Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Ohruri Nasu Shiobara





Ulasan
6.8 daripada 10
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM348
RM391 jumlah
19 Ogo - 20 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Traditional Room (Japanese Style)

Traditional Room (Japanese Style)
Sorotan
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bidet
Cerek elektrik
Saluran digital
Peti besi
Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking (Japanese Style)
Sorotan
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bidet
Cerek elektrik
Saluran digital
Peti besi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Shiobara, sebuah kawasan kejiranan di Nasushiobara, menempatkan Hotel Ohruri Nasu Shiobara. Yuppo no Sato dan Kotarogafuchi disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin melakukan aktiviti, sementara mereka yang mencari tarikan kawasan ini boleh mengunjungi Taman Hidrofit Kamimiyori dan Ladang Senbonmatsu. SL Land Museum dan Taman Safari Nasu juga disarankan untuk dikunjungi. Luangkan masa menerokai aktiviti di kawasan ini termasuk bermain ski.

815-3 Shiobara, Nasushiobara, Tochigi-ken, 329-2921
Tempat berdekatan
- Yuppo no Sato - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
- Air Terjun Mikaeri - 7 min memandu - 8.0 km
- Jambatan Gantung Momijidani - 8 min memandu - 8.7 km
- Ladang Senbonmatsu - 16 min memandu - 15.1 km
- Taman Dataran Tinggi Nasu - 35 min memandu - 32.2 km
Bergerak
Restoran
- レストラン ビッグアップル - 11 min memandu
- あぐりのかふぇ - 10 min memandu
- モスバーガー - 11 min memandu
- こばや食堂
- Suzuの 森Cafe - 8 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: JPY 150.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Ohruri Nasu Shiobara
Hotel Ohruri Nasu
Ohruri Nasu Shiobara
Ohruri Nasu
Ohruri Nasu Shiobara
Hotel Ohruri Nasu Shiobara Hotel
Hotel Ohruri Nasu Shiobara Nasushiobara
Hotel Ohruri Nasu Shiobara Hotel Nasushiobara
Soalan lazim
Hotel Ohruri Nasu Shiobara Ulasan
Ulasan
6.8
6.0/10
Kebersihan
6.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
5.4/10
Kemudahan
5.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.6/10
Mesra alam
Ulasan
11 Ogo 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
ひろこ
Mengembara bersama kumpulan
23 Mac 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
ひろこ
Menginap 1 malam pada Mac 2025
4/10 Lemah
hiroya, Yokohama-City
Pengembara perniagaan
17 Jan 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
hiroya
Menginap 3 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
yoshihiro
Mengembara bersama pasangan
12 Jan 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
yoshihiro
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Chiemi
Mengembara bersama keluarga
8 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chiemi
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
5 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2020
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
2 Okt 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
2/10 Teruk
AKIO
9 Sep 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
お勧めしません。
AKIO
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
27 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
無料貸し切り露天風呂あり!
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Ichiro
4 Dis 2018
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
温泉は素晴らしい
Ichiro
Menginap 1 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
nobuhiro
8 Ogo 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
露天が空っぽ
nobuhiro
Menginap 1 malam pada Jul 2018
6/10 Boleh diterima
Sanaa, 茨城県
9 Jul 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
安いけど
Sanaa
Menginap 1 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
29 Mei 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
コスパに優れる温泉ホテル
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2018
6/10 Boleh diterima
dai, tokyo
1 Mei 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
値段相応のホテル
dai
6/10 Boleh diterima
あねぼん, さいたま市
21 Sep 2016
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
あねぼん
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
25 Jul 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
再訪無し
Pengembara yang disahkan
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
16 Jan 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik