The Knoll Hotel Napa Valley, Tapestry Collection by Hilton

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat restoran, berhampiran Napa Valley Wine Train

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Knoll Hotel Napa Valley, Tapestry Collection by Hilton

Teres/patio
Bahagian luar
Lobi
Meja sambut tetamu
Lobi

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Gim
  • Mesra haiwan kesayangan
Harga semasa ialah RM603
RM821 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Sep - 2 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 14 daripada 14 bilik

Junior Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King)

9.2 daripada 10
Hebat
(11 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Room, 1 Katil Raja (King), Accessible (Hearing)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Room, 1 Katil Raja (King), Accessible (Mobility, Roll-In Shower)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Accessible (Hearing)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Accessible, Bathtub (Mobility)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Ratu (Queen)

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible (Hearing)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Accessible, Bathtub (Mobility, Hearing)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Bedroom (Dining Table)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Bedroom, Balcony

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Room, 1 Katil Raja (King), Balcony

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Bedroom

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Bathtub (Mobility, Hearing)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terrace, sebuah kawasan kejiranan di Napa, menempatkan The Knoll Hotel Napa Valley, Tapestry Collection by Hilton. Riverbend Plaza dan Panggung Opera Napa merupakan tarikan utama kebudayaan dan antara tempat menarik kawasan ini termasuk Napa Valley Wine Train dan Teater Sebastiani. Balloons Above the Valley dan Napa Valley Balloons (Belon Udara Panas Napa Valley) juga disarankan untuk dikunjungi.
Peta
320 SOSCOL AVE, Napa, CA, 94559

Tempat berdekatan

  • BottleRock - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Napa Valley Wine Train - 2 min memandu - 2.2 km
  • Pasar Awam Oxbow - 2 min memandu - 1.8 km
  • Pusat Bandar Napa Association - 2 min memandu - 2.2 km
  • Uptown Theater - 3 min memandu - 2.2 km

Bergerak

  • Stesen Suisun-Fairfield - 24 minit memandu
  • Concord, CA (CCR-Buchanan Field) - 47 minit memandu

Restoran

  • ‪In-N-Out Burger - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Applebee's Grill + Bar - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪7-Eleven - ‬2 min memandu
  • ‪Chipotle Mexican Grill - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Knoll Hotel Napa Valley, Tapestry Collection by Hilton

Mewah bagi hotel berdekatan Napa Valley Wine Train
Pertimbangkan penginapan di The Knoll Hotel Napa Valley, Tapestry Collection by Hilton dan manfaatkan kedai mudah beli, kawah api dan taman. Restoran di tapak, Rootstock Kitchen & Tap, menawarkan sarapan dan makan malam. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi dan gimnasium 24 jam, tetamu boleh menyambung kepada Wi-Fi percuma dalam bilik dengan 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti).
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Perabot luar, hartanah bebas asap rokok dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Maklumat lawatan basikal, TV di lobi dan dewan bankuet
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra dan keadaan hartanah terbaik
Ciri-ciri bilik
Kesemua 90 bilik menawarkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan Netflix, Hulu dan perkhidmatan penstriman
  • Almari pakaian, peti sejuk dan katil bayi mudah alih

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan tidak berbumbung di tapak hartanah (USD 18 sehari)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: USD 15 hingga 50 untuk orang dewasa dan USD 15 hingga 50 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Rootstock Kitchen & Tap

Aktiviti menarik

  • Acara pengeluaran kilang wain
  • Gimnasium 24 jam
  • Lawatan basikal
  • Lawatan wain peribadi
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil bayi perjalanan
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kedai runcit/mudah beli
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Lubang bakar
  • Perabot luar
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera visual di koridor
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di koridor
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Hulu
  • Netflix
  • Perkhidmatan penstriman
  • TV skrin rata dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kerusi meja
  • Meja
  • Panggilan jarak jauh percuma
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Seorang dewasa berumur 18 ke atas mesti bertanggungjawab untuk tempahan tersebut
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 50 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Bayaran destinasi: USD 30.00 setiap penginapan, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira USD 15 hingga 50 untuk dewasa dan USD 15 hingga 50 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri tidak berbumbung: USD 18.00 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 50 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Choice)

Hartanah juga dikenali sebagai

Cambria Hotel Napa Valley
The Knoll Hotel Napa Valley Tapestry Collection by Hilton
The Knoll Hotel Napa Valley, Tapestry Collection by Hilton Napa
The Knoll Hotel Napa Valley, Tapestry Collection by Hilton Hotel

Soalan lazim

Adakah The Knoll Hotel Napa Valley, Tapestry Collection by Hilton mesra haiwan kesayangan?

Ya, anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak USD50 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Knoll Hotel Napa Valley, Tapestry Collection by Hilton?

Setakat 19 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Knoll Hotel Napa Valley, Tapestry Collection by Hilton pada 1 Sep 2025 bermula serendah RM 603.16, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di The Knoll Hotel Napa Valley, Tapestry Collection by Hilton?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak USD18.00 sehari.

Apakah masa daftar masuk di The Knoll Hotel Napa Valley, Tapestry Collection by Hilton?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di The Knoll Hotel Napa Valley, Tapestry Collection by Hilton?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya The Knoll Hotel Napa Valley, Tapestry Collection by Hilton?

Terletak di Terrace, hotel ini sejauh 0.7 mi (1.1 km) from Kolej Napa Valley dan 1.5 mi (2.4 km) from Napa Valley Wine Train. Napa Valley Expo dan Panggung Opera Napa juga dalam jarak 1 bt (2 km).

The Knoll Hotel Napa Valley, Tapestry Collection by Hilton Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 366 daripada 537 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 111 daripada 537 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 36 daripada 537 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 17 daripada 537 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 537 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Dale

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The rooms and common areas are clean and attractive. The bed is comfortable, and the bathroom is spacious enough and well laid out. It's very quiet for a good night's sleep, and just a very short drive to heart of town.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Jamilah

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was large and quiet, and very attractive. We were surprised that parking cost extra, and slightly disappointed that there was not a complimentary breakfast as there has been at other hotels we stayed at recently.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Leilani

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This location was close to food and shopping options. And a short drive to downtown Napa.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

guadalupe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Thank you
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

gabriel

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
it is modern hotel relaxed atmosphere good for families easy parking. it is not in the center of twon but it is 5 min away from the water front. the food was really nice quality. breakfast was nice but it was a bit slow.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Cesar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Near shopping centers
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Doc

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The A/C is loud making it difficult to sleep. The staff are courteous. Parking used to be free ... now $18 ... seriously? What is costing more to park? Should be included in the room rate. Or a least free for repeat customers.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Rami

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great experience. Highly recommended. Would definitely stay again!
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ashlynne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was good. The room was nice.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Juliana

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
La habitaciones están bien , amplias y limpias . Pero el ruido de la calle es terrible el hotel está junto a una vía principal y los motores de motos y carros suenan fuerte hasta aún más tarde de las 24 horas y nuevamente a las 6 horas inicia el ruido . Imposible descansar ! Deberían insonorizar las ventanas , habitación 418 worse ever !
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Shanita

Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

David

Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Sølvi

Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Boer

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Poor Experience in Room 335 – Ant Infestation and No Response from Management I stayed at The Knoll Hotel Napa Valley from July 1 to July 4, 2025, in Room 335. While the hotel initially appeared pleasant, my experience was unfortunately marred by a serious cleanliness and service issue. On the evening of July 3rd, I discovered a large number of ants crawling around the room, including on the table and bathroom. It was clear this was not an isolated incident—this was a significant infestation, which made the room feel unsanitary and uncomfortable for the remainder of my stay. I immediately emailed the General Manager with details of the issue, including the room number and dates of my stay, and politely asked for the matter to be addressed. However, I received no response at all—no apology, no explanation, not even an acknowledgment of my message. I find this level of customer service unacceptable. When guests encounter problems, especially related to hygiene, they deserve a prompt and respectful response. The lack of accountability and follow-up made it clear that guest satisfaction is not a priority here. For a hotel positioned in the heart of Napa Valley, I expected much better—both in terms of room cleanliness and basic hospitality. I won’t be returning, and I would caution others to think twice before booking here unless the management makes serious improvements.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Joy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice place, bartender got a little crazy with shots, plug didn’t work by our bedside
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jeffery

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Karen, Richardson

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice rooms, breakfast.good location!
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

janet

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Carlos

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The staff at the counter was not friendly at all. The were acting like you work for them or they are making a favor to you for being there. That first night at 4 am there was a false fire alarm and the noise of that thing traumatized our 7 year old son. We didn’t get a not even a note explaining what happened not a discount not even a chocolate. You are paying 250$ per night and that staff treats you like you were in a Motel. That’s not the Hilton way and it’s a shame the people who works there don’t realize the damage they are doing to the brand. All the guests needed at least an email explaining what happened because you are there to relax and enjoy but suddenly you are in the middle of your sleep and then running at 4 am with no explanation at all and no staff telling you what was that about. Not planing to go there ever.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Isabel

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

LUCY

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Conveniently located to everything. Friendly staff. Room was great
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Donya

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The property was nice. The only issue was the bathroom had ants all out and some in the bedroom and spiderwebs in the bedroom, but it was clean. It was in a good location in the front desk was really nice.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Rhonda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Kelley

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is amazing, and if I ever stay in Napa again I will only stay here. It’s extremely clean, very high end. Food is amazing, staff amazing. If I could I would give this hotel and staff 10 stars.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Sera

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean and comfortable rooms.
Menginap 2 malam pada Jun 2025