BRAVO ADM FILIAL 8 NOVA MUTUM

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Nova Mutum terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

5.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk parkir
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk sarapan
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Basic Room

Sorotan

Bilik mandi persendirian
  • 4 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Basic Double Room

Sorotan

Bilik mandi persendirian
  • 4 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Basic Twin Room

Sorotan

Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Basic Triple Room

Sorotan

Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
R. dos Lírios, 222, 222, Nova Mutum, MT, 78450-132

Restoran

  • ‪Casarin Choperia - ‬3 min memandu
  • ‪Saito Gourmet - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Supermercado Saito - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Costela's Beer - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Crettu's Delicia & Sabor - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

BRAVO ADM FILIAL 8 NOVA MUTUM

Sorotan hartanah
BRAVO ADM FILIAL 8 NOVA MUTUM menyediakan sarapan bufet percuma dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua 50 bilik memiliki kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan sabun

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 9:00

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (sekali sepenginapan)

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Sabun
  • Tuala disediakan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 70 setiap haiwan kesayangan, seminggu (maksimum BRL 70 setiap penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 70 setiap haiwan kesayangan, seminggu (maksimum BRL 70 untuk setiap penginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Nombor Pendaftaran Hartanah 03.368.628/0010-23

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

BRAVO ADM FILIAL 8 NOVA MUTUM Hotel
BRAVO ADM FILIAL 8 NOVA MUTUM Nova Mutum
BRAVO ADM FILIAL 8 NOVA MUTUM Hotel Nova Mutum

Soalan lazim

Adakah BRAVO ADM FILIAL 8 NOVA MUTUM mesra haiwan kesayangan?

Ya, kucing dan anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak BRL70 setiap haiwan kesayangan, seminggu. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di BRAVO ADM FILIAL 8 NOVA MUTUM?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di BRAVO ADM FILIAL 8 NOVA MUTUM?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di BRAVO ADM FILIAL 8 NOVA MUTUM?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya BRAVO ADM FILIAL 8 NOVA MUTUM?

Hotel ini terletak di sekitar Nova Mutum.

Ulasan

BRAVO ADM FILIAL 8 NOVA MUTUM Ulasan

5.6

9.0

Kebersihan

10

Kemudahan

6.6

Kakitangan & perkhidmatan

4.6

Mesra alam

5.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 5 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 2 daripada 5 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 5 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 5 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 5 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Thiago

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tudo muito bom.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

RAYANA

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cama muito desconfortável, colchão extremamente fino, parece que dormimos no chão. Tem mais de um hotel na cidade com o mesmo nome, alegaram que é do mesmo dono, porém no primeiro local fomos recepcionados com ignorância. Atendimento pessimo, arrogante e totalmente sem educação. Já no segundo um rapaz nos decepcionou muito bem.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

José Luis

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Precisa dar uma treinada nas recepcionistas, o atendimento não é muito bom. A limpeza é excelente. Café da manhã é ok.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Andrei junior

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Lucieni

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Poderia ser melhor

TV não funciona
Menginap 1 malam pada Jul 2025