Hotel Ristorante Al Gallo
Hotel di pinggir bandar yang terdapat sarapan percuma dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Ristorante Al Gallo





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM434
RM494 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Jul - 9 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Business Single Room

Business Single Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Katil busa memori
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Family Triple Room

Family Triple Room
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Katil busa memori
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Superior Double or Twin Room, Private Bathroom

Superior Double or Twin Room, Private Bathroom
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Katil busa memori
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Superior Double Room Single Use, Private Bathroom

Superior Double Room Single Use, Private Bathroom
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Katil busa memori
Peralatan tempat tidur premium
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Caio Voltejo Capitone 12, Oderzo, TV, 31046
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Primhotel
Primhotel
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
7.8 daripada 10, Baik, 66 ulasan
Harga ialah RM536
RM607 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Jun - 30 Jun
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.60 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 20 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Yuran daftar masuk lewat: EUR 20 untuk daftar masuk antara 22:00 dan 12:00 tengah malam
- Fi daftar keluar lewat: EUR20 (tertakluk kepada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Nombor Pendaftaran Hartanah IT026051A1U9ASV2CH
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Menurut undang-undang negara/tempatan, penyaman udara mungkin terhad kepada masa tertentu sahaja semasa waktu tertentu dalam setahun
Hartanah juga dikenali sebagai
Al Gallo Hotel
Al Gallo Hotel Oderzo
Al Gallo Oderzo
Ristorante Al Gallo Oderzo
Ristorante Al Gallo Oderzo
Hotel Ristorante Al Gallo Hotel
Hotel Ristorante Al Gallo Oderzo
Hotel Ristorante Al Gallo Hotel Oderzo
Soalan lazim
Hotel Ristorante Al Gallo Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.0/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
25 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Alessandro
Pengembara perniagaan
30 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alessandro
Menginap 1 malam pada Sep 2023
8/10 Baik
Pierre
Pengembara perniagaan
17 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pierre
Menginap 3 malam pada Mac 2023
10/10 Cemerlang
Olivier
Pengembara perniagaan
6 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Olivier
Menginap 4 malam pada Feb 2023
10/10 Cemerlang
Franco Massimiliano
18 Nov 2022
Franco Massimiliano
Menginap 1 malam pada Nov 2022
6/10 Boleh diterima
Claudia
5 Okt 2022
Claudia
Menginap 2 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Denis
Mengembara bersama keluarga
16 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
One night with kids.
Denis
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Andrea
Pengembara perniagaan
30 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Andrea
Menginap 1 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Andrea
Pengembara perniagaan
9 Nov 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Andrea
Menginap 1 malam pada Nov 2020
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
5 Nov 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 6 malam pada Okt 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
27 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Simone
Pengembara perniagaan
13 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Simone
Menginap 2 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
29 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
2 Apr 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
I, Messina
15 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I
Menginap 2 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
Pietro
14 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pietro
8/10 Baik
Paolo
16 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Paolo
10/10 Cemerlang
Renata
20 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super hotel
Renata
Menginap 1 malam pada Ogo 2017
10/10 Cemerlang
Ramon
23 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ottimo Hotel, ottimo ristorante
Ramon
8/10 Baik
Ramon, BRESCIA
20 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
OTTIMO SOGGIORNO
Ramon
8/10 Baik
Fiorenzo, Alba
22 Dis 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fiorenzo
6/10 Boleh diterima
Aytec, Bologna
29 Nov 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Potrebbe essere meglio
Aytec
6/10 Boleh diterima
Tania
19 Jan 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tania
10/10 Cemerlang
John, Durham, NC
16 Ogo 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik