Teres, kedai kopi/kafe dan taman merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di 413 Hamahiga Hotel&cafe. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
Percuma letak kenderaan sendiri
Hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu adalah dihias secara berasingan dan menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti air botol percuma.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
Bilik mandi persendirian dengan tab mandi rendaman dalam dan tandas dengan bidet elektronik
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
Makanan dan minuman
1 kedai kopi/kafe
Mesra keluarga
Peti sejuk dalam bilik
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan waktu terhad
Kawasan luar
Taman
Teres
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
Tiada lif (hartanah satu tingkat)
Lain-lain
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Bidet
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pengering rambut
Selipar
Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
Tab mandi rendaman dalam
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata dengan saluran digital
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Cerek elektrik
Peti sejuk
Lain-lain
Akses melalui koridor luar
Hiasan berasingan
Meja
Penyaman udara (kawalan suhu)
Sistem pemanasan (kawalan suhu)
Skrin tingkap
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 10:00
Arahan daftar masuk khas
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 18:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Tetamu yang menempah pelan kadar bilik sahaja yang ingin menerima sarapan semasa penginapan mereka mesti menghubungi hartanah ini 2 hari lebih awal untuk menempahnya terlebih dahulu. Sarapan tidak boleh diminta selepas daftar masuk.
Kaedah akses
Meja sambut tetamu (waktu terhad)
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
413 hamahiga Hotel&Cafe Hotel
413 hamahiga Hotel&Cafe Uruma
413 hamahiga Hotel&Cafe Hotel Uruma
Soalan lazim
Adakah 413 Hamahiga Hotel&cafe mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di 413 Hamahiga Hotel&cafe?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di 413 Hamahiga Hotel&cafe?
Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.
Apakah masa daftar keluar di 413 Hamahiga Hotel&cafe?
Daftar keluar adalah jam 10:00.
Di manakah terletaknya 413 Hamahiga Hotel&cafe?
Terletak berhampiran pantai, hotel ini sejauh 0.2 mi (0.4 km) from Pantai Hamahiga dan 3 bt (5 km) dari Pulau Ukibaru dan Tapak Suci Shirumichu. Kaichu Road adalah 2 bt (3.2 km) jauhnya.
413 Hamahiga Hotel&cafe Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 5 ulasan
10 - Cemerlang
3
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 5 ulasan
8 - Baik
1
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 5 ulasan
6 - Boleh diterima
0
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 5 ulasan
4 - Lemah
1
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 5 ulasan
2 - Teruk
0
8.4/10
Kebersihan
8.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
SACHIKO
29 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
SACHIKO
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
KEIICHI
28 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
オーナーの方、とても感じの良い方でした機会があればまた行きます
KEIICHI
Menginap 1 malam pada Sep 2024
4/10 Lemah
Sayaka
Mengembara bersama keluarga
27 Ogo 2024
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sayaka
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Norico
Mengembara bersama keluarga
17 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
amazing!
Norico
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
JUN
Mengembara bersama keluarga
19 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik