La Bergerie

Hartanah 3.5 bintang
Inap-sarapan di pelantar laluan yang terdapat 2 kolam renang terbuka dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk La Bergerie

Deluxe Room | 2 bilik tidur, dihias secara berasingan
Pemandangan gunung
Pemandangan gunung
Deluxe Room | Pemandangan dari bilik
2 kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai

Ulasan

5.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Kolam
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Traditional Double Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Pendiangan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
2 bilik tidur
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Family Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Pendiangan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
2 bilik tidur
Kipas siling
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang XL (Large Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
KM 59, Route de Taroudant to Marrakech, Asni, Ouirgane, 42150

Tempat berdekatan

  • Empangan Ouirgane - 6 min memandu - 4.0 km
  • Souk Hebdomadaire Ansi - 15 min memandu - 12.4 km
  • Taman Negara Toubkal - 18 min memandu - 9.1 km
  • Aguergour Paragliding - 32 min memandu - 19.4 km
  • Masjid Tin Mal - 54 min memandu - 45.9 km

Bergerak

  • Marrakech (RAK-Menara) - 59 minit memandu

Restoran

  • ‪Oliveraie De Marigha - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪chez momo 2 - ‬9 min memandu
  • ‪Villa De L'Atlas - ‬14 min memandu

Tentang hartanah ini

La Bergerie

Mesra keluarga bagi inap-sarapan berdekatan Taman Negara Toubkal
Di La Bergerie, anda boleh menantikan sarapan Eropah percuma, bar kolam dan teres atas bumbung. Restoran di tapak menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma di kawasan awam tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman dan bilik arked/permainan.
Manfaat tambahan termasuk:
  • 2 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), penjagaan anak/bayi (surcaj) dan bantuan pelancongan/tiket
  • Perkhidmatan rencam, tempat simpanan bagasi dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menampilkan keselesaan seperti pendiangan dan ruang kerja komputer riba, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Sistem pemanasan dan kipas siling
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Tempat duduk berasingan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 10:30
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Perkelahan peribadi
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Aktiviti menarik

  • 2 kolam renang terbuka
  • Akses kolam 24 jam
  • Bilik permainan/arked
  • Kolam kanak-kanak
  • Pustaka

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik permainan/arked
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Di pelantar laluan/sesiaran
  • Di pergunungan
  • Di tasik
  • Gril barbeku
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan champagne

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Kipas siling
  • Pendiangan
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 72 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor haiwan peliharaan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR15.0 semalam

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.02 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 40.00 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 15.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini hanya menerima wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Akses kolam renang 24 jam
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Bergerie B&B Ouirgane
Bergerie Ouirgane
La Bergerie Ouirgane
La Bergerie Bed & breakfast
La Bergerie Bed & breakfast Ouirgane

Soalan lazim

Adakah La Bergerie mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam tersedia 24 jam sehari.

Adakah La Bergerie mesra haiwan kesayangan?

Ya, La Bergerie membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor).

Berapakah fi parkir di La Bergerie?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di La Bergerie?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di La Bergerie?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah La Bergerie memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR40.00 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya La Bergerie?

Terletak di pelantar laluan, inap-sarapan yang mesra keluarga ini sejauh 5.4 mi (8.7 km) from Taman Negara Toubkal.

La Bergerie Ulasan

Ulasan

5.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 4 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 4 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 4 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 4 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 4 ulasan

5.6/10

Kebersihan

5.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.0/10

Kemudahan

5.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10

la gentillesse du personnel
Menginap 1 malam pada Jul 2022

2/10

Very bad service the room was cold and dirty The bed was so hard I you feel like sleeping on the ground the water would turn cold in the middle of shower the toilet is leaking Nothing works good It was the worst experience I ever had in a hotel this place is fake and a scam
Menginap 1 malam pada Feb 2022

8/10

Agréable séjour dans un espace entouré de montagnes et de calme.. des habitations privées séparées et un restaurant authentique avec du contenu local. l'équipe est serviable et conseille sur les activités de la région. ça peut être parfait en ajoutant un peu plus d'activité.. En général, ça mérite votre passage..
Menginap 2 malam pada Mac 2021

4/10

Qui est responsable ? Lorsque nius sommes arrivés à l'hotel, accueil deplorable. Le personnel le dit.." Vous n'avez pas de reservation.. J'ai montré la copie de la confirmation déjà payée.. L'hotelier me dit mais nous sommes complets depuis 1 mois..Mais la veille le site proposait 3 chambre et j'ai sélectionné la plus chere.. Aprés 30 minutes on m'annonce que la confirmation a été retrouvée sur leur Intranet par Expédia...? 20 € de commission pour le site pour une nuit facturée 68 € ! Qui sait qu'Hotel.com et Expédia c'est la méme chose ? Expédia , je l'ai utilisé lors d'un séjour a Bombay en octobre dernier. J'ai la Carte Accor et via Expédia, vous n'avez pas votre compte credité des points de fidélité car Expédia se les garde à son avantage..! Pour parler du séjour, l'hotel a fini par nous attribuer un chalet. Propre sans plus. Pas d'eau chaude, apres avoir laissé l'eau couler plus de 10 mn.. La chambre chauffée avec un petit poele à bois, qui apres 15 mn ne fonctionne plus car, l'hotel ne fourni qu'un tout petit stock de bois. Plus un chauffage à gaz, qui fonctionnait bien, mais les portes laissaient passer l'air.. Et la température extérieure de 4°.. Le linge de toilette a au moins 10 ans.. La produits de toilette, similaires à ce qu'on trouve dans des 1 ou 2 *.. Cet Etablisselent est pour le reste plutot bien entretenu mais co nvenable en terme de confort, en plein été.. En conclusion, comme je ne m'adresserais plus à Expédia, je ne contacterais plus hotel.com !
Menginap 1 malam pada Dis 2019