Galeri foto untuk Cerise Nancy





Ulasan
7.2 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM215
RM245 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Okt - 20 Okt
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
8.6 daripada 10
Cemerlang
(14 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Almari pakaian
Meja
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Almari pakaian
Meja
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
Sorotan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Meja
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

1339 Avenue Raymond Pinchard, Nancy, Meurthe-et-moselle, 54100
Tentang hartanah ini
Cerise Nancy
Hartanah serupa

IN Hotel Nancy Frouard
IN Hotel Nancy Frouard
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 630 ulasan
Harga ialah RM218
RM245 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Okt - 20 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.85 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 9 untuk dewasa dan EUR 4.5 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit utama dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Cerise Hotel
Cerise Hotel Nancy
Cerise Nancy
Cerise Nancy Hotel
Cerise Nancy Hotel
Cerise Nancy Nancy
Cerise Nancy Hotel Nancy
Soalan lazim
Ulasan
Cerise Nancy Ulasan
7.2
Baik
7.6
Kebersihan
6.4
Lokasi
7.8
Kakitangan & perkhidmatan
7.6
Mesra alam
7.0
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
27 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
herve
7 Jul 2025
herve
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Didier
10 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bonne expérience
Didier
Menginap 3 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
STEPHANE
9 Jun 2025
STEPHANE
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Florent
8 Jun 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Florent
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Alain
Pengembara perniagaan
16 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alain
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
claude
29 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
claude
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Virginie
29 Apr 2025
Virginie
Menginap 2 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Molinié
24 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Molinié
Menginap 5 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Jean-Louis
19 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean-Louis
Menginap 1 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Gitte
1 Jan 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Gitte
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Aminas
10 Dis 2024
Aminas
Menginap 2 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Rossoni
Mengembara bersama kumpulan
4 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rossoni
Menginap 1 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Robert
28 Jun 2024
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Robert
Menginap 1 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Nabil
28 Jun 2024
Nabil
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Jacques
25 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hotel normal
Jacques
Menginap 6 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Harm
Mengembara bersama pasangan
24 Jun 2024
Harm
Menginap 1 malam pada Jun 2024
6/10 Boleh diterima
Catherine
Pengembara perniagaan
23 Jun 2024
Encadrement de début soirée sinon bon avis général
Catherine
Menginap 2 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
15 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2024
6/10 Boleh diterima
Flemming
Mengembara bersama keluarga
11 Jun 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Flemming
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Bénédicte
Pengembara perniagaan
9 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bénédicte
Menginap 2 malam pada Jun 2024
6/10 Boleh diterima
diane
31 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
diane
Menginap 2 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Ana
16 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Ana
Menginap 1 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
yohann
11 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bien
yohann
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Jennifer
17 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jennifer
Menginap 1 malam pada Feb 2024