Hotel 381
Hotel di Panguipulli terdapat sarapan percuma dan kedai kopi atau kafe
Galeri foto untuk Hotel 381





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)
9.6 daripada 10
Luar biasa
(7 ulasan)
Sorotan
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Netflix
Meja
Almari pakaian
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Standard Triple Room (1 Double and 1 Single Bed)

Standard Triple Room (1 Double and 1 Single Bed)
10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)
Sorotan
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Netflix
Meja
Almari pakaian
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Netflix
Meja
Almari pakaian
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Ramón Freire #381, Panguipulli, de Los Rios, 5210000
Tentang hartanah ini
Hotel 381
Hartanah serupa

Albergo B&B Panguipulli
Albergo B&B Panguipulli
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Pengemasan
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 4 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Anda mungkin diminta untuk membayar caj yang berikut di hartanah: Cukai nilai tambah Peru (19%). Pengembara bukan pemastautin yang membayar menggunakan kad luar negara atau pindahan bank dan yang menunjukkan pasport dan visa pelancong yang sah mungkin dikecualikan daripada cukai nilai tambah (19%)
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel 381 Panguipulli
381 Panguipulli
Hotel 381 Panguipulli Chile
Hotel 381 Hotel
Hotel 381 Panguipulli
Hotel 381 Hotel Panguipulli
Soalan lazim
Ulasan
Hotel 381 Ulasan
8.8
Cemerlang
9.6
Kebersihan
8.6
Lokasi
9.0
Kakitangan & perkhidmatan
8.8
Mesra alam
9.0
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
7 Jul 2025
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Jason
Mengembara bersama pasangan
13 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jason
Menginap 3 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Ursula
15 Dis 2024
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Ursula
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Bruno
Mengembara bersama pasangan
16 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan
Bruno
Menginap 3 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
marco, santiago
8 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
marco
Menginap 1 malam pada Dis 2023
6/10 Boleh diterima
José
19 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
José
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Guillermo Ramon
Mengembara bersama keluarga
29 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Guillermo Ramon
Menginap 1 malam pada Dis 2022
10/10 Cemerlang
Carla
Mengembara bersama pasangan
24 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Carla
Menginap 1 malam pada Okt 2022
6/10 Boleh diterima
Leonardo
1 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Estancia Hotel 381
Leonardo
Menginap 1 malam pada Jul 2022
4/10 Lemah
Marcia
26 Jul 2022
Marcia
Menginap 2 malam pada Jul 2022
8/10 Baik
Miguel Angel
21 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muy bueno
Miguel Angel
Menginap 1 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Lilian
Mengembara bersama keluarga
17 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente experiencia
Lilian
Menginap 6 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2022
8/10 Baik
MARIA
Mengembara bersama keluarga
22 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MARIA
Menginap 2 malam pada Feb 2022
6/10 Boleh diterima
Jessica
10 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Jessica
Menginap 2 malam pada Mac 2022
10/10 Cemerlang
Ingrid
Mengembara bersama keluarga
5 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ingrid
Menginap 1 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
Vicente
Mengembara bersama keluarga
29 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vicente
Menginap 2 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
Rodrigo
15 Sep 2021
Rodrigo
Menginap 1 malam pada Sep 2021
8/10 Baik
Miguel Angel
4 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Recepción
Miguel Angel
Menginap 1 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Sandra
22 Jan 2021
Sandra
Menginap 1 malam pada Jan 2021
10/10 Cemerlang
Luiz Felipe
Pengembara perniagaan
19 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Devido ao problema acima, boa.
Luiz Felipe
Menginap 3 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Francisco
4 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Francisco
Menginap 1 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
21 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Merdler
14 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Delightful hotel
Merdler
Menginap 1 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Alberto, Valdivia
5 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alberto
Menginap 1 malam pada Jun 2019

