Grand Whiz Hotel Nusa Dua

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di pantai, dengan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Grand Whiz Hotel Nusa Dua

Kolam renang terbuka, payung kolam, kerusi lepak pantai
Villa, 4 Bedrooms, Private Pool | Peti besi dalam bilik, meja, Wi-fi percuma, cadar katil
Pemandangan dari bilik
Bahagian luar
Lobi

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Spa
  • Kolam
Harga semasa ialah RM171
RM207 jumlah
termasuk cukai & fi
12 Jul - 13 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 11 daripada 11 bilik

Standard Room

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Pembancuh kopi/teh
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Bujang (Single)

Premier Room

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Pembancuh kopi/teh
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Pembancuh kopi/teh
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Villa, 4 Bedrooms, Private Pool

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kolam renang persendirian
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
4 bilik tidur
Bilik mandi persendirian
  • 8 meter persegi
  • Boleh menampung 8
  • 2 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room (Grand)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Pembancuh kopi/teh
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Pembancuh kopi/teh
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite 1 Double Bed

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Premiere Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Blok T, Kawasan Wisata, Nusa Dua, Bali, 80363

Tempat berdekatan

  • Pusat Konvensyen Bali Nusa Dua - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pusat Konvensyen Antarabangsa Bali - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pusat Membeli-belah Koleksi Bali - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Pantai Nusa Dua - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Pantai Tanjung Benoa - 16 min berjalan kaki - 1.4 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 22 minit memandu

Restoran

  • ‪Meliá Bali - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Ikan Restaurant & Bar - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Kwee Zeen - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Sateria Beachside Restaurant - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Chess Beachfront Restaurant & Bar - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Grand Whiz Hotel Nusa Dua

Hotel berdekatan Pantai Nusa Dua
Manfaatkan bar kolam, teres dan taman di Grand Whiz Hotel Nusa Dua. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti urut, rawatan muka atau rawatan badan. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Anjani Restaurant, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan pemandangan kolam renang. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri, letak kenderaan valet dan tempat letak kenderaan lanjutan
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Kesemua 126 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peti besi muat komputer riba, di samping manfaat seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 26-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, peti sejuk dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan lanjutan percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: IDR 165,000 untuk orang dewasa dan IDR 82,500 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Anjani Restaurant

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kolam kanak-kanak
  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Di pelantar laluan/sesiaran
  • Gril barbeku
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres
  • Tuala pantai

Spa

  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 11 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2013
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 26-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira IDR 165000 untuk dewasa dan IDR 82500 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 375000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Yuran pengangkutan ulang-alik bagi setiap kanak-kanak: IDR 375000 (sehala), (berumur sehingga 18 tahun)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta disyorkan untuk pergi balik ke hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Grand Whiz Hotel Nusa Dua
Grand Whiz Nusa Dua
Nusa Dua Grand Whiz
Grand Whiz Hotel Nusa Dua Bali
Grand Whiz Hotel
Grand Whiz

Soalan lazim

Adakah Grand Whiz Hotel Nusa Dua mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Grand Whiz Hotel Nusa Dua?

Setakat 5 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Grand Whiz Hotel Nusa Dua pada 12 Jul 2025 bermula serendah RM 171.36, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Grand Whiz Hotel Nusa Dua mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Grand Whiz Hotel Nusa Dua?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Grand Whiz Hotel Nusa Dua?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Grand Whiz Hotel Nusa Dua?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi.

Adakah Grand Whiz Hotel Nusa Dua memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR375000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Grand Whiz Hotel Nusa Dua?

Terletak di BTDC, hotel yang menghadap ke pantai ini terdapat di pelantar laluan serta dalam jarak 1 bt (2 km) dari Pantai Samuh, Pantai Nusa Dua dan Pantai Tanjung Benoa. Pusat Konvensyen Bali Nusa Dua dan Hospital BIMC Nusa Dua juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Grand Whiz Hotel Nusa Dua Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 163 daripada 452 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 206 daripada 452 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 64 daripada 452 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 452 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 452 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Catherine, Athol

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was great! A short 5 minute walk to the beach! Shuttle to shopping mall. Massage excellent. I had two. Nusa Dua has a small beach town vibe. Much prefer over other busy touristy places. I will be back!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Anna en Maria, Escharen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Strand lekker dichtbij.
Menginap 5 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Cosimo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nusa Dua

First time that I traveled to this region and it was incredibly chilled and relaxing, definitely would come back in the future.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Nura

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The conditioner was leaking a lot. The shower kept dripping all night I couldn’t sleep and it wouldn’t close. Window had a little opening that i could not close so we had a lizard and mosquito problem the whole night. The door was sooo hard to open every time I almost broke my hand. Literally worst place I stayed in. On the other hand the staff were really nice and helped us take care of the lizards and conditioner leaking.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Roger

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Hiroshi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 4 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Matilda

Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Jung

Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Hadeel

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a great place and quite the service was perfect
Menginap 9 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Seong Min

Menginap 2 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Carolyn Anne

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Value for money -v- location =10 This is not a 4-5 * hotel, nor does it pretend to be. I got exactly what I needed, quiet, clean and friendly
Menginap 10 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Jean

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Carly

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A lovely hotel with very helpful and friendly staff who will go above and beyond to ensure your stay is great! Beautiful location too!
Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Danny

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It's a great safe place to stay. Could use upgrade bathroom. Our sink was clogged but it was fine after we took the drain cover off.
Menginap 3 malam pada Jun 2024

6/10 Boleh diterima

Thomas Hiep, Ashburn

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Only thing I like at Whitz is staff service and landscaping in common area. The rest are very disappointing via conditions of hotel lack of attention of care. Towers are dirty, smelly as well as hair shampoo/conditioner. Lighting in the room is darker than typical hotel room. In summary: Hotel needs management attention to make hotel alive as it is very down scale and getto like
Menginap 3 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Matt

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Good not great
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Stephen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great value for money
Menginap 5 malam pada Apr 2024

2/10 Teruk

meliha

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I don’t often write a bad review, however this hotel requires a lot of work on the management and communications to staff. We had a few issues, and gave up in the end and spent most of our time outside the hotel. Firstly upon check in I was told breakfast was till 11am, I questioned this , as key card stated 10am However was told the hotel is full, therefore they have extended, we arrive at 10.00am ,told breakfast ends 10am. So I didn’t get any breakfast for which I paid for, we spoke to manager and was told mis communication between staff, however it is meant to be 11am, they offered us lunch or dinner or room Upgrade. We went for complementary lunch , which was a 2 course set menu with only 2 choices, however the manager advised us we could choose from menu to a value of 150,000, I selected a meal which cost 190,000, I was happy to pay the difference, 30 mins after I ordered expecting my meal to be coming , waiter advised I was not permitted to select a higher meal and pay the difference, so I said but why have you taken 30 mins to tell Me this , we gave up and went out for dinner as it was 9.30pm. Second issue: we in our room after breakfast and outside they are fumigating, within 10 mins our room , hall way all Outside area is full of smoke and smell , we cannot breathe or go outside, it was truly shocking. Third issue, no pool towels Although staff are apologetic there needs to be much improvement, grounds and pool are lovely and our room was fine.
Menginap 4 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

carolyn

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location to end my Bali travels in onsite spa treatments, great pool, lounging and free breakfast with great diverse options
Menginap 4 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

Siu Kei

Menginap 1 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

Olivia

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The property is a little tired but the pool area was wonderful. Dining room and poolside care was average. Breakfast limited to the main dining room, whereas dinner was by the poolside. Menu was very limited. The bathroom areas were not very well cleaned. However, the beautiful staff were very helpful and ready to assist.
Menginap 7 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

Kevin

Menginap 2 malam pada Jul 2023

6/10 Boleh diterima

Ross

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff at reception went out of their way Hosekeeping staff and some hospitality staff I would rate as average.
Menginap 4 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

John

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice room and good facilities in a good area. Local shopping in the centre yet to fully return.
Menginap 3 malam pada Apr 2023

6/10 Boleh diterima

OlgaOlga

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Decent place. A bit outdated interior, but not too bad. Food is not great. I would not come back. But the staff is great.