Galeri foto untuk Hôtel Nîmotel





VIP Access
Ulasan
7.8 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli
- Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
- Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
- Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Family Quadruple Room

Family Quadruple Room
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Standard Double or Twin Room

Standard Double or Twin Room
7.6 daripada 10
Baik
(17 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Superior Triple Room

Superior Triple Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Superior Double or Twin Room

Superior Double or Twin Room
9.2 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

152 Rue Claude Nicolas Ledoux, Parc Hotelier Ville Active, Nîmes, Gard, 30900
Tentang hartanah ini
Hôtel Nîmotel
Hartanah serupa

C Suites
C Suites
- Kolam
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 653 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.65 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13 seorang
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 9 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Kolam bermusim akan dibuka dari Mei hingga Ogos
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hôtel Nîmotel
Hôtel Nîmotel Nimes
Nîmotel Nimes
Hôtel Nîmotel Hotel Nîmes
Hôtel Nîmotel Nîmes
Hôtel Nîmotel Hotel
Hôtel Nîmotel Hotel
Hôtel Nîmotel Nîmes
Hôtel Nîmotel Hotel Nîmes
Soalan lazim
Hôtel Nîmotel Ulasan
Ulasan
7.8
Baik
8.0/10
Kebersihan
7.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
7.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.2/10
Mesra alam
Ulasan
21 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Barbara
25 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Barbara
Menginap 4 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Darren
Mengembara bersama keluarga
14 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Darren
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Kees
31 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Kees
Menginap 1 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Harmanna hendrietta Maja
Mengembara bersama pasangan
28 Jul 2025
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Harmanna hendrietta Maja
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Jocelyne
Mengembara bersama pasangan
15 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jocelyne
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Alberic
12 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alberic
Menginap 1 malam pada Jul 2025
4/10 Lemah
Christian
3 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Trop de bruit
Christian
Menginap 4 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
2 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
MYRIAM
2 Jul 2025
MYRIAM
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Lisa
2 Jul 2025
Lisa
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Jean Pierre
Pengembara perniagaan
26 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean Pierre
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Jacqueline
24 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jacqueline
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Luis-Carlos
Pengembara perniagaan
20 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik


Luis-Carlos
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Jean Louis
Mengembara bersama pasangan
12 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jean Louis
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Olivier
Pengembara perniagaan
10 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
bon hotle
Olivier
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Jean-Luc
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean-Luc
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Ludovic
Mengembara bersama kumpulan
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ludovic
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Bengt Olof
31 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bengt Olof
Menginap 1 malam pada Mei 2025
4/10 Lemah
Nadia
Mengembara bersama keluarga
31 Mei 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nadia
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
nelly
Mengembara bersama keluarga
27 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Parfait sur tous les points
nelly
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Vong
22 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vong
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
13 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
galy
8 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
galy
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Ghislaine
1 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ghislaine
Menginap 1 malam pada Apr 2025