Queens Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Paramaribo terdapat sarapan percuma dan kelab malam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Queens Hotel

Kolam renang terbuka
Standard Double Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus
Kawasan tempat duduk lobi
Kawasan tempat duduk lobi
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Gim
  • Kolam
  • Bar
  • Dapur
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Executive Single Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Double Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Triple Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
Katil siang
  • 120 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Standard Quadruple Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
Katil siang
  • 120 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Standard Single Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
  • 120 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Double Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
  • 120 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Tentang kawasan sekitar

Peta
Kleine Waterstraat 15, Paramaribo

Tempat berdekatan

  • Kasino Princess - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Taman Palmentuin - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Kota Zeelandia - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Masjid Keizerstraat - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Maretraite Mall - 4 min memandu - 2.6 km

Bergerak

  • Paramaribo (PBM-Lapangan Terbang Antarabangsa Johan Adolf Pengel) - 85 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Kong Nam (Dim Sum) - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Sushi - Ya - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Leckies - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Queens Hotel

Hotel terletak di Rainville
Pertimbangkan penginapan di Queens Hotel dan manfaatkan sarapan bufet percuma, kelab malam dan bar kolam. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Nikmati gimnasium serta aktiviti seperti ekolancong. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti teres dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), penjagaan anak/bayi (surcaj) dan tempat simpanan bagasi
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, surat khabar percuma dan hartanah bebas asap rokok
  • Kakitangan berbilang bahasa, dewan bankuet dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Queens Hotel disertakan dengan sentuhan bermakna seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran digital
  • Balkoni, dapur kecil dan peti sejuk

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 11:00
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Ekolancong
  • Gimnasium
  • Kelab malam

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Dapur kecil dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Teres

Spa

  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2005
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Bar mini
  • Dapur kecil
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk
  • Tisu dapur

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut akan ditutup semasa Ogos:
  • Bar/Ruang istirahat
  • Pusat perniagaan
  • Tempat makan
  • Kemudahan kecergasan
  • Kemudahan dobi
  • Kemudahan mesyuarat
  • Tempat letak kenderaan
  • Kolam renang

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 10 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 750 seorang, sepenginapan
  • 4 peratus bayaran destinasi akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 225 seorang (sehala)
  • Yuran pengangkutan ulang-alik bagi setiap kanak-kanak: USD 225 (sehala), (berumur sehingga 18 tahun)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 20:30
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Pembinaan sedang dijalankan di bangunan sebelah dan mungkin terdapat gangguan bunyi daripada kerja-kerja pembinaan

Hartanah juga dikenali sebagai

Queens Hotel Paramaribo
Queens Paramaribo
Queens Hotel Hotel
Queens Hotel Paramaribo
Queens Hotel Hotel Paramaribo

Soalan lazim

Adakah Queens Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 7:00–20:30.

Adakah Queens Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Apakah masa daftar masuk di Queens Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Queens Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Queens Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD225 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Queens Hotel?

Terletak di Rainville, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Kasino Princess dan Taman Palmentuin. Kota Zeelandia dan Istana Presiden juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Queens Hotel Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 27 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 10 daripada 27 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 27 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 27 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 27 ulasan

6.8/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

6.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Soraia

Menginap 3 malam pada Mei 2022

8/10 Baik

DAVID

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Apr 2022

8/10 Baik

Elea

Menginap 2 malam pada Apr 2022

6/10 Boleh diterima

Vanessa

Sukakan: Kebersihan

Séjour inconfortable

Pas d eau chaude, matelas trop mou donne mal de dos. Le n était pas le même à la réservation 30 euro de plus.
Menginap 1 malam pada Jan 2022

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Voor de betaling van de accommodatie werd de prijs van 1€ gelijk gesteld aan 1$, terwijl uw boekingssite dat niet doet. Daardoor moesten we vele Euro's meer betalen dan dat u berekende. Slecht dus....
Menginap 9 malam pada Mac 2020

8/10 Baik

ollivier

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Bon rapport qualité prix. Personnel accueillant. Toutefois beaucoup de bruit en raison de travaux et un room service calamiteux
Menginap 2 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I think you should have a better sense of service and also take care about the water problem that you have in the hotel with love D
Menginap 1 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Henri

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Casino /restaurant / piscine : un plus qui manquait à l'hôtel par le passé L'entrée de l'hôtel est refaite Les chambres sont confortables
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff crew not able to do their job. Not kindly against THE guests. Old and broken furniture in THE room. Black stripes in THE bathroom from the mildew.
Menginap 9 malam pada Jul 2019

4/10 Lemah

GALVANI

Menginap 4 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mei 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très mitigés, un peu déçus

Des travaux ont ete réalisés nous pensions qu'il s'agissait des chambres qui ont été rénovées et non c'est un casino qui a été construit. Les installations de la chambre étaient pour certaines vetustes, il n'y a aucune pression de l'eau de la douche, pas d'endroit pour stationner son véhicule et la propreté est moyenne (ménage fait en surface durant le séjour ). Le personnel est très bien et avenant
Menginap 8 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

François

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Juste déçu par le petit déjeuner
Menginap 1 malam pada Feb 2019

6/10 Boleh diterima

Gilles

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Médiocre pour le prix

Menginap 2 malam pada Jan 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Menginap 19 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Edouard

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Connections wifi, pas toujours disponible, fenêtres et balcon donnant sur façades des murs du voisinage
Menginap 5 malam pada Dis 2018

2/10 Teruk

Petra

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Rumoerig

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Echter neem oordoppen mee want tot 3 uur snachts luid pratende mensen en veel lawaai van bestek en/of servies.
Menginap 1 malam pada Dis 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

Claude

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bien pour un court séjour

L'hôtel est bien placé: à proximité de bars ,restaurants et site touristique. Certaines parties sont actuellement en rénovation, mais pour ce qui me concerne, cela n'a pas été gênant. La piscine est un plus maintenant, pour cet établissement.
Menginap 2 malam pada Sep 2018

6/10 Boleh diterima

précylia, KOUROU- GUYANE FRANCAISE

HOTEL EN TRAVEAUX

dommage que cela n'est pas été précisé lors de la reservation. Facade inexistante, le taxi a dû nous déposer devant un hotel voisin. hall d'entrée inexistant. des ouvriers partout.....des matériaux dans els escaliers. Mais dans l'ensemble hotel bien,petit déjeuné convenable, belle piscine sera meilleur je pesne à la fin des traveaux. une nuit devrait être offerte à touts les clients ayant connues leur désagrément.
Menginap 2 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

Muriel

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

abordable mais peut mieux faire

Choix de cet hotel par rapport au prix plus ou moins abordable et par rapport à la proximité avec les casinos et bars.

10/10 Cemerlang

André Ricardo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Dis 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Decent hotel

Spent one night with family enroute to Brazil, decent hotel with lots of food choices around. Bathroom needs updating and renovating.
Menginap 1 malam pada Dis 2017

8/10 Baik

Albert, Grenada

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The cover on the bed was too thick ,too warm. The A C too hard to adjust
Menginap 4 malam pada Okt 2017