JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah di pantai, dengan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

Kolam renang terbuka, kabana (surcaj), payung kolam
Video pencipta
Kemudahan hartanah
Kembara
Pemandangan pantai/laut

Kemudahan popular

  • Spa
  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Parkir tersedia
  • Bar
Harga semasa ialah RM1,065
RM1,439 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Sep - 2 Sep

Pilihan bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Balcony (Beachfront)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Tab mandi rendaman dalam
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Deluxe Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking, Resort View (Balcony)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan tempat peranginan
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Balcony (Oceanfront)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Bilik tidur berasingan
Katil sofa
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Deluxe Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking, Ocean View (Balcony)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Ocean View (Balcony)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Bilik tidur berasingan
Katil sofa
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Deluxe Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking, Balcony (Oceanfront)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Resort View (Balcony)

9.2 daripada 10
Hebat
(17 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Bilik tidur berasingan
Katil sofa
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan tempat peranginan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
144 Oyster Pond Resort, Building A, Oyster Pond, Sint Maarten, 000

Tempat berdekatan

  • Pantai Dawn - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Philipsburg Boardwalk - 8 min memandu - 5.9 km
  • Pantai Great Bay - 8 min memandu - 6.0 km
  • Pantai Orient Bay - 13 min memandu - 10.0 km
  • Teluk Orient - 14 min memandu - 10.2 km

Bergerak

  • Grand Case (SFG-L'Esperance) - 22 minit memandu

Restoran

  • ‪Buddha Bar Beach - ‬8 min memandu
  • ‪Hard Rock Cafe St. Maarten - ‬8 min memandu
  • ‪Monchi's - ‬6 min memandu
  • ‪The Greenhouse Restaurant - ‬8 min memandu
  • ‪Fat Boy Jimmy's - ‬6 min memandu

Tentang hartanah ini

JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

Hotel mewah dipulihkan pada 2024 dan terletak berdekatan Pantai Dawn
Terletak berdekatan Philipsburg Boardwalk, JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa menyediakan bar renang naik, bar kolam dan kedai mudah beli. Hotel ini ialah tempat paling sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari berhadapan pantai dan kerusi lepak pantai. Nikmatilah urut Swedish, rawatan muka dan Balut badan di tapak spa. Di 3 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan Caribbean. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kedai kopi/kafe dan taman.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka dengan kabana, kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri serta letak kenderaan valet (tertakluk kepada bayaran)
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), payung pantai dan 8 bilik mesyuarat
  • Hartanah bebas asap rokok, mesin layan diri dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 200 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Tab mandi rendaman dalam, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 55-inci sebuah TV LCD dengan Netflix, perkhidmatan penstriman dan saluran kabel
  • Almari pakaian, balkoni dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung di tapak hartanah (USD 40 semalam; termasuk keistimewaan keluar/masuk)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: USD 25 hingga 40 untuk orang dewasa dan USD 15 hingga 30 untuk kanak-kanak
  • 1 bar berenang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 3 restoran
  • Perkelahan peribadi
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Breeze
  • Carambola
  • Liguria
  • Liquid
  • Opal

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Hiburan malam
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kedai runcit/mudah beli

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 8 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Kabana kolam (surcaj)
  • Kerusi lepak pantai
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Payung pantai
  • Taman
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • 16 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan sukan
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2024
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Seluruh hartanah diubah suai - Mac 2024
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • Netflix
  • Perkhidmatan penstriman
  • TV LCD 55-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan penghantaran makanan

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima butiran kunci pintar
Tetamu perlu memuat turun aplikasi mudah alih Marriott Bonvoy hartanah sebelum daftar masuk

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan atau perkhidmatan berikut tidak tersedia dari Julai 31 2025 hingga Ogos 9 2025 (tarikh tertakluk kepada perubahan):
  • Pantai

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan, kunci pintar

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD50.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Fi tempat peranginan: USD50 setiap penginapan, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira USD 25 hingga 40 untuk dewasa dan USD 15 hingga 30 untuk kanak-kanak
  • Fi letak kenderaan valet berbumbung: USD40 semalam (keistimewaan masuk/keluar)
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 50.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Sint Maarten. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Jw Marriott St Maarten & Spa
The Westin Dawn Beach Resort Spa
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Hotel
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Oyster Pond
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Hotel Oyster Pond

Soalan lazim

Adakah JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Setakat 2 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa pada 1 Sep 2025 bermula serendah RM 1,065.27, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Hotel Pantai Oyster Pond ini terletak di pantai, 0.1 mi (0.2 km) from Pantai Dawn serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Philipsburg Boardwalk dan Teluk Orient. Pulau Pinel dan Pantai Anse Marcel juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 123 daripada 195 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 36 daripada 195 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 22 daripada 195 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 195 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 195 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

9.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Jenell

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a wonderful stay at the Marriot from 7/23-7/27. The staff were extremely friendly and nice. The hotel is gorgeous. We loved our room. Our only complaint is that they need to move the breakfast. The lunch and dinner menu was very good. The dinner menu choice were excellent and the food was soooooo good. However, we was very disappointed with the breakfast.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Brianna

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
From the moment I arrived, I was enveloped in an atmosphere of warmth and impeccable service. The staff greeted me with genuine smiles and were incredibly efficient during check-in. My room was not only spotless but also beautifully designed, offering a serene space to unwind after a long day. The attention to detail was evident, from the high-quality linens to the thoughtfully curated amenities. What truly set this hotel apart was the exceptional level of care provided by the staff. Every request was met with enthusiasm and a willingness to go above and beyond. The concierge was a treasure. My stay at this hotel was nothing short of perfect. It's rare to find a place that so seamlessly combines luxury with genuine hospitality. I wholeheartedly recommend this hotel to anyone seeking an unforgettable experience. It’s not just a place to stay; it’s a destination in itself.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Israel A ramirez

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The positive aspects of the property included standard Marriott amenities and satisfactory room accommodations. However, the property's beach maintenance presented significant issues, with improperly cleaned seaweed resulting in an offensive odor. Furthermore, the limited restaurant availability, with only one establishment open during the week-long stay and a restricted menu, detracted from the overall guest experience. The booking information should accurately reflect the property's current state, aligning with the advertisement. Currently, only one restaurant is operational. Furthermore, the property's proximity to the beach results in an unpleasant odor due to accumulated seaweed. The location is remote, necessitating a 35-45 minute drive to access suitable beaches or dining establishments. Do your self a favor and don't book here, also staff are not rude but very unhappy or just force to work personalities. You will be very lucky if you get a good morning or a smile around here.
Menginap 7 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Sara

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
I want to first and foremost state that the staff from the front doorman, to the front desk, waitstaff for the restaurant and by the pool and finally the cleaning staff were absolutely amazing so welcoming, kind and always willing to help. Two of my biggest disappointments were first the sargassum which didn’t give us any opportunity to enjoy the beach at our hotel. I know this is not your fault and I do appreciate the email advising me that we would not be able to use the beach which gave me an opportunity to look for other locations to go. My biggest upset was only having one restaurant open at night for dinner with the same menu every night. I was not made aware of the other restaurant being closed until I went to the front desk on the night it was supposed to be open. I was extremely disappointed there were a few days were we did day trips and came back to the hotel late in the day tired and we had to eat at the same restaurant with the same menu every night. I just wish if you are going to keep one restaurant open at least rotate the menu. Everything at the hotel is basically the same thing in all locations, even though the food was amazing it just gets boring when you are there for 7 days. The last thing I would also recommend would be to maybe have an atm machine especially when you are on that side of the island it’s very hard to find a location to get money and it would be very convenient to have an atm located at the hotel.
Menginap 7 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Zulfiya

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The beach area is bad, very strong seaweed smell around the property
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Alberto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
New All new
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Peturea

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was lovely, excellent service however it was that time of year in the North that the seaweed took over the beach. The hotel tried to contain it but the smell was overwhelming.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Veronica

Menginap 4 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Anna

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall, we had a great stay! The staff were friendly and helpful, the room was clean and comfortable, and the food/drinks were excellent. The only downside was the seaweed on the beach (Sargassum). It brought a strong fishy odor that made it difficult to enjoy the pool area, and the beach itself was covered in large piles of seaweed, making it inaccessible. While we still made use of the pool since we had paid for the experience, the seaweed did detract from the overall enjoyment a bit. We got notice about the seaweed 2 days before the trip from the resort and they gave options for others beaches in the area, which we went to. Before booking, do research on the time of year you are going to avoid Sargassum (piling of seaweed)
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

John Dominic

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was AMAZING! Our stay started weeks before arrival when Marla reached out to help plan our stay and was super responsive to all my inquiries. Then upon arrival, Frisner greeted us with the warmest and most welcoming smile. (more on Frisner later). At the front desk, Janis asked if we would be interested in a room upgrade but didn't stop there...to make sure the room and location met our expectations she asked Marlon (security) to show us the rooms before checking us in...Marlon gave us a little walking tour of the property as well and made great recommendations for local cuisine and attractions. During our stay Arnaldo was there each morning to greet us with a friendly smile and great advice on things to do on the island. We ended most days at the amazing pool (and swim up pool bar:) for drinks by Jean-Claude and light snacks delivered poolside by Shinde (Pan) and Jareese...their attention to our party and service was incredible. My wife and I had our first couples massage by Odalis and Aracelis at the Hibiscus Spa...HEAVEN! Back to Frisner...we were leaving for a beach day trip to the other side of the island and forgot towels...Frisner noticed and chased us down delivering the towels before we drove away. Amazing!
Menginap 5 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jocelyne

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean. Staff was attentive. Food was great. Loved everything about this property. Perfect location to be away from busy streets
Menginap 4 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

maria

Horrible stay, avoid this hotel! Our experience at the JW Marriott was a disaster. The beach was completely covered in rotting seaweed and totally unusable, not at all what was advertised in the photos. No one made any effort to clean it up, and the smell was awful. Worse yet, they charged our credit card multiple times without our authorization. When we tried to resolve this at the front desk, the staff was rude, dismissive, and even borderline nasty about it. No apology, no ownership, just attitude. Between the unusable beach, unhelpful staff, and shady billing practices, this was an absolute nightmare. Do yourself a favor and stay far away.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Summer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was clean and up to date. Restaurants and a coffee shop available on site. We were warned about the seaweed issue but it was very bad. Beach was unusable due to seaweed and surf was much rougher on this side of the island.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Katie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful property with amazing staff.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Milan Ariana Savina

Menginap 5 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

April S

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Nia

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing!
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

curtis, Delray Beach

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Always a beautiful stay on the gorgeous hotel ! In oyster pond !
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Steven

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was in excellent condition, TOP NOTCH
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Edonisa

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Katie

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We originally checked in at the Sonesta hotel, but since it was so dirty, we left there and booked the Marriott. When we arrived at the Marriott, the service was amazing, the staff was beyond friendly and very helpful. You can definitely tell that this is a five star hotel. The restaurants are very good, the only thing is is that the hotel is far from everything. It is about 30 minutes from everything and you have to pay $50 cab rides back-and-forth. There is no beaches over there. You have to drive about 20 to 30 minutes to the nearest beach if there was beaches and was near everything it would be much better. This is a very quiet hotel they didn’t have anything going on no live entertainment or anything. But the hotel was very clean. The staff was great. The food was amazing and the rooms were very nice.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Nadia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Fantastic service. Memorable ocean front balcony. I can’t get it out of my mind. I will be back again soon!!!!! Thank you all for everything. Jean Claude and Rodeger were the best. Jean Claude made me drinks I will remember for a lifetime. Blessings to you all!!!!
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Patrick

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
N/A
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Melanie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful staff and excellent service!
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Anne

Menginap 1 malam pada Mei 2025