Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Makanan dan minuman
Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 10:00
1 restoran
Mesra keluarga
Kemudahan dobi
Kemudahan
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan rencam
Kebolehcapaian
Tiada lif
Lain-lain
Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Kertas tandas
Pengering rambut
Sabun
Selipar
Syampu
Tuala disediakan
Hiburan
TV LED 43-inci
Lain-lain
Meja
Pendiangan
Peti besi
Ruang kerja komputer riba
Seterika/papan seterika
Sistem pemanasan
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 11:00
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah juga dikenali sebagai
Mango Hill Shola Ooty Hotel
Mango Hill Shola Resort Ooty
Mango Hill Shola Ooty Ootacamund
Mango Hill Shola Ooty Hotel Ootacamund
Soalan lazim
Adakah Mango Hill Shola Ooty mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Mango Hill Shola Ooty?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Mango Hill Shola Ooty?
Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.
Apakah masa daftar keluar di Mango Hill Shola Ooty?
Daftar keluar adalah jam 11:00.
Di manakah terletaknya Mango Hill Shola Ooty?
Terletak di Ootacamund, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Arranmore Palace dan Tasik Ooty. Taman Benang dan Cairn Hill juga dalam jarak 2 bt (3 km).
Mango Hill Shola Ooty Ulasan
Ulasan
7.6
Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 5 ulasan
10 - Cemerlang
3
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 5 ulasan
8 - Baik
0
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 5 ulasan
6 - Boleh diterima
1
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 5 ulasan
4 - Lemah
0
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 5 ulasan
2 - Teruk
1
8.0/10
Kebersihan
6.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.4/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.6/10
Mesra alam
Ulasan
6/10
Not adequate towel, no hot water, not all staffs are friendly. Room service was taking time whenever called. House keeping dint clean the bathrooms or floor, dirty table even after asking.
Jhilam
Menginap 3 malam pada Mac 2025
2/10
Not worth for money. Location inconvenience to basic needs like food, etc. Water glass used by previous guest was left as it is on the table near the bed. Soap holder bottles not functional. Toilet doors very transparent and affecting privacy. Buggy unavailability very frequent which may impact emergencies and timely check out to get the flight on time. Restaurants management and cleanliness not to the expected standard. Food taste and varieties not that impressive. No bar licensed yet. But the picture showing bar availability. Distance to boating area at least 30 minute walk, but the information provided 8 minutes only.
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10
It’s an excellent new hotel and well maintained property. Courteous staff and immaculate house keeping. Food at Buffet breakfast and dinner is quite extensive and tasty.
I wish the property were renting scooters to go to city and sight seeing. Auto or cab is the only mode of transportation. Majority of the residents have their own car.
I also recommend the management to start working on activity for hotel guests with corresponding transportation.