Anandha Inn Convention Centre and Suites

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat spa perkhidmatan penuh, berhampiran Pantai Sesiaran Pondicherry

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Anandha Inn Convention Centre and Suites

Kolam renang
Premium Room | 1 bilik tidur, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Bahagian luar
Termasuk sarapan bufet
Meja sambut tetamu

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Gim
  • Bar
  • Spa
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
Harga semasa ialah RM273
RM306 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Ogo - 11 Ogo

Pilihan bilik

Executive Deluxe

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bidet
Bar mini
Air botol percuma
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bidet
Bar mini
Air botol percuma
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premium Room

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bidet
Bar mini
Air botol percuma
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
154, S.V. Patel Road, Puducherry, Pondicherry, 605001

Tempat berdekatan

  • Sri Aurobindo Ashram - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Arulmigu Manakula Vinayagar Temple - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Government Place - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Pantai Sesiaran Pondicherry - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Rumah Api Pondicherry - 16 min berjalan kaki - 1.4 km

Bergerak

  • Stesen Pondicherry-Puducherry - 8 minit memandu
  • Pondicherry (PNY) - 18 minit memandu

Restoran

  • ‪Hotel Atithi - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Surguru - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Tulip - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Ramani Hotel - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪RKN Hotel - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Anandha Inn Convention Centre and Suites

Hotel berdekatan Pantai Sesiaran Pondicherry
Sarapan bufet percuma, teres dan kedai kopi/kafe merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Anandha Inn Convention Centre and Suites. Nikmatilah rawatan Ayurveda, rawatan muka dan urut di Ayur Rejuvenation, tapak spa. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan surat khabar di lobi
  • 1 bilik mesyuarat, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Kesemua 70 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan bidet dan tab mandi atau pancuran
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Cerek elektrik, kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam
  • Kolam kanak-kanak
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Peti sejuk atas permintaan

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk atas permintaan

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: INR2000

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 14:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 1250
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 1250

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi daftar keluar lewat: INR2000 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Crossway I Hotel Pondicherry
Anandha Inn Pondicherry
Anandha Pondicherry
Anandha Hotel Pondicherry
Crossway I Hotel
Crossway I Pondicherry

Soalan lazim

Adakah Anandha Inn Convention Centre and Suites mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Anandha Inn Convention Centre and Suites?

Setakat 11 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Anandha Inn Convention Centre and Suites pada 10 Ogo 2025 bermula serendah RM 273.0, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Anandha Inn Convention Centre and Suites mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Anandha Inn Convention Centre and Suites?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Anandha Inn Convention Centre and Suites?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Anandha Inn Convention Centre and Suites?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak INR2000.

Adakah Anandha Inn Convention Centre and Suites memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Anandha Inn Convention Centre and Suites?

Terletak di tengah-tengah Puducherry, hotel spa ini sejauh 1 bt (2 km) dari Kanniga Parameswari Temple dan Pantai Sesiaran Pondicherry. Ananda Ranga Pillai House dan Sri Aurobindo Ashram juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Pondicherry-Puducherry sejauh 26 minit berjalan kaki.

Anandha Inn Convention Centre and Suites Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 52 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 19 daripada 52 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 52 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 52 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 52 ulasan

6.8/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.8/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Cornel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Fine
Menginap 10 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

AVINASH

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sofa in the room
Ironing table
Unwashed cup
Menginap 1 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Gary

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Tired

Staff couldn't be more helpful, even an upgrade to ensure we had a double bed as opposed to 2 singles pushed together. The Hotel is tired windows dont close, therefore the traffic noise was too loud to sleep and constantly being woken up by car horns beeping from 4 in the morning
Menginap 1 malam pada Feb 2024

4/10 Lemah

Akshaykumar

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Room, Bad sheet, Towel, Bathroom not clean
Menginap 2 malam pada Jan 2024

2/10 Teruk

Frederick

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is old. Rooms, bedding towels are old and look dirty. Bathrooms are old and look dirty. The hotel has big lobby, good parking. They have different plans like European plan which doesn't include breakfast and Expedia doesn't mention it. Staff is not quick in resolving issues.
Menginap 1 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

Femil

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was very friendly and helpful. Also they arranged for Jain breakfast.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Old and poorly maintained property. Rooms were stinking.
Menginap 3 malam pada Mac 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Sharmila, Sydney

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
We liked the location. This place is within walking distance to the beach, Arabinda Ashram and White Town.
Menginap 2 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Swapnil

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

LOURDES

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Comfortable and relaxing

Complementary spa service offered for one. My wife liked the facial. I had a good swim after my drive. The breakfast was really good.
Menginap 1 malam pada Sep 2019

2/10 Teruk

RAJEEV

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible Stay

My daughter checked in on May 5th and within just a few minutes she was very uncomfortable because the room was smelling, furniture was rusty and old. However given er long journey she decided to just rest for sometime and when she woke up, the air conditioning was not working, there was water everywhere in the room . She then got her room changed and this time the pillow covers were smelling, they were damn, the head board is dirty and the bathroom has rust. since it was too late to change the hotel she stayed back however it was impossible to stay any further. The pool area is dirty, has moss and fungi alongwith a dirty and terrible stench (like the ones from the sewer), and the Spa is also stinking. Having the opportunity of a free spa, she cannot avail of it because no sensible human being will choose to be in a dirty, stinking and almost hazardous to health environment.
Menginap 5 malam pada Mei 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had booked 4 rooms out of which the key for one did not work the whole time and we had to go to the reception and ask someone to accompany us every single time. Another room did not get locked and one of the staff members tried to convince us that it is safe to leave our things inside by pointing to the smoke detectors and sprinklers saying they were cameras. The furniture was moldy and the rooms were dirty. The towels in the bathroom had someone else's hair on it. The lady who checked us in was not courteous or friendly. Very poor experience. Avoid this place.
Menginap 1 malam pada Dis 2018

2/10 Teruk

Franck

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Good decent hotel

Room was old but decent. Good option for short stopovernot for luxury seekers Food had made to order omlettes. My wife loved the italian food.
Menginap 1 malam pada Jan 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Pleasant Stay

Stayed with family for 2 days. it was a pleasant stay. A few problems with slow room service and house keeping. The key card didn't work. The restaurant was very good.
Menginap 2 malam pada Dis 2017

6/10 Boleh diterima

peter, Danville

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Beautiful hotel in a great location, but...

This is a beautiful hotel in downtown Pondicherry, close to everything. It was built as a luxury hotel but has not been maintained properly. Our room was large and nicely furnished but so dirty. Lights witches were stained by finger prints, baseboards full of dust, paint was dirty and stained . The bathroom was the worst we have seen in India.
Menginap 3 malam pada Nov 2017

2/10 Teruk

Bavani

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

GEETA, mumbai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hospitality

It was Nice.

2/10 Teruk

Susan, Australia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10 days in Ananda Inn

The rooms were noisy- facing the road- the bathroom smelt of urine and the shower curtain was moldy- room one- asked to be moved- now next to the service lift and all night heard the lift and staff and furniture scraping- asked to be moved again- now facing quieter road. No fresh air- furniture and beds scraped across floors above us during the night, Indian guests yelling loudly in corridors and bathroom still smelling of urine. Bed sheets clean but with holes in them. Breakfast in dining room with oil stained tableware and knives and forks not replaced between customers. Kitchen staff would come out with FILTHY uniforms - stained and dirty. The front foyer has old dirty heavy furniture- all the soft furnishings need steam cleaning- chairs in rooms smelt of urine.This hotel bearable only for 1 or 2 nights- not for a long stay- not worth the money.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

The pits of the world

From the moment we walked into the hotel we were uncomfortable. Shown to our room which was dirty and the bathroom disgusting and the safe not working. Called house keeping to be told no other room available and oh yes the safe doesn't work!!!! Asked for a change in room that we would pay for an upgrade to be given a very curt NOTHING AVAILABLE. Asked repeatedly and eventually we were given another room still same dirty conditions but the safe worked! On going to bed found that the bedlinen had not been changed - bodily fluids. Slept in one bed. Next morning told them we wanted an upgrade room to be told yet again nothing available. Went for breakfast in the filthiest room we have ever seen table cloths staff uniforms disgust. Staff had no training whatsoever. Had to ask for hot toast and tea which took forever. We found another hotel to stay in The Promenade which was far superior. On checking out of the Anandha suddenly an upgraded room became available. Too late !!!!! Maybe we were unlucky but I think not as the whole place should be totally refurbished and better staff employed. Think Expedia should make regular and unannounced visits to this property

8/10 Baik

Steve, Los Angeles

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très bon rapport qualité prix

Hôtel sympa

8/10 Baik

Steve, Los Angeles

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très bon rapport qualité prix

Bien sans trop de chichis