Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Barril





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM277
RM291 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Ogo - 22 Ogo
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Standard Single Room

Standard Single Room
Sorotan
Laman dalam
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Diubah suai pada 2015
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
Sorotan
Laman dalam
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Diubah suai pada 2015
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Av Cuiaba, 333, Centro, Primavera do Leste, MT, 78850000
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 45 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: BRL 20.00 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: BRL 40.00 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Dasar hartanah ini menolak tempahan tertentu untuk tujuan acara atau pesta berkumpulan, termasuk pesta untuk lelaki/bujang dan untuk wanita/belum bersuami sebelum perkahwinan
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Barril Primavera do Leste
Hotel Barril
Barril Primavera do Leste
Hotel Barril Hotel
Hotel Barril Primavera do Leste
Hotel Barril Hotel Primavera do Leste
Soalan lazim
Hotel Barril Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
1 Nov 2024
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Silvia
31 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Silvia
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Thiago
25 Okt 2024
Thiago
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Mauricio
2 Dis 2023
Mauricio
Menginap 1 malam pada Nov 2023
6/10 Boleh diterima
Toshio
Mengembara bersama keluarga
29 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
razoável
Toshio
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
1 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Comforto e bom atendimento.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2022
8/10 Baik
Luís Carlos
22 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom
Luís Carlos
Menginap 1 malam pada Apr 2022
8/10 Baik
JOSE
Pengembara perniagaan
4 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom
JOSE
Menginap 2 malam pada Dis 2021
8/10 Baik
JOAO FELIPE
23 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Custo beneficio ok
JOAO FELIPE
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Carlos Roberto
Mengembara bersama keluarga
12 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo hotel
Carlos Roberto
Menginap 1 malam pada Jul 2021
6/10 Boleh diterima
TOSHIO
Mengembara bersama keluarga
27 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Faltou atenção do atendimento.
TOSHIO
Menginap 2 malam pada Jun 2021
8/10 Baik
Fabio
7 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabio
Menginap 2 malam pada Jun 2021
10/10 Cemerlang
Yasmim
19 Dis 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Yasmim
Menginap 1 malam pada Dis 2020
8/10 Baik
Vinicius
Pengembara perniagaan
2 Nov 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom Hotel
Vinicius
Menginap 2 malam pada Okt 2020
2/10 Teruk
Shirlei
Pengembara perniagaan
16 Mac 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Eles cobram antes o cartão de credito
Shirlei
Menginap 1 malam pada Mac 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
11 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Arthur
12 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Arthur
Menginap 2 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Juliano
8 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Juliano
Menginap 1 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Paulo Roberto
16 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Paulo Roberto
Menginap 1 malam pada Mei 2018
8/10 Baik
RICARDO
1 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Quartos limpos e confortáveis
RICARDO
8/10 Baik
Robson de Castilho, Morrinhos - Goiás
25 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
muito bom
Robson de Castilho
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
16 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik