only one female staff member was helpful purchased a balcony room with ocean view got a room with a tiny balcony only one person cold stand on it and the ocean view ncluded building woks.
Menginap 3 malam pada Jan 2018

6/10 Boleh diterima

Daniel, USA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Could use some love and care

Hotel has seen better days and at least my room could use some love and care. Construction noise the whole day, some of it in my room because of a water leak. Crammed toiled, barely space to sit on. Rating of three stars and price are not merited. The place is pretty far away from the center, close to the harbor, but just a few steps from the beach. Lovely staff.
Menginap 2 malam pada Dis 2017

10/10 Cemerlang

Tuan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good breakfast, good service, good price

Good service, Very good breakfast, Good price
Menginap 1 malam pada Nov 2017

10/10 Cemerlang

My Loan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Tạm được

Tạm được. Khách sạn phòng khá cũ và vòi nước hỏng hóc. Tuy nhiên vị trí thuận lợi gần trung tâm
Menginap 1 malam pada Okt 2017

8/10 Baik

Kath and Dave, Australia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

nice hotel

Staff were very helpful. close enough to walk to all the sight seeing places. Beds were comfortable and breakfast was fine. Good enough for the price in a big city
Menginap 2 malam pada Sep 2017

10/10 Cemerlang

jack, canada

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Friendly staff

Nice hotel with exceptional service from the staff people.Had a balcony and room was very good for the price...with good breakfast.
Menginap 1 malam pada Sep 2017

4/10 Lemah

Chi

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Thất vọng

Điều hòa cũ, bật mãi không mát, thực đơn sáng không đa dạng, không xứng đáng với mức tiền bỏ ra

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

The service was not good
Menginap 3 malam pada Jun 2017

4/10 Lemah

Nanna

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Billigt og ok til en enkelt overnatning.

Var sent ude og skulle blot have en stop over. Balkon lå lige ud til en byggeplads der var nået op til vores etage så kl. 7 var der banken og larm. Morgen mad ikke god, tynd te, vand i juice og kedelig. Hotel har nok engang været pænt men fremstår noget slidt. Damen i reception rigtig flink, hjalp os med togbilletter og printet dem ud. Billigt men vil en anden gang vælge at betale lidt mere i denne by.

8/10 Baik

tom g, usa

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great location

Good breakfast, price, location. Staff may be less than enthusiastic.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

lalalalala wars

8/10 Baik

Denise

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Beautiful view

Check in was easy. We got up to our room and it wasn't 2 beds. We backed out of the room and the maids fixed the situation in less than 5 minutes and we didn't even have to go back downstairs. Our room had a small balcony with a great view of the ocean!

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Rebecca

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

hien

Sukakan: Kebersihan

Phù hợp cho mọi đối tượng vì giá hợp lý.

Vị trí thuận lợi, giá hợp lý.

6/10 Boleh diterima

Nancy

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bathroom need to updated. It's not working properly.

6/10 Boleh diterima

JINHA

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

Fine

It was overall fine with comfortable beds and friendly staff except for the fridge being stinky and bugs in the room.

6/10 Boleh diterima

daniel, hanoi

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

해변에서 아주 가까운 호텔

물론 이 호텔이 있는 지역은 베트남의 중남부 퀴논이라는 비교적 작은 소도시이다. 빈딩성의 성도이지만, 규모가 작은 시골도시라고 할 수도 있다. 이런 점을 고려한다면 비록 2성급 호텔이지만 그 규모는 매우 크다고 할 수있다. 그러나 2성급이 말해주듯 직원 서비스는 다소 실망이다. 느릿한 일부 직원, 알아듣기 힘든 영어 등. 이점만 개선되고, 시설이 일부 보완된다면 이 호텔은 매우 경쟁력이 있을 것 같다.

6/10 Boleh diterima

Jeannine, PARIS

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Bon hôtel près de la mer

Dommage que la modification de date (le 30 avril au lieu du 29) ne soit pas parvenue à l'hôtel qui n'avait que l'annulation du séjour du 29 Avril au 10 Mai. Aussi nous avons dû dormir dans un autre hôtel gentiment indiqué par la réception désolée (taxis, valises en attente, etc...sous une chaleur torride + petit déjeuner dans un autre Hôtel car celui indiqué n'en faisait pas). Heureusement le lendemain, une chambre familiale était libre et nous sommes revenues au SUNFLOWERS. La confirmation de la modification, soit du 30/04 au 10/05 n'est arrivée que le 4 Mai..... ce que la réception nous a montré.Il nous a donc été remboursé la nuit du 30 Avril à la fin du séjour.....

4/10 Lemah

Caroline, Paris

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hôtel à deconseiller

Accueil déplorable, nous avons loué une suite et nous avons eu une petite chambre standard.