Rezidence Vysehrad
Hotel di Prague terdapat pusat kecergasan dan sauna
Galeri foto untuk Rezidence Vysehrad





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Business Suite

Business Suite
10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
Lihat semua foto untuk Executive Suite

Executive Suite
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
Lihat semua foto untuk Executive Deluxe Suite

Executive Deluxe Suite
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Fairmont Golden Prague
Pusat Bandar Prague
- Kolam renang
- Tab panas
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
9.8 daripada 10, Luar Biasa, 68 ulasan
Harga ialah RM1,263
RM1,434 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Jan - 8 Jan 2026
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Lumirova 1715-33, Prague 4, Prague, 140 00
Tentang hartanah ini
Rezidence Vysehrad
Hartanah serupa

Golden Prague Residence
Golden Prague Residence
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-Fi percuma
- Penyaman udara
9.2 daripada 10, Hebat, 387 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.04 seorang semalam, sehingga 60 malam.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 18 seorang
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 26 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 10.00 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 30.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Dasar hartanah ini menolak tempahan tertentu untuk tujuan acara atau pesta berkumpulan, termasuk pesta untuk lelaki/bujang dan untuk wanita/belum bersuami sebelum perkahwinan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Rezidence Vysehrad Aparthotel
Rezidence Vysehrad
Rezidence
Rezidence Vysehrad Hotel Prague
Rezidence Vysehrad Hotel
Rezidence Vysehrad Prague
Rezidence Vysehrad Hotel
Rezidence Vysehrad Prague
Rezidence Vysehrad Hotel Prague
Soalan lazim
Ulasan
Rezidence Vysehrad Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.4
Kebersihan
8.8
Lokasi
9.4
Kakitangan & perkhidmatan
9.4
Mesra alam
9.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
27 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Matti
23 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Matti
Menginap 5 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Vibeke
17 Jul 2023
Vibeke
Menginap 2 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
C
Pengembara perniagaan
5 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
C
Menginap 3 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Jan, Upper Saddle River
3 Jul 2023
Jan
Menginap 4 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Aimee
Pengembara perniagaan
28 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Aimee
Menginap 2 malam pada Jun 2023
8/10 Baik
Nursah
Mengembara bersama kumpulan
26 Jun 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nursah
Menginap 4 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Darren Paul
Mengembara bersama pasangan
14 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Darren Paul
Menginap 2 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Ann
27 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ann
Menginap 2 malam pada Apr 2023
8/10 Baik
JIRI
24 Okt 2022
JIRI
Menginap 1 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
Kathrine
21 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fantastisk ophold
Kathrine
Menginap 5 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
Jiri
8 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jiri
Menginap 2 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Kieran
Mengembara bersama keluarga
21 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kieran
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Marco Antonio Moises
28 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marco Antonio Moises
Menginap 4 malam pada Dis 2021
8/10 Baik
Miroslav
Mengembara bersama keluarga
17 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Miroslav
Menginap 2 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
Petr
5 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Petr
Menginap 2 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Petra
Mengembara bersama pasangan
1 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Petra
Menginap 2 malam pada Ogo 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
11 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Utenfor men nære
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Nella
27 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nella
Menginap 1 malam pada Okt 2020
8/10 Baik
Jordan
Pengembara perniagaan
5 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jordan
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
22 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Marcus
Pengembara perniagaan
21 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I'll be back
Marcus
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Marco Antonio Moises
31 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marco Antonio Moises
Menginap 3 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Miroslav
Pengembara perniagaan
2 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Miroslav
Menginap 2 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019

















