Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Aktiviti menarik
Sewaan basikal
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Lain-lain
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pancuran mandi
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata dengan saluran kabel
Makanan dan minuman
Perkhidmatan bilik terhad
Lain-lain
Kipas siling
Penyaman udara
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti memberikan kad pengenalan foto yang sah yang dikeluarkan oleh Kerajaan India. Kad PAN tidak diterima. Pengembara yang bukan warganegara India mesti menunjukkan pasport dan visa yang sah.
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hanya tempahan daripada tetamu bukan tempatan diterima. Tetamu yang tinggal dalam lingkungan bancar yang sama dengan hartanah tidak akan dibenarkan untuk mendaftar masuk
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
OYO 4195 Clausil Inn Panaji
OYO 4195 Clausil Panaji
OYO 4195 Clausil
OYO 4195 Clausil Inn Hotel
OYO 4195 Clausil Inn Panaji
OYO 4195 Clausil Inn Hotel Panaji
Soalan lazim
Adakah OYO 4195 Clausil Inn mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di OYO 4195 Clausil Inn?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di OYO 4195 Clausil Inn?
Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 5:30.
Apakah masa daftar keluar di OYO 4195 Clausil Inn?
Daftar keluar adalah jam 11:00.
Di manakah terletaknya OYO 4195 Clausil Inn?
Terletak berhampiran pantai, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Pantai Miramar dan Caculo Mall. Sungai Mandovi dan Campal Gardens juga dalam jarak 1 bt (2 km).
OYO 4195 Clausil Inn Ulasan
Ulasan
5.0
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 4 ulasan
10 - Cemerlang
0
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 4 ulasan
8 - Baik
1
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 4 ulasan
6 - Boleh diterima
1
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 4 ulasan
4 - Lemah
1
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 4 ulasan
2 - Teruk
1
5.6/10
Kebersihan
5.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
6/10
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jan 2018
2/10
pretty bad experiance when I paid for three people, how the room for two can be given there is no leg room even to get up from the bed
harinath
Menginap 2 malam pada Dis 2017
4/10
No hot water in bathroom after 10 am, leaking sink, cockroach and ants on bed