JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

Hartanah 5.0 bintang
Hotel di pantai yang terdapat 3 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Spa
  • Kolam
  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM1,525
RM1,960 jumlah
termasuk cukai & fi
14 Nov - 15 Nov

Pilihan bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Resort View (Balcony)

9.4 daripada 10
Luar biasa
(22 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Peralatan tempat tidur premium
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan tempat peranginan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Ocean View (Balcony)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Peralatan tempat tidur premium
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Deluxe Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking, Balcony (Oceanfront)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Balcony (Oceanfront)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Peralatan tempat tidur premium
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Deluxe Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking, Ocean View (Balcony)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking, Resort View (Balcony)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(6 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan tempat peranginan
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking, Balcony (Beachfront)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2024
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • Pemandangan pantai
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
144 Oyster Pond Resort, Building A, Oyster Pond, Sint Maarten, 000

Bergerak

  • Grand Case (SFG-L'Esperance) - 22 minit memandu

Restoran

  • ‪Liguria - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Veranda Market and Bistro - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬4 min memandu
  • ‪Cafe Rembrandt - ‬7 min memandu
  • ‪The French touch - ‬8 min memandu

Tentang hartanah ini

JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

Hotel mewah dipulihkan pada 2024 dan terletak berdekatan Pantai Dawn
Terletak berdekatan Philipsburg Boardwalk, JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa menyediakan bar renang naik, bar kolam dan kedai mudah beli. Hotel ini ialah tempat paling sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari berhadapan pantai dan kerusi lepak pantai. Nikmatilah Aromaterapi, lulur badan dan rawatan dan rias kuku tangan dan kaki di tapak spa. Di 3 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan Caribbean. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kedai kopi/kafe dan taman.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kabana, kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri serta letak kenderaan valet (tertakluk kepada bayaran)
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), tempat simpanan bagasi dan payung pantai
  • Hartanah bebas asap rokok, hiburan malam dan khidmat penghantaran makanan tempatan
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 200 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Tab mandi rendaman dalam, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 55-inci sebuah TV LCD dengan Netflix, perkhidmatan penstriman dan saluran kabel
  • Almari pakaian, balkoni dan pembancuh kopi/teh

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung di tapak hartanah (USD 40 semalam; termasuk keistimewaan keluar/masuk)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: USD 25 hingga 40 untuk orang dewasa dan USD 15 hingga 30 untuk kanak-kanak
  • 1 bar berenang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 3 restoran
  • Perkelahan peribadi
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Breeze
  • Carambola
  • Liguria
  • Liquid
  • Opal

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Hiburan malam
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kedai runcit/mudah beli

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 8 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Kabana kolam (surcaj)
  • Kerusi lepak pantai
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Payung pantai
  • Taman
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • 16 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan sukan
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2024
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Seluruh hartanah diubah suai - Mac 2024
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • Netflix
  • Perkhidmatan penstriman
  • TV LCD 55-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan penghantaran makanan

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima butiran kunci pintar
Tetamu perlu memuat turun aplikasi mudah alih Marriott Bonvoy hartanah sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan, kunci pintar

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD50.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Fi tempat peranginan: USD50 setiap penginapan, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira USD 25 hingga 40 untuk dewasa dan USD 15 hingga 30 untuk kanak-kanak
  • Fi letak kenderaan valet berbumbung: USD40 semalam (keistimewaan masuk/keluar)
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 50.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Sint Maarten. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Jw Marriott St Maarten & Spa
The Westin Dawn Beach Resort Spa
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Hotel
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Oyster Pond
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Hotel Oyster Pond

Soalan lazim

Adakah JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Setakat 13 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa pada 14 Nov 2025 bermula serendah RM 1,524.89, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Hotel Pantai Oyster Pond ini terletak di pantai, 0.1 mi (0.2 km) from Pantai Dawn serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Philipsburg Boardwalk dan Teluk Orient. Pulau Pinel dan Pantai Anse Marcel juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

Ulasan

JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Ulasan

8.8

Cemerlang

9.6

Kebersihan

9.2

Kemudahan

9.2

Kakitangan & perkhidmatan

9.4

Mesra alam

9.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 139 daripada 220 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 39 daripada 220 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 24 daripada 220 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 220 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 220 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

ANTONIO D

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Absolutely beautiful, very clean, staff was amazing and very nice, recommend the ocean room the view was stunning.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Gregg V

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Resort is very modern and well appointed. The spa was wonderful. Great location right on Dawn Beach. The staff was very friendly and accommodating. Seems they just recently reopened after renovations which means it’s like new but also needs to work a few kinks out. Overall still would highly recommend.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Rodney, Hanover

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was amazing
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Richard L

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent facilty, grounds well kept, very clean, staff is very friendly. Ryan and Arnaldo made our welcome very pleasant, and Natasha made some great recommendations. Well run hotel.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Emile

Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Srinivas

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The resort and spa were excellent. Special thanks to the property manager who made sure our stay was extra special. The staff could however serve with a smile.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Walter

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
There was a swim up bar and food service available at the pool. The staff were friendly and very attentive. The overall experience was excellent.
Menginap 6 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Eric, Vancouver

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were excellent.
Menginap 28 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Scott

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Sergine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
September 2025. The accommodation was clean, with comfortable beds and a well-maintained bathroom. The staff at the JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa provided exemplary service. The resort offered a luxurious atmosphere, with notable features including the fitness centers, spa and more... The only minor issue encountered was the lack of clear communication regarding the closure of some on-site restaurants during check-in and Beach Seaweed. Overall, a stay at the JW Marriott Resort & Spa in St. Maarten delivers a premium and comfortable experience, particularly for guests seeking upscale amenities and high-quality service. I highly recommended JW Marriott St Maarten Beach Resort & Spa. I would like to thank Marla Joseph-A (Concierge Manager), Arnaldo Phelipa (Front Office Manager) and Tiana for all your help.
Menginap 7 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Alain

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Kiera Imani Michel

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Very quiet spa hotel. Good for relaxing I suppose but not much else. Not much going on on the hotel grounds. The beach is subpar. The on-site restaurants are decent (there are only a few - 1 open full time, 2 bars, and 1 open only part time) but not great. I wasn’t impressed with the food. The service was great, though. My biggest gripe was the fact that the local birds are allowed to hop all over the outdoor tables (on the silverware!!) which is so unsanitary! The on-site store is also quite bare. You can’t even buy a beach towel. Lastly, the power went out for 30 minutes on our last night there. It was not acknowledged, nor was compensation offered, until we asked and pushed for it. Overall, 3/5 stars, I most likely won’t be coming back to this hotel, although I will certainly be back to the island, as St Maarten is BEAUTIFUL and I enjoyed my time. (The Marriott location in St Kitts is a MUCH better experience. I also liked the Negril location in Jamaica. )
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Malik

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful place
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Tia

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I had a great experience but didn’t like that the other restaurant was t open because it wasn’t peak season. Also, don’t like the fact that there is no microwave.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Bryan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is a beautiful property on a quiet part of the Island. The resort pool is world class. The hotel is modern and well cared for. The staff is top notch. We’ve stayed here twice and will again.
Menginap 7 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Stephen

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Spent 4 nights at the resort, which was a perfect length of time. Staff were very polite, friendly and accommodating. Pool area is very nice and relaxing. Food options were good. Overall a very pleasant experience.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Briana

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The JW Marriott is nice, the rooms were clean and the customer service was great. It is on the east side of the Dutch island (~30 min ride), so it’s best to rent a car to get around (they have free self parking in a covered garage). I got a free upgrade to my room and had an early check in. The dining options are limited, so be prepared to venture outside. My only drawback was reception calling me the night before checkout w/ a fake survey to ask what time I’d be checking out the following day. I thought that was tacky to ask considering checkout is at 12. She proceeded to clean it up and say that they’d be happy to extend my stay.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Denise

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Horrible female manager
Menginap 5 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

RUMKI

Menginap 5 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Francine

Sukakan: Kebersihan
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Anna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Summer

Menginap 5 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Jenell

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a wonderful stay at the Marriot from 7/23-7/27. The staff were extremely friendly and nice. The hotel is gorgeous. We loved our room. Our only complaint is that they need to move the breakfast. The lunch and dinner menu was very good. The dinner menu choice were excellent and the food was soooooo good. However, we was very disappointed with the breakfast.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Brianna

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
From the moment I arrived, I was enveloped in an atmosphere of warmth and impeccable service. The staff greeted me with genuine smiles and were incredibly efficient during check-in. My room was not only spotless but also beautifully designed, offering a serene space to unwind after a long day. The attention to detail was evident, from the high-quality linens to the thoughtfully curated amenities. What truly set this hotel apart was the exceptional level of care provided by the staff. Every request was met with enthusiasm and a willingness to go above and beyond. The concierge was a treasure. My stay at this hotel was nothing short of perfect. It's rare to find a place that so seamlessly combines luxury with genuine hospitality. I wholeheartedly recommend this hotel to anyone seeking an unforgettable experience. It’s not just a place to stay; it’s a destination in itself.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

yolgies

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jun 2025