Pusat Konvensyen Bali Nusa Dua - 19 min berjalan kaki - 1.7 km
Pusat Konvensyen Antarabangsa Bali - 2 min memandu - 1.7 km
Pusat Membeli-belah Koleksi Bali - 3 min memandu - 2.4 km
Pantai Nusa Dua - 4 min memandu - 3.0 km
Teater Nusa Dua Bali - 4 min memandu - 3.0 km
Bergerak
Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 20 minit memandu
Restoran
Kwee Zeen - 17 min berjalan kaki
Suku Restaurant - 5 min berjalan kaki
East Lobby Lounge - 5 min berjalan kaki
Manarai Beach House - 17 min berjalan kaki
Be Ja Na - 14 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
The Royal Santrian
Mewah bagi hotel berdekatan Pantai Tanjung Benoa
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, bar pantai dan bar kolam merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di The Royal Santrian. Hotel ini ialah tempat yang amat sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari dengan pasir putih, tempat makan berhadapan pantai dan kerusi lepak pantai. Nikmatilah rawatan muka, urut dan Refleksologi di The Royal Spa, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan Timur Tengah. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan teres dan beli-belah di tapak.
Manfaat tambahan termasuk:
Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
Sarapan Inggeris (surcaj), pengangkutan ulang-alik kawasan percuma dan sewa basikal percuma
Porter/tukang angkut, surat khabar percuma dan hartanah bebas asap rokok
Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan disertakan dengan keselesaan seperti kolam renang persendirian dan peralatan tempat tidur premium, serta manfaat seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
Bilik mandi persendirian dengan tab mandi rendaman dalam dan bidet
42-inci sebuah TV LCD dengan Netflix dan saluran TV premium
Balkoni, tempat duduk berasingan dan cerek elektrik
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
Makanan dan minuman
Setiap hari Sarapan Inggeris tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: IDR 375,000 untuk orang dewasa dan IDR 200,000 untuk kanak-kanak
1 bar pantai
1 bar tepi kolam
1 bar/ruang istirahat
2 restoran
Bar/deli snek
Tempat makan pasangan/peribadi
Restoran di tapak hartanah
Allspice Restaurant
Teppanyaki Restaurant
Aktiviti menarik
1 kolam renang terbuka
Beli-belah
Berkayak
Bot bermotor peribadi
Kelas yoga
Sewaan basikal percuma
Spa perkhidmatan penuh
Mesra keluarga
1 kolam renang terbuka
Bar/deli snek
Bilik kalis bunyi
Kemudahan dobi
Kolam renang persendirian
Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma
Kemudahan
ATM
Kedai hadiah/gerai surat khabar
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Surat khabar percuma di lobi
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Kakitangan berbilang bahasa
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan perkahwinan
Perkhidmatan rencam
Pertukaran cadar (atas permintaan)
Pertukaran tuala atas permintaan
Porter/tukang angkut
Kawasan luar
Di pantai
Gril barbeku
Kerusi lepak pantai
Kerusi lepak tepi kolam
Payung kolam
Payung pantai
Taman
Teres
Tuala pantai
Spa perkhidmatan penuh
Aromaterapi
Balut badan
Balut nyahtoksin
Lulur badan
Perkhidmatan urut dalam bilik
Rawatan Ayurveda
Rawatan muka
Refleksologi
Rias kuku tangan/kaki
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
Tiada lif
Lain-lain
1 tingkat
Dibina pada 2009
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi
Bidet
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri percuma
Kertas tandas
Pengering rambut
Sabun
Selipar
Syampu
Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
Tab mandi rendaman dalam
Tuala disediakan
Hiburan
Kolam renang persendirian
Netflix
TV pintar 42-inci dengan saluran satelit premium
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Bar mini berisi percuma
Cerek elektrik
Perkhidmatan bilik terhad
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Kipas siling
Meja
Penyaman udara (kawalan suhu)
Perabot berasingan
Peti besi
Surat khabar harian percuma
Tempat duduk berasingan
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Arahan daftar masuk khas
Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Tetamu yang memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 mestilah telah melakukan ujian itu tidak melebihi 48 jam sebelum daftar masuk
Pengubahsuaian dan penutupan
Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak IDR1500000.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Fi untuk sarapan Inggeris: kira-kira IDR 375000 untuk dewasa dan IDR 200000 untuk kanak-kanak
Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 544500 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Bayaran katil lipat simpan: IDR 1500000.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 19:00
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Royal Santrian
Royal Santrian Hotel
Royal Santrian Hotel Nusa Dua
Royal Santrian Nusa Dua
Santrian
Soalan lazim
Adakah The Royal Santrian mempunyai kolam?
Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 7:00–19:00.
Adakah The Royal Santrian mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di The Royal Santrian?
Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di The Royal Santrian?
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.
Apakah masa daftar keluar di The Royal Santrian?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).
Adakah The Royal Santrian memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?
Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR544500 setiap kenderaan dikenakan.
Di manakah terletaknya The Royal Santrian?
Terletak sesuai di pantai, hotel Tanjung Benoa ini sejauh 0.3 km dari Pantai Tanjung Benoa dan 2.4 km dari Pantai Nusa Dua. Pantai Samuh dan Pusat Konvensyen Bali Nusa Dua juga dalam jarak 1 bt (2 km).
The Royal Santrian Ulasan
Ulasan
9.8
Luar Biasa
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 170 daripada 196 ulasan
10 - Cemerlang
170
Penilaian 8 - Baik. 22 daripada 196 ulasan
8 - Baik
22
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 196 ulasan
6 - Boleh diterima
3
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 196 ulasan
4 - Lemah
1
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 196 ulasan
2 - Teruk
0
9.8/10
Kebersihan
9.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.6/10
Kemudahan
9.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
Scott
Mengembara bersama pasangan
9 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Firstly the staff are lovely and really accommodating.
The villa was so much bigger than it looks, and the pool was also huge.
Well maintained and would highly recommend.
Scott
Menginap 6 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Sun Hak
Mengembara bersama keluarga
29 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sun Hak
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Jose
24 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
5 star gem in Nusa Dua
This property is justly rated by all websites. It is spectacular. Our villa was stunning with sea views. We really could not have been happier. The attention to detail was outstanding. Everyone and I mean every single person on the property greeted you warmly as if you are an old friend. Suardi the front office manager greeted us upon arrival and was informative and helpful with suggestions. The star of the show though was our driver/ guide Pangi. He is a superstar of hospitality. So good we booked two days of tours with him. Although some of our time was marred by inclement weather, we had an amazing stay at The Royal Santrian. We will be back!
Jose
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
y
22 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
y
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Gordon
19 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Gordon
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Paul
Mengembara bersama pasangan
14 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Heaven on Earth!
The Royal Santrian is a true paradise. The stunning location, immaculate property, brilliant staff, exceptional service, and top-notch well maintained facilities make this place a gem. Every aspect exceeded our expectations, making it an truely unforgettable experience. Words cannot describe how good this place is!
---
If you need any further tweaks or additions, feel free to let me know!
Paul
Menginap 4 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Richard
27 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Would hav to be the nicest and friendliest staff. That is everyone we came across Would highly recommend to anyone that would enjoy being spoiled rotten. Will definitely go back
Richard
Menginap 6 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
??
Mengembara bersama pasangan
10 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing experience, we loved every second of our vacation thanks to all the staff. Very luxurious room, super private.
??
Menginap 4 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Doug
9 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The resort far exceeded our expectations. The room and staff were could not have been more pleasant. Would absolutely stay there again.
Doug
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
joosung
7 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
joosung
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Antonia
13 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Antonia
Menginap 4 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
12 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
keisuke, saitama
12 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
keisuke
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Karl
9 Sep 2024
Karl
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Mark
Mengembara bersama pasangan
29 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Myself and my wife chose this resort for our honeymoon. We were so so happy with our choice!! The place was absolutely amazing in every aspect. We stayed in a royal villa and we both agree it was the best hotel/resort experience we have had. The staff were so attentive, the resort is by far the best we daw on the coast . I honestly couldn't recommend this place enough. Thank you to the team there for making our stay so wonderful.
Mark
Menginap 9 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Minsu
8 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Minsu
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Kevin, Beverley
Mengembara bersama pasangan
6 Ogo 2024
This resort is outstanding, amazing grounds, spacious villas all with private pool, as well as a large pool in the grounds. A private beach, great restaurant serving delicious food, but best of all are the staff who were all outstanding. A great place for a truly relaxing holiday.
Kevin
Menginap 6 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Rainer, Bogota
Mengembara bersama pasangan
3 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A great small hotel. Villas are very nice and people super friendly.
Rainer
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
14 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Disappointing
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Jessica
7 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It’s so nice! The staff is very attentive and helpful. Our whole stay felt very luxurious. I would recommend!
Jessica
Menginap 3 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Igor
5 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was amazing, especially the staff. Very attentive to every detail. The property is beautiful! Highly recommend!!
Igor
Menginap 3 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Edyanne
19 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik