Hotel Brise de Mer

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Ota terdapat restoran dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Brise de Mer

Twin Room | Pemandangan dari bilik
Twin Room | Pemandangan dari bilik
Triple Room | Pemandangan dari bilik
Double Room, Sea View | Peti besi dalam bilik, Wi-fi percuma
Meja sambut tetamu

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Dobi
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Pengemasan harian
  • 12 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Double Room, Sea View

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Pengemasan harian
  • 12 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Triple Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Pengemasan harian
  • 14 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Family Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Pengemasan harian
  • 14 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Twin Room

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Pengemasan harian
  • 12 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Porto marine, Ota, Corse, 20150

Tempat berdekatan

  • Menara Genoese - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pantai Porto - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Tepi Laut - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pantai Bussaglia - 5 min memandu - 4.3 km
  • Calanches - 7 min memandu - 6.1 km

Bergerak

  • Calvi (CLY-Sainte Catherine) - 107 minit memandu

Restoran

  • ‪A Funtanella - ‬24 min memandu
  • ‪Les Roches Bleues - ‬11 min memandu
  • ‪Restaurant le Golfe - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Le Palmier Porto - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Restaurant la Mer - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Brise de Mer

Hotel di tepi laut
Di Hotel Brise de Mer, anda boleh menantikan teres, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Akses Internet wayarles percuma dan restoran tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan Eropah (surcaj), bantuan pelancongan/tiket dan kakitangan berbilang bahasa
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, surat khabar di lobi dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Brise de Mer memiliki keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Balkoni, setiap hari dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 8:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 5.90 hingga 12.90 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 10 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • Susur tangan di tangga (ketinggian 100 sentimeter)
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Lain-lain

  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:30; Masa tamat daftar masuk: 19:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka Isnin - Ahad (7:30 - 12:30) dan Isnin - Ahad (15:00 - 20:00)
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 19:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap penginapan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.99 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 5.90 hingga 12.90 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap penginapan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Brise Mer Ota
Hotel Brise Mer
Brise Mer Ota
Brise Mer
Hotel Brise Mer Ota-Porto
Brise Mer Ota-Porto
Hotel Brise de Mer Ota
Hotel Brise de Mer Hotel
Hotel Brise de Mer Hotel Ota

Soalan lazim

Adakah Hotel Brise de Mer mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR15 setiap penginapan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Hotel Brise de Mer?

Hotel ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Brise de Mer?

Masa mula daftar masuk: 15:30; Masa tamat daftar masuk: 19:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Brise de Mer?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel Brise de Mer?

Terletak di tepi laut, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Taman Semula Jadi Wilayah Corsica, Teluk Porto dan Menara Genoese. Pantai Porto dan Tepi Laut juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Hotel Brise de Mer Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 73 daripada 170 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 86 daripada 170 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 10 daripada 170 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 170 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 170 ulasan

9.2/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Ivan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Sandrine

Menginap 3 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Peder

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Elisabetta

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Accogliente

Ottima posizione, silenzioso pulito e personale gentile e disponibile
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

M.dominique

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent

Les responsable de l'hôtel très sympa à l'écoute prêt à rendre service le personnel de l'hôtel est intransigeant le ménage est bien fait.. les services de l'hôtel sont parfaits petit-déjeuner excellent et en plus ils offrent les cafés
Menginap 4 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Denise

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Florence

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Accueil médiocre. Personne à l’accueil, il faut attendre. On a eu l’impression de déranger. Sinon, la chambre était très propre, balcon avec vue sur le port et la plage.
Menginap 1 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Fabio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Buona scelta per bikers di passaggio/visite brevi

Eccellente è poco per definire l'accoglienza e la cura da parte dei gestori. Camera pulita sempre con una certa attenzione all'ecosostenibilità anche swensibilizzando la clientela. Le parti comuni interne meriterebbero una ristrutturaizone radicale e la struttura una reception indipendente dal connnesso ristorante.
Menginap 10 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Christophe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

joelle

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Un établissement bien placé , excellent restaurant où le chef a su mélanger toutes les saveurs délicieuses de la Méditerranée !
Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

E.

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Aurélien

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Cédric

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Sylvie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Recommande cet hôtel

Hôtel simple et très propre, literie excellente et accueil chaleureux. Très bien situé pres du port de Porto. Séjour agréable.
Menginap 1 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

Gilles

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Rapport qualité prix très bon, simple mais très bien
Menginap 2 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

denise

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Un excellent séjour dans un charmant hôtel

L'hôtel Brise de Mer est très bien situé et très agréable mais ce ne sont pas ses seuls atouts. Y séjourner est un plaisir et tout le personnel rivalise de gentillesse pour répondre à tous nos besoins. Un grand bravo et Merci pour votre accueil et votre professionnalisme.
Menginap 4 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Alessandro

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tutto perfetto
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Pascal

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Recommandé
Menginap 2 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

Christophe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Bertin

Menginap 1 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

Sandy

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nous sommes restés une nuit, tout c’est très bien passé, climatisé nickel
Menginap 1 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

Isabelle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Très belle endroit , acceuil parfait,
Menginap 2 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

Jacques

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

Chantal

Menginap 2 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Marie-Jeanne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Tres bon accueil

Tres bon accueil, hotel propre. De bons conseils pour les ballades. On recommande le resto juste à côté dolce vita.
Menginap 1 malam pada Apr 2023