ibis Nevers
Hotel di sungai yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk ibis Nevers





Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM355
RM406 jumlah
termasuk cukai & fi
11 Ogo - 12 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rue Plateau De La Bonne Dame, RN7, Nevers, Nievre, 58000
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Kyriad Nevers Centre
Kyriad Nevers Centre
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.8 daripada 10, Terbaik, 432 ulasan
Harga ialah RM345
RM395 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jul - 28 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.55 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 12.90 untuk dewasa dan EUR 6.45 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 7 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Foto dalam huraian ini menggambarkan piawaian jenama dan disediakan untuk tujuan ilustrasi sahaja
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
ibis Hotel Nevers
ibis Nevers
ibis Nevers Hotel
ibis Nevers Hotel
ibis Nevers Nevers
ibis Nevers Hotel Nevers
Soalan lazim
ibis Nevers Ulasan
Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.4/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.4/10
Kemudahan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
30 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
alain
Mengembara bersama keluarga
21 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
alain
Menginap 4 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Patrick
15 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Patrick
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Jean Francis
Mengembara bersama pasangan
8 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jean Francis
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
François
23 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
François
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
LYDIA
Pengembara perniagaan
25 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
BON HOTEL
LYDIA
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Catherine
20 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Catherine
Menginap 2 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
khireddine
Pengembara perniagaan
11 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
khireddine
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Jacques
16 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jacques
Menginap 1 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
David
Pengembara perniagaan
17 Okt 2024
Séjour à NEVERS
David
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
HAKIM
Pengembara perniagaan
11 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
HAKIM
Menginap 1 malam pada Sep 2024
6/10 Boleh diterima
Jean Jacques
13 Sep 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Jean Jacques
Menginap 2 malam pada Sep 2024
4/10 Lemah
Jeremy
Pengembara perniagaan
13 Sep 2024
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Correct, mais pas exceptionnel
Jeremy
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Laurent
1 Sep 2024
Laurent
Menginap 2 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
JULIEN
Pengembara perniagaan
4 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JULIEN
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
fredrick
Pengembara perniagaan
2 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
fredrick
Menginap 3 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
josette
13 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
josette
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
HAKIM
15 Feb 2024
HAKIM
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
HAKIM
Pengembara perniagaan
15 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
HAKIM
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
BONNEVILLE
16 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
BONNEVILLE
Menginap 1 malam pada Dis 2023
8/10 Baik
benoit
29 Nov 2023
benoit
Menginap 1 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
Mathieu
Pengembara perniagaan
30 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mathieu
Menginap 1 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
Nathalie
Pengembara perniagaan
28 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Satisfaction
Nathalie
Menginap 2 malam pada Sep 2023
6/10 Boleh diterima
HERVE
16 Sep 2023
HERVE
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Philippe
7 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bien
Philippe
Menginap 1 malam pada Jul 2023