Casa Turquesa - Maison D´Hôtes
Kemewahan bermandikan sinaran mentari yang hanya beberapa langkah dari Teater Angkasa
Galeri foto untuk Casa Turquesa - Maison D´Hôtes





Ulasan
10 daripada 10
Luar biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Item bar mini percuma
Televisyen LCD
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Room (Master)

Room (Master)
10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Item bar mini percuma
Televisyen LCD
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Lihat semua foto untuk Máster com hidro

Máster com hidro
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
Item bar mini percuma
Televisyen LCD
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
Hulu semburan hidrourut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Doutor Pereira, 50 Centro Histórico, Paraty, RJ, 23970-000
Tentang hartanah ini
Casa Turquesa - Maison D´Hôtes
Hartanah serupa

Pousada Literária
Pousada Literária
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 278 ulasan
Harga ialah RM1,851
RM2,138 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Dis - 14 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak berumur 14 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
Casa Turquesa
Casa Turquesa Inn Paraty
Casa Turquesa Paraty
Casa Turquesa Paraty, Brazil
Casa Turquesa House Paraty
Casa Turquesa Guesthouse Paraty
Casa Turquesa Guesthouse
Casa Turquesa Maison D´hotes
Casa Turquesa Maison D´Hôtes
Casa Turquesa - Maison D´Hôtes Hotel
Casa Turquesa - Maison D´Hôtes Paraty
Casa Turquesa - Maison D´Hôtes Hotel Paraty
Soalan lazim
Ulasan
Casa Turquesa - Maison D´Hôtes Ulasan
10
Luar Biasa
10
Kebersihan
9.6
Lokasi
10
Kakitangan & perkhidmatan
10
Mesra alam
10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
25 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 8 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Fabio
18 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabio
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
FERNANDO
Mengembara bersama keluarga
8 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
FERNANDO
Menginap 3 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Mariam
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
19 Jan 2024
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Mariam
Menginap 1 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Leandro
29 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leandro
Menginap 3 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
mauricio
7 Okt 2022
mauricio
Menginap 1 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Maritza, Chicago
21 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Maritza
Menginap 2 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Alcy
20 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tudo perfeito.
Alcy
Menginap 3 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
marcio
13 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
marcio
Menginap 1 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
LUCIANO V
30 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Um Paraty turquesa
LUCIANO V
Menginap 3 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Teresa
11 Jan 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
El hotel perfecto
Teresa
Menginap 1 malam pada Jan 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
28 Dis 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2020
10/10 Cemerlang
ricardo
25 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maravilhoso

ricardo
Menginap 1 malam pada Okt 2020
8/10 Baik
Anna letizia
22 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anna letizia
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
23 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
1 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Ryan
27 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ryan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Davi
7 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótima experiência!
Davi
Menginap 2 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Simplesmente incrível!
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
carlos
29 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel perfeito
carlos
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
1 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Alexandre
17 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
O melhor lugar que já fiquei
Alexandre
10/10 Cemerlang
Leila P G, São Paulo
29 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nota mil!
Leila P G
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
14 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik








