Yogh Hospitality

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 kolam renang tertutup dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Yogh Hospitality

Lobi
Bahagian luar
Deluxe Double Room | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas
2 kolam renang tertutup, kabana percuma
Pembancuh kopi/teh, meja makan

Ulasan

9.4 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Gim
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Deluxe Single Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Meja makan
TV skrin rata
Mesin basuh
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Meja makan
TV skrin rata
Mesin basuh
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
7 Dominee Straat, Paramaribo, Paramaribo, 000000

Tempat berdekatan

  • Masjid Keizerstraat - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Hotel & Kasino Elegance - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Taman Palmentuin - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Kasino Princess - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Maretraite Mall - 6 min memandu - 3.7 km

Bergerak

  • Paramaribo (PBM-Lapangan Terbang Antarabangsa Johan Adolf Pengel) - 66 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Sushi - Ya - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Tangelo - ‬17 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Yogh Hospitality

Hotel mewah yang terletak di Centrum
Bar kolam, kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Yogh Hospitality. Nikmatilah hidangan di Olive Root, di tapak kedai kopi. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kawasan hiburan luar dan bar.
Manfaat tambahan termasuk:
  • 2 kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak dengan kabana percuma
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), bantuan pelancongan/tiket dan tempat simpanan bagasi
  • Mesin layan diri, perkhidmatan rencam dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua 108 bilik menawarkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti peti besi muat komputer riba dan ruang kerja komputer riba.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Buku kanak-kanak dan penjagaan anak dalam bilik (surcaj)
  • Katil busa memori dan gebar bulu kapas
  • Tab mandi atau pancuran, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran digital
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: USD 22 untuk orang dewasa dan USD 11 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Perkelahan peribadi
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Olive Root
  • Pool Bar

Aktiviti menarik

  • 2 kolam renang tertutup
  • Bingo
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak
  • Pachinko

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang tertutup
  • Bilik kalis bunyi
  • Buku kanak-kanak
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Meja makan
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat persidangan (ruang seluas 418 meter persegi)

Kawasan luar

  • Kabana kolam percuma
  • Kawasan hiburan terbuka

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 2 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • 4 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kit kebolehcapaian telefon
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Lif (kelebaran pintu 122 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemberitahuan loceng pintu dan telefon
  • Pengangkutan ulang-alik mudah diakses
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 8 tingkat
  • Dibina pada 2023
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam busa memori

Bilik mandi

  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Meja makan
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan champagne

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Mesin basuh
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira USD 22 untuk dewasa dan USD 11 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 18:00
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Dominee Straat 7
Yogh Hospitality Hotel
Yogh Hospitality Paramaribo
Yogh Hospitality Hotel Paramaribo

Soalan lazim

Adakah Yogh Hospitality mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 9:00–18:00.

Adakah Yogh Hospitality mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Yogh Hospitality?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Yogh Hospitality?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Yogh Hospitality?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Yogh Hospitality?

Terletak di Centrum, hotel mewah ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Sinagog Neveh Shalom dan Masjid Keizerstraat. Katedral St. Peter dan St. Paul dan Katedral St. Petrus dan Paulus juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Yogh Hospitality Ulasan

Ulasan

9.4

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 19 daripada 25 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 25 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 25 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 25 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 25 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

9.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Frantz

Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

maisa

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fijne locatie en een mooi hotel. Prettige ontvangs, goed op weg om een top hotel te worden.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Robert

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Ornella, Amédée

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Ragna

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I booked this hotel, because I wanted to experience the street party on New Year’s Eve from close by. Service: personal well trained and trying their best however, management is all over them, they look stressed. Room: cleans eventhough it is a 5 star hotel AND the most expensive hotel in Suriname, the mini bar is not free. Restaurant/pool: at first a very nice view, but around midday there is no place to hide on the balcony, exept for the pool beds, if there is none left, you don’t have a choice but to either sit in the diner area or just burn in the sun. Menu: very simple, few main courses if you are staying more than one night, you might as well eat at a restaurant outside of the hotel. When it come to the food, some dishes get 5 stars and some barely 3 stars. Bar: good alcoholic beverages, few healthy options, eventhough there is a pool there and a hot sun right there, don’t ask for a pitcher, you will have to buy a bottle of water. And if you order an expensive drink, they first stare at you and wonder if you’re going to be able to pay for it. Breakfast 3 stars but 5 stars for the once serving. I gave it an overall 2 because I didn’t like the interaction between management and their staff and I did not like the interaction of Some managers and the group I was with. Btw, if your second name is hospitality, I would think you get the best of the best. However even the best seat is “promised”. price quality ratio, moderate, very….
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Ragna

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
No free mini bar in a 5 star hotel while you are paying for the stars
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Alain

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Le regret que j ai eu au petit déjeuner est l appareil à café avec capsules (dans la chambre ok)
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Samuel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great amenities and breakfast.
Menginap 6 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Kayla

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice hotel, and the staff were extremely helpful and hospitable!
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

stacey

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was hospitable and helpful. The rooms were spacious, clean and comfortable. Enjoyed my stay and will return.
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

XAVIER

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Soraida, Amsterdam

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Un séjour conforme en tout point à ce qui était annoncé. Un personnel bienveillant et réactif. Hôtel superbe et bien situé.
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Gason

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

HENRI

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice rooms good terrasse and swimming poool
Menginap 5 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Faisal

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hands down the best hotel in Suriname.
Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Gason

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Chaleureux accueil

Personnels très accueillant et à l’écoute. Un de mes meilleurs séjour
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Mark

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The customer service was excellent, the place was very clean and tidy and most of all the food was amazing
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

karan, New York

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was very nice and its the best place to stay when you in Paramaribo/Suriname
Menginap 3 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Carlos

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Sandra

Mengembara bersama kumpulan
Property is beautiful but there are areas that was not up to standard for a 5 star the room bath area is small and the faucet is too tall for the sink, when one showers the entire bathroom get water everywhere, they also didn't have luggage carts and the breakfast was not the best
Menginap 5 malam pada Jan 2024

8/10 Baik

Djovanni

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I like the ambiance and did not like their menu because the variety of dishes was small. The food is good.
Menginap 1 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Michaëla

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Personeel was heel vriendelijk. Was schoon. Kamer was ook mooi ingericht
Menginap 1 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Shelby

Menginap 3 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Lesley

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kemudahan
Great hotel
Menginap 4 malam pada Okt 2023