The Chariot Resort & Spa

Hartanah 4.0 bintang
Keseronokan pantai di kolam renang terbuka, berhampiran Kuil Jagannath

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Chariot Resort & Spa

Bahagian luar
Bahagian luar
Perincian bahagian dalam
Taman
Executive Room, 2 Katil Kelamin (Double) | Bilik Mandi | Hulu semburan mandi hujan, kelengkapan dandanan diri percuma

Ulasan

6.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Executive Room, 2 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Katil lipat simpan/tambahan
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Platinum Suite

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Peti sejuk
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single)

Premium Twin Bed Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Katil lipat simpan/tambahan
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Premium King Bed Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Peti sejuk
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Suite

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Peti sejuk
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Sipasarubali, Baliapanda, Puri, Orissa, 752001

Tempat berdekatan

  • Vishnu Temple - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Pantai Puri - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Kuil Jagannath - 2 min memandu - 2.2 km
  • Vimala Temple - 2 min memandu - 2.2 km
  • Narendra Sagar - 2 min memandu - 2.2 km

Bergerak

  • Puri Station - 16 minit berjalan kaki
  • Bhubaneshwar (BBI-Biju Patnaik) - 87 minit memandu

Restoran

  • ‪Domino's Pizza - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Wild Grass Restaurant - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Samudra - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Mostly grilles Barbeque Restaurant - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Govinda’s Restaurant - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Chariot Resort & Spa

Mewah bagi hotel berdekatan Pantai Puri
Kuil Jagannath terletak berdekatan The Chariot Resort & Spa, yang menyediakan teres, kedai kopi/kafe dan taman. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati bilik wap. Di dua restoran di tapak, nikmati Makan tengah hari, Makan malam, Makanan ringan dan masakan India. Akses Internet wayarles percuma di kawasan awam tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perpustakaan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan bufet (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Surat khabar percuma, perabot luar dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 60 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta manfaat seperti peti besi dan surat khabar percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan tab mandi atau pancuran
  • Balkoni, peti sejuk dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 315 untuk orang dewasa dan INR 315 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • The Laguna
  • The Tide
  • The Upper Deck

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Kolam kanak-kanak
  • Pustaka

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Akses terus ke pantai
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Perabot luar
  • Taman
  • Teres

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 20

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 8:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah (Kad Aadhar, lesen memandu, ID pengundi atau pasport) yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 1575
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1575 (dari 6 hingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 315 untuk dewasa dan INR 315 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Chariot Puri
Chariot Resort
Chariot Resort Puri
The Chariot Resort Spa
The Chariot Resort & Spa Puri
The Chariot Resort & Spa Hotel
The Chariot Resort & Spa Hotel Puri

Soalan lazim

Adakah The Chariot Resort & Spa mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah The Chariot Resort & Spa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Chariot Resort & Spa?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di The Chariot Resort & Spa?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di The Chariot Resort & Spa?

Daftar keluar adalah jam 8:00.

Di manakah terletaknya The Chariot Resort & Spa?

Menyediakan laluan terus ke pantai, hotel Puri ini terdapat dihubungkan dengan stesen kereta api/kereta api bawah tanah serta dalam jarak 1 bt (2 km) dari Pantai Puri dan Kuil Jagannath. Vishnu Temple dan Vimala Temple juga dalam jarak 1 bt (2 km). Puri Station sejauh 16 minit berjalan kaki.

The Chariot Resort & Spa Ulasan

Ulasan

6.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 6 daripada 32 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 32 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 6 daripada 32 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 32 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 32 ulasan

6.0/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.8/10

Kemudahan

5.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

ANURADHA, dix hills

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Will recommend to our family and friends
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Anik

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good place to stay in Puri, not too far away from the beach
Menginap 4 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Sunit

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Except the AC in the room.Nothing is good about the property.The toilets are not clean.All the areas are stinky.The staffs are rude. The food is over priced.The staffs needs adequate training on how to treat the guests.They don't have the any etiquette on how to address the customer concerns and issues. I am extremely disappointed with the property
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

TARA

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Terrible resort with pungent drain smell throughout the property. They claim free Wi-Fi but the poor Wi-Fi is only available at the lobby. No cable. Staff tried to provide another room but equally worse. I misplaced my room key somewhere in the room and I asked for a temporary one - the staff’s attitude is we can’t give provide another one without extra Rs.500. Do a favor to yourself and don’t waste money here. It is not even worth Rs.2k. Stay near Golden beach hotels. Only the restaurant is decent in this place.
Menginap 2 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

swapan kumar

Overall maintenance is average.
Menginap 3 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

HARENDRA SINGH

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place
Menginap 1 malam pada Mac 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible in-room service / dirty and torn bedlinen

Serious issues with housekeeping and room services. All the issues were reported and acknowledged by the hotel manager. Hotel manager could not help much as the booking was done through hotel.com website. The comission of hotel.com on this booking was more than INR10,000.00 The room assigned was not prepared for 3 guest. Missing towel toiletries. When we ebtered the room it was tardy with extrly dirty lamp shades and the bathroom window blind had fungus on it The bed sheets, pillow and comforter cover were over used and torn. Broken pillows and stained mattresses. The shower was broken that was fixed after we complained. There was a need of consant chasing of the housekeeping for providing toiletries and towel - as the room cleaning service doing proper job. Overall the stay was a nightmare, as the room beside us was being renovated and there was noise of drilling during the day time. The only positive of this property was the sea view...and quietness as it is a remote location. I request hotels.com to kindly look into this matter urgently as obviously i have overpaid for this horrible stay. Kindly note the hotel manager also informed the senior management about these issue and i had met the guy heading room service and shared all my complaints/concerns directly with him. - Room number was 731 or 713....
Menginap 4 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

Vaishali

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent location for Puri and the close by beaches. Our room had a partial view of the sea. The staff are excellent and went beyond means to make us feel comfortable ! The restaurant food is North Indian and good. We are there almost everyday. Restaurant staff too are polite. Just a note I want to mention: A bath May would have helped in the bathroom as senior people find it hard to get out of the shower with wet feet and could be dangerous. Also, we were 3 adults in one room and the resort charges for the extra adult to be in the room, however the amenities are not of 3 people. There are only 2 cups and tea/coffee sachets are only two. Bottled water is two bottles so perhaps this can be accommodated for 3 people.
Menginap 3 malam pada Okt 2022

2/10 Teruk

Satyabrate

Menginap 1 malam pada Dis 2021

8/10 Baik

KANAN CHAL

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

view of sun rising and sea is amazing.

Stay was OK. We did booking for 3 rooms and we reached the hotel at 10.45 am. First room we got at 11.30 am and the other two rooms after 12.30 pm.
Menginap 1 malam pada Dis 2021

6/10 Boleh diterima

KAZUNORI

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

チェックアウトの時間

チェックアウトの時間が8時と非常に速いのが残念。リゾートを歌うのであれば12時近くまで標準としてほしいものです。
Menginap 2 malam pada Mac 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I will not stay here again. Washroom was so sticky and wet. The room is 0 star. I don’t understand why Travelocity rated this as a 4 star, did someone get paid under the table? I paid for 4 star hotel but got a cheap one. The exterior of the hotel looks good, but that’s about it. I will not recommend this hotel to any foreigners, it’s only a good fit for a local person.
Menginap 2 malam pada Dis 2018

2/10 Teruk

SUNIL, JHARKHAND

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
VERY POOR SERVICE, DISCOURTIOUS BEHAVIOUR OF STAFF.TRAVEL DESK PERSON VERY SHRUDE.NOT ADVISABLE TO STAY AT THIS HOTEL
Menginap 2 malam pada Okt 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jul 2018

2/10 Teruk

santanu, kolkata

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Worst hotel in puri

Worst hotel.worst reception.only bother about money..dont know how 2 treat with people...talking only about money...far away from beach
Menginap 2 malam pada Dis 2017

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Worst experience.

Worst room.i have been checkout an hour left from check in
Menginap 1 malam pada Sep 2017

4/10 Lemah

P. Raj, BBSR

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not going back

Not the best experience. Rooms were not clean, Ac was not working and TV remote did not exist.
Menginap 1 malam pada Ogo 2017

2/10 Teruk

Suni, Atlanta

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not As expected

Worst experience for price and place. Nothing good to pay this amount its 1star hotel
Menginap 1 malam pada Mei 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

approach to the hotel was not good.

Food and staff were good. Hotel was not on beach.

8/10 Baik

Manish, Kolkata

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
We enjoyed thoroughly.

4/10 Lemah

Ruth

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

in die Jahre gekommene Anlage (für Inder)

In die Jahre gekommene Anlage für Inder. Kein direkter Meereszugang (Lagune davor) , angebotene Serviceleistungen wurden nicht erbracht (z.B. Shuttleservice zum 5 km entfernten Ort Puri), keine Sitzmöglichkeiten im ansich schönen Garten, laut (wie viele indische Hotels)

8/10 Baik

Subhasish

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice stay after uncertainties

Nice stay after uncertainties - The stay was very nice but not till the hotel called up 12 hrs before the stay period. The numbers available with expedia as well as in the hotel website are outdated ones and are not functional. There was no way out to confirm on the road directions, vehicle pickup or notify the hotel on tentative arrival time, etc..

2/10 Teruk

Rana, Atlanta, GA

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice property but very poorly maintained

Property was just not what was advertised on their website. It is very run down with leaky roofs/ceilings, broken door handles and safety locks. Major issue was Air Conditioning. There was no Air Conditioning on both the rooms booked including no AC in major parts of the property. Front desk is of no help! The best part of the property is the dining service, their staff is very cordial and excellent at their job. No proper road to the property as well as no beach access even though the property is beach front. In all, it was not worth the money we paid for!!!

8/10 Baik

Prof Arup, Kolkata, India

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

A Place Worth Visiting

The hotel excels with its service and immaculate behavior of its people. We stayed there for 6 days and enjoyed our stay. The property is one of a kind with a lagoon and the sea beach after a beautifully maintained garden. The food was good and the chef took special care of us. We had dinner specially prepared for us with local ethnic Odiya cusine. The GM of the hotel is a friendly person and takes personal care. The only problem is the road connectivity.The place remains at a desolate area away from the city.In a saline weather, maintaining the huge property is difficult and wall paints got damped and peeled off at certain points. Power cut is frequent.But at the end of the day we remember the positives only.Lovely people all around greeting in folded hands!

4/10 Lemah

Aditya, Jaipur

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Pathetic Experience......

We had a very bad experience at Chariot. At the time of check In, the staff allotted us room which was highly damp, full of stains and stinky. after lot of Drama, the room was changed and again, the airconditioning of the room was not functioming. My child had already slept. Finally, we were given a third room @ 12 midnight which was decent enough to stay there for 2 nights. The hotel is well built but it seems that it is a haunted house now....no maintenance at all. I would not recommend this hotel as it is highly overpriced as per its standards.