Don's Beach Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Kolam renang terbuka terletak di pantai, berhampiran Pantai Negombo

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Don's Beach Hotel

Bahagian luar
Kolam renang terbuka
Bahagian luar
Standard Room | Dihias secara berasingan, meja, katil lipat simpan/tambahan
Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma, pengering rambut

Ulasan

5.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Spa
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan
  • Kolam
  • Pengemasan
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Standard Room

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Katil lipat simpan/tambahan
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
171/2 Lewis Place, Negombo

Bergerak

  • Stesen Kereta Api Negombo - 5 minit memandu
  • Colombo (CMB-Lapangan Terbang Antarabangsa Bandaranaike) - 24 minit memandu

Tentang hartanah ini

Don's Beach Hotel

Hotel berdekatan Pantai Negombo
Anda boleh menantikan sarapan percuma, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi di Don's Beach Hotel. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan tempat simpanan bagasi
  • 1 bilik mesyuarat, kakitangan berbilang bahasa dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dihias secara berasingan dan memiliki keselesaan seperti penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan air botol percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Balkoni atau laman dalam, katil lipat simpan/tambahan dan setiap hari

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) atas permintaan
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan percuma tersedia

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil lipat simpan/tambahan
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Taman

Spa

  • Perkhidmatan spa

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: USD 25

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 25 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Don's Beach Hotel
Don's Beach Hotel Negombo
Don's Beach Negombo
Don's Beach
Don's Beach Hotel Hotel
Don's Beach Hotel Negombo
Don's Beach Hotel Hotel Negombo

Soalan lazim

Adakah Don's Beach Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Don's Beach Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Don's Beach Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Don's Beach Hotel?

Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Don's Beach Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Don's Beach Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD25 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Don's Beach Hotel?

Terletak sesuai di pantai, hotel Negombo ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Taman Pantai Negombo dan Pantai Negombo. Gereja St. Sebastian dan Gereja St. Anthony juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Ulasan

Don's Beach Hotel Ulasan

5.0

5.4

Kebersihan

6.4

Lokasi

6.0

Kakitangan & perkhidmatan

4.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 39 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 39 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 11 daripada 39 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 12 daripada 39 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 39 ulasan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

kristoffer pedersen

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Vi kom hjem til hotellet etter en kveld ute til stengt port, og måtte klatre gjennom nabohotellet for å komme oss inn. Var heller ikke gratis frokost som det stod det skulle være. Veldig dårlig informasjon, vann var borte hele dagen

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

設備が良い

ゴールデンスターホリディリゾートとオーナーが同一でプールや朝食のレストランもゴールデンスターのものを使用する。部屋のクラスはゴールデンスターホリディリゾートよりは低いのだろうが他のホテルと比べると管理はしっかりしている。
Menginap 2 malam pada Feb 2018

4/10 Lemah

Sandro

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pessimo hotel

Più che un hotel è una guesthouse per turismo locale. Letti scomodi e rotti. Mobilio antiquato. Formiche specialmente nei bagni. WI FI pessimo. Si appoggia ad un hotel accanto per tutto.
Menginap 2 malam pada Jan 2018

6/10 Boleh diterima

siri, germany

Hotel ok, no wifi in room.

Staff promised to organize wifi in room, but within 12 days of stay: no solution
Menginap 13 malam pada Dis 2017

8/10 Baik

Mariia

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Средне

Фото отеля конечно похожи на действительность,но в целом все не так шикарно. Отель для неприхотливых. Много комаров,хотя фумигатор ставят (мы ещё спирали покупали). Комары потопы что снизу входной двери щель,в окнах щели (занавески задернуты все время т.к. Окна не чистые мягко скажем) и двери от дождей рассыпаются. Ручки у дверей со стороны балконов почти отсутствуют,рассыпались от старости или влаги. Так в общем нормально если там сутками не сидишь. Фото ресторана,бассейна и пляжа это фото отеля рядом Голд стар бич отель
Menginap 11 malam pada Nov 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Dons beach hotel is from the outside a messy, uncosy hotel. But the oceaan closeby, the swimmingpool and the great breakfast are great. The facilities are from the sister hotel.
Menginap 2 malam pada Jul 2017

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Chambres

Ce n'est pas un hôtel 3 étoiles loin de ça chambres vétustes sans confort literie très médiocre notre terrasse sans aménagement donnait sur une décharge les alentours de l'établissement sont affreux une décharge à ciel ouvert cet endroit sert de repos aux ouvriers ils vivent à plusieurs dedans 134 euros pour deux chambres et deux nuits c'est du vol une réception inexistence que dire je ne le recommande pas du tout

4/10 Lemah

Anthea

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

4/10 Lemah

David&Sarah, Paris

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel très décevant.

Hotel très décevant, heureusement nous y avons passé q'une seule nuit, dès notre arrivée dans la chambre mauvaises odeurs et un gros cafard pour nous souhaité la bien venue chambre infestée de moustique, salle de bain vétuste et sale. Petit déjeuner pas bon du tout avec peu de choix sauf pour les bébêtes qui elles se régalées. le seule point positif de cet hôtel est la piscine de l’hôtel d'à coté accessible.

2/10 Teruk

Irina, NJ United States

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Family bissnes

Terrible hotel own by son. Good pool and breakfast in Golden Beach Hotel own by father. Internet socks in GBH.

4/10 Lemah

Matkaajat

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Kohtalainen

Kuvaukset hotellista eivät vastaa todellisuutta. Illalla kun saavuimme hotelliin olimme aivan ihmeissään koska kuvausten perusteella siellä piti olla ihan mukavan oloinen hotelli.Pimeä kuja johti hotellille jo se alkoi arveluttaa mitä tuleman pitää. Huone oli kohtalainen parhaat vuotensa jo aikaa sitten nähnyt. Aamulla selvisi,että aamiainen saadaan toisessa hotellissa seka uima-allas ja ranta-alue tuoleineen sijaitsee siellä. Tämä oli ainut plussa tässä majapaikassa koska aamiainen oli todella runsas ja allas-alue ja ranta hyvä.

2/10 Teruk

waste of money, good

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bad rooms

very bad

4/10 Lemah

Maty, Maldives

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terrible Budged Hotel - Poor Customer Service

Old & Dirty Pillow, Hard Mattress, Broken TV Plug almost got electric shock, Rusted MiniBar where empty, No Emergency Exit plans, No Emmergency contact list or Reception calling numbers, Pictures of Hotel except rooms are pictres of Gold Star Hotel next door which is operated by Same group likely.

8/10 Baik

Linda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Trevlig personal

Själva Don's hade ju bara rummen. Poolen, frukosten och servicen bar på grannhotellet.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

Til nabohotellet for å spise og bade, bor i brakke

Etter å ha tidligere bodd i Negombo kjenner jeg personlig området, og beach side er koselig som bare det. Turister har sitt vanlige å stri med om man ikke snakker språket, som selgere på stranda mm. Sri Lanka er jo Perlen i Asia, og vel fortjent. Nydelig sted, nydelig land og herlige folk.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

临近海滩,适合度假

临近海滩,适合度假。比较安静。

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

go for other hotel.

very bad experience in this hotel. we took 6 rooms. the pic on the website was taken long ago. there is no swimming at the side. you have to walk to the next hotel which they are in the same management. pro: there is a manager to help (anyway, one man show). breakfast - buffet type, quit a varieties to choose. con: this hotel is old, need to be renovated. air cond - some rooms not cold at all, imaging you are in the hot weather country. lot of mosquitoes, there is an electrcal repellent but it does work well. the mosquitoes flying everywhere. (request for soray but they dont have). no kettle to boil hot water, get from the manage but the plug doesnt suit the room's socket.water pressure was low even you are at the ground floor.

6/10 Boleh diterima

Joshua, London

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Dons hotel 6/10

Hotel overall gets a 6/10 first room the matress wasnt any good but the staff cahanged our rooms and from there it was all good... Hotel was next to a building site... The pool and breckfast was in another hotel next door decent pool.... Very average breckfast..

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Allez-y !

Hôtel bénéficiant des infrastructures de l'établissement voisin (même propriétaire) dont les chambres sont bien plus chères. Belle piscine et excellent petit-déjeuner buffet. Grande chambre fonctionnelle et confortable. Service de ménage quotidien. Établissement bien placé, proche de la plage et des restaurants. Pour nous c'était parfait!

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Awful place

We got there and they had no record of our booking. Very dirty rooms and corridors- full of mould- dirty tray with food and empty cups left in corridor for at least 3 days- full of flies and ants and was still there when we left. Tv and toilet not working. Sister hotel Golden star where we had breakfast was much nicer with nice staff in restaraunt- but even here food left open to flies. The pool is small but the beach is quite nice but currently next to a construction site. This is a good place for people on a budget and don't mind where they are staying or the conditions of the rooms. This is a more a guest house than a hotel.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bof !!!!

hôtel pas terrible a coté d'un autre hôtel qui est en construction, le personnel est sympas, mais les chambres sont d'un autre temps avec l'humidité en prime, mais bon....nous en avons pour notre argent.

4/10 Lemah

FF, marseille

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Cherchez unvautre hotel

L hotel est tres tres vieux et certaines chambres infestées de moustiques. Une constance, la moisissure et une odeur d humidité permanente. Le bon côté est que nous avons acces a un autre hotel voisin qui est lui en construction... Que dire sauf qu il est également à la derive avec un manque d entretien flagrant mais dans un état moins avancé. Le point positif. Le personnel agréable pour les deux hôtels, qui certainement aimerait travailler dans un établissement en bien meilleur état et qui fait ce qu il peut.

10/10 Cemerlang

Mariya, Москва

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Новый год удался!

Прилетели 31 декабря в 2 часа, встретили как родных, моментально заселили и предложили номер на выбор, взяли мы с балконом на 2 этаже, вся инфраструктура шикарного соседнего отеля была в нашем распоряжении, включая праздник с фейефверком )))

2/10 Teruk

Myooran

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Katastrophal

Wir wollten das Zimmer besichtigen bevor wir einchecken wollten. Aber das war nicht so wie auf den Bildern bei Ihnen auf Hotels.com 1. Nicht sauber 2. Bett katastrophal 3. Die Türscharniere waren verostet, die Balkontüre konnte nicht geöffnet werden, der Manager hat mit einem Faustschlag die Türe geöffnet. 4. Wir verlangten das Geld zurück, (welches wir Ihnen im voraus schon bezahlt haben) aber er weigerte sich es auszuzahlen. (Bitte bevor Sie von Hotels.com "gefälschte" Bilder ins Netz stellen, bitte gehen Sie die Hotels selber besichtigen...)

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

中转还是挺好的 早餐泳池是隔壁共用的