La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Universiti Yale

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven

Deluxe Suite, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking | Peralatan tempat tidur premium, meja, ruang kerja komputer riba
Lobi
Pembancuh kopi/teh, produk pembersihan mesra alam
Bilik dobi
Peralatan tempat tidur premium, meja, ruang kerja komputer riba

Ulasan

5.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Parkir tersedia
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM443
RM510 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Okt - 6 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking (Limited View)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Katil sofa - kelamin
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Kelamin (Double), Accessible, Non Smoking (Mobility/Hearing Impaired Accessible)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Suite, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Long Wharf, sebauh kawasan kejiranan di Newhaven, La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven berhampiran dengan lapangan terbang dan berhampiran stesen kereta api. Muzium Kanak-kanak Connecticut dan Muzium Sejarah Semula Jadi Peabody merupakan tarikan tempahan sementara mereka yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi Putnam Place Shopping Center dan Acme Mall Shopping Center. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Payne Whitney Gymnasium atau Yale Bowl.
Peta
400 Sargent Dr, New Haven, CT, 06511

Tempat berdekatan

  • Dataran Wooster - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Universiti Yale - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Dewan Bandar Raya New Haven - 2 min memandu - 1.8 km
  • New Haven Green - 2 min memandu - 2.1 km
  • Hospital Yale-New Haven - 2 min memandu - 2.2 km

Bergerak

  • Stesen New Haven Union - 15 minit berjalan kaki
  • Hartford, CT (BDL-Lapangan Terbang Antarabangsa Bradley) - 59 minit memandu

Restoran

  • ‪Frank Pepe Pizzeria Napoletana - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Long Wharf Food Trucks - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Sally's Apizza - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Cody's Diner - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Brazi's Italian Restaurant - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven

Hotel berdekatan Universiti Yale
Di La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven, anda boleh menantikan sarapan Eropah percuma, taman dan kemudahan dobi. Restoran di tapak menawarkan sarapan. Sebagai tambahan kepada bar dan pusat perniagaan, tetamu boleh menyambung kepada Wi-Fi percuma dalam bilik dengan 250+ Mbps (sesuai untuk 3-5 orang atau sehingga 10 peranti).
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Sewa basikal, letak kenderaan sendiri (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Dispenser air, lif dan TV di lobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, kebun sayur dan mesin layan diri
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 152 bilik menampilkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan gabungan pancuran/tab mandi
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Kot/katil bayi percuma, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 250+ Mbps (sesuai untuk 3-5 orang atau sehingga 10 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (USD 4 semalam)
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak (surcaj) di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia 6:30 hingga 9:30 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 10:00 pada hujung minggu
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 8 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah akan diubai suai dari 23 Julai 2025 sehingga 23 September 2025 (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan). Kawasan yang berikut akan terjejas:
  • Meja/kaunter hadapan
  • Lobi
Semasa pengubahsuaian, segala usaha akan diambil oleh hotel untuk mengurangkan bunyi dan gangguan.
Kemudahan berikut ditutup pada Isnin, Selasa, Rabu, Khamis dan Ahad:
  • Kemudahan kecergasan
Kemudahan berikut ditutup pada Jumaat dan Sabtu:
  • Kemudahan kecergasan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 25.00 setiap penginapan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 34 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
3 kanak-kanak, sehingga umur 18 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 100 setiap penginapan, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri: USD 4 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 25.00 setiap penginapan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pengesan asap, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.

Perkara yang kami harus menyebut

Sebuah kereta disyorkan untuk pergi balik ke hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Quinta Inn New Haven
Quinta New Haven
La Quinta Inn & Suites New Haven Hotel New Haven
La Quinta Inn And Suites New Haven
La Quinta New Haven
New Haven La Quinta
Quinta Wyndham New Haven Hotel
Quinta Wyndham New Haven
Hotel La Quinta by Wyndham New Haven New Haven
New Haven La Quinta by Wyndham New Haven Hotel
Hotel La Quinta by Wyndham New Haven
La Quinta by Wyndham New Haven New Haven
Quinta Wyndham Hotel
Quinta Wyndham
La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven Hotel New Haven
La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven Hotel
La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven New Haven
La Quinta by Wyndham New Haven
La Quinta Inn Suites New Haven
La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven Hotel
La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven New Haven
La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven Hotel New Haven

Soalan lazim

Adakah La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 34 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD25.00 setiap penginapan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven?

Setakat 3 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven pada 5 Okt 2025 bermula serendah RM 443.37, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak USD4 semalam.

Apakah masa daftar masuk di La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven?

Terletak di Long Wharf, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Teater Long Wharf dan Universiti Yale. Dataran Wooster dan New Haven Green juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen New Haven Union sejauh 15 minit berjalan kaki dan Newhaven, CT (Stesen Kereta Api ZVE-New Haven) sejauh 16 minit berjalan kaki.

La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Haven Ulasan

Ulasan

5.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 279 daripada 1169 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 163 daripada 1169 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 181 daripada 1169 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 238 daripada 1169 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 308 daripada 1169 ulasan

6.0/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.4/10

Kemudahan

5.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Gabriel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was clean but could of been a little bigger
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Steve, Halifax

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pleasantly surprised how clean this hotel was !
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Emma

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Clean room
Menginap 4 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Fabrizio

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel description at the time of the booking did not mention AT ALL that the property was being renovated, When we received a text the day of our arrival, we were informed that the property was being renovated. The rate was not refundable by the time we received this text since it was the same day of our arrival. The whole lobby was in disarray (being remodeled), and the staff was unfriendly. The entertainment system (TV and remote did not work and could not be connected), but I didn't even think about asking the lobby about it, because I did not see any support staff to help in the matter. To be fair, I would like to ask for some partial refund back from this hotel due to its lack of transparency, and I find this practice to be deceiving with its customers. Thank you.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Kate

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Only after the cancel-by date did LaQuinta inform us of major construction in progress. Unsafe walking surfaces, dirty throughout, air conditioner very loud only to be drowned out by creaky bed. Disgusting bathroom. Breakfast in construction zone. List goes on but most alarming is that the hotel and Wyndham customer service will not respond to multiple formal complaints about conditions. Avoid this hotel at all costs.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

john

We arrived at 8:30p and no one was at he front desk for 15 min. Renovations going on. Front desk guy showed up. Not real nice or apologetic for not being there. Next morning front desk people were good.rooms are dated but clean. Bathroom sink big crack down middle.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Kefeyalew

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They still use it as extended stay hotel so you hear kids running around; too much construction equipment vehicles. The hotel is under renovation the lobby so much a messy. The rooms doesn’t have refrigerator nor microwave. I couldn’t get good sleep too much noise when neighbor room taking shower you heard them. I say the picture of the building and booked it please don’t go there unless you don’t have choice.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

dalia, Bradenton

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Property under construction . We weren't are of the conditions.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Scheherazade

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were very polite and apologetic about the conditions and issues with the hotel. Namely, the elevator didn’t work (I was in the 7th floor), the tv in the first room they put me in did not work, many of the outlets in the second room did not work, the hair dryer was broken and the room was sparsely cleaned by housekeeping. Clearly there is a lot of renovations and construction ongoing, but the area of the hotel (direct environs) was filthy. Left a lot to be desired, I would request a refund, but the staff was very nice.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

heidi

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Do not stay at this property …It’s dirty and the staff is beyond rude…….Please I don’t want anyone to experience what I went thru….
Menginap 3 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Mitchell

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel was under construction. Breakfast was lackluster and the highway beside is extremely loud.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Hosana

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
They have to give training for their employees. Terrible customers service.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Michael, Hertford

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This property was probably great in its early years but
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Susan, Daly City

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The hallways on the 6th floor were excellent and remodeled and very clean. The room was as good but the bathroom esp the si k needed updating. The sink seemed to have been used to clean paint brushes. It was covered in white paint and had several cracked. The faucet was also not easy to turn on and off. Hot and cold directions were reversed. shower was fine. Beds were fine . Room overall was as typical of this typical of a motel. Breakfast was fair. Lots of construction in lobby and selection was not as good as previous La Quinta we stayed the night before in New Jersey.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Karen

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
DO NOT STAY HERE. My car was stolen. Hotel was no help. The place is a dump. TERRIBLE customer service. 👎
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Arielle

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Construction going on, not even a complete lobby to walk into. Due to construction it’s super noisy all day. My room was not clean (not swept, towels not changed, mold in the shower, hair everywhere). No hot water and sink did not work.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

manuel

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
My room no microwave
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Marc

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This place is a nightmare please do not stay here. Yes it’s under construction-that wasn’t the problem. The room was dirty. The furniture had stains all over it and there were rips on all the lamp shades. The bathroom was gross. The hotel felt unsafe. There were people walking around everywhere partying and being loud. The only good thing about this hotel was the service at the front desk- they were very kind even though they work in terrible conditions. Do not stay here!
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Randdell

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was undergoing renovations when i stayed. A lot of things going on in the lobby through the hotel room. Not sure if its safe for them to operate while some important thin
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Imelda

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Juan

Tidak sukakan: Kebersihan
Well for starters when I got there to check in the computer system was down so I had to wait at least a hour first off then the next day the elevator started not working so I had to climb the stairwell to the 4th floor it was mad noisy also so yea those was the dislikes that I had I mean I paid for 2 night and it could’ve been well maintained a little better then it was
Menginap 2 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Darlin, New Haven

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
very unpleasant to charge for parking
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Tonya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
There was a lot of construction, the staff was very friendly.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Cristian

Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Alphonse

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We stayed at the La Quinta in Long Wharf, New Haven, CT. on Friday, September 5, 2025. It was probably one of the worst, if not, the worst hotel we ever stayed in. The front desk staff was not polite and more interested in their phones and each other than us. The lobby was being renovated but directions to the elevator wasn't evident. Our room was sparse to say the least. Not even one pictures on the walls. And very basis wood furniture. Bathroom sink had a big crack. Toilet was so low to the floor it was hard to stand up. And I felt like I was in a fast food place with the flushing mechanism - it was the kind you use your foot to flush as opposed to a handle you push. The floor in the room, not carpeted, was spotty (dirty) so obviously it was not washed between guests. I didn't even know hotels still had double beds - just ridiculous. You can't put a queen one in?? And by the way the bed should be replaced as the bed/mattress was so squeaky it was embarrassing. The curtains did not close completely and part was hanging off the rod. The TV, although a flat screen, barly worked and when it did the picture would freeze or just get ripples. I even wonder if the "leather" chair was wiped down between guess. I was afraid to even sit in it. I would not recommend your hotel and I will never stay in one again.
Menginap 1 malam pada Sep 2025