Le Meridien Nagpur

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Le Meridien Nagpur

2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan India
Presidential Suite, 1 Bedroom | Pemandangan dari bilik
Kolam renang terbuka, dibuka dari pukul 6:00 hingga 22:00, payung kolam
Bahagian luar
Lobi

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Wi-fi percuma
  • Dobi
  • Gim
Harga semasa ialah RM345
RM407 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Jul - 22 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking, City View

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 32 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, City View

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 32 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Club Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, City View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 32 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, City View (Corner)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, City View

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Suite, 1 Bedroom, Non Smoking

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 38 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Wardha Road, Nagpur, Maharashtra, 441108

Tempat berdekatan

  • Wet N Joy Water Park - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Sonegaon Lake - 12 min memandu - 10.5 km
  • Empress Mall - 15 min memandu - 16.6 km
  • Gandhi Sagar Lake - 15 min memandu - 16.9 km
  • Kota Sitabuldi - 15 min memandu - 16.6 km

Bergerak

  • Khapri Station - 11 minit memandu
  • Nagpur (NAG-Lapangan Terbang Antarabangsa Dr. Ambedkar) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪Longitude - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Kabab Hut - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Singh Saab - ‬20 min berjalan kaki
  • ‪Delhi Darbar - ‬9 min memandu
  • ‪Dwarka Bar and Restaurant - ‬7 min memandu

Tentang hartanah ini

Le Meridien Nagpur

Mewah bagi hotel berdekatan Padang Persatuan Kriket Vidharba
Di Le Meridien Nagpur, anda boleh menantikan bar kolam, beli-belah di tapak dan kedai kopi/kafe. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Sarapan lewat pagi, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan India. Sebagai tambahan kepada taman dan perpustakaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan Eropah (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, lif dan TV di lobi
Ciri-ciri bilik
Semua 132 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, serta sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan tab mandi atau pancuran
  • 49-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam pada waktu terjadual dengan surcaj
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 6:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 550 seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Kabab Hut
  • Latest Recipe
  • Longitude
  • NA

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Gimnasium
  • Pustaka
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman

Spa

  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar di bilik mesyuarat
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Kakitangan yang berupaya memahami bahasa isyarat
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pemegang pintu tuil
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Penggera visual di koridor
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 7 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Taman atas bumbung
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 49-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak INR 1500 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira INR 550 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 900 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Bayaran haiwan kesayangan: INR 1500 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Paytm dan PhonePe
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 6:00 hingga 22:00
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Sun n Sand Hotel Nagpur
Sun n Sand Nagpur
Sun Sand Nagpur
Meridien Nagpur Hotel
Meridien Nagpur
Le Meridien Nagpur Hotel
Le Meridien Nagpur Nagpur
Le Meridien Nagpur Hotel Nagpur
Le Meridien Marriot Nagpur

Soalan lazim

Adakah Le Meridien Nagpur mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 6:00–22:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Le Meridien Nagpur?

Setakat 19 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Le Meridien Nagpur pada 21 Jul 2025 bermula serendah RM 344.74, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Le Meridien Nagpur mesra haiwan kesayangan?

Ya, kucing dan anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak INR1500 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Le Meridien Nagpur?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Le Meridien Nagpur?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Le Meridien Nagpur?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Le Meridien Nagpur memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi pada waktu yang dijadualkan. Fi sebanyak INR900 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Le Meridien Nagpur?

Terletak di tengah-tengah Nagpur, hotel mewah ini dalam jarak 16 bt (25 km) dari Gandhi Sagar Lake, Kota Sitabuldi dan Padang Persatuan Kriket Vidharba. Raman Science Centre dan Narrow Gauge Rail Museum juga dalam jarak 16bt (25 km) pemanduan.

Le Meridien Nagpur Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 36 daripada 99 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 36 daripada 99 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 15 daripada 99 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 99 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 10 daripada 99 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Bal Binode

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Jayne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stayed here for 3 nights following the cricket for a little relaxation
Menginap 3 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Mohammad

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
This one of worst LM property I stayed. Should not be tagged as 5 start property.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

RAVINDRA

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Anas

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Have to pay extra for a occupancy, booked 2 beds still have to pay for (1+1) to stay
Menginap 1 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Sachin

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
We stayed at this place as we had long layover before our flight. Property is clean. But food experience was terrible. Even after asking for less spicy food we got super spicy food and we ended up spending lot of money in trying different food. Chicken burger is a joke. Patty is small as a coin. Really … we talked with chef about spice level and he said that’s what we have and nobody cared to replace our food. Zero customer care. Last part terrible was airport shuttle. It’s not free. Nobody told us it’s paid and it’s freaking 900 rs and we can get Uber much cheaper than this. Thankfully they gave us that as a complimentary service after complaining about food. Overall bad experience.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

yash

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I had a pleasant stay!
Menginap 1 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

ARUN

Menginap 2 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

Yogen

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pathetic experience

Pathetic experience, not at all worth the rate
Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Sabyasachi

Menginap 1 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Anagha

Menginap 1 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Michika

Menginap 1 malam pada Mac 2024

6/10 Boleh diterima

Saravana

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The property was a bit undermanaged. The facilities needed TLC to bring it up to 5-star standards. Rooms were large and spacious, but the maintenance was lacking in all aspects.
Menginap 1 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Dilip

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

NAVEEN

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff members humble and supportive
Menginap 3 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Lamar

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This was my 3rd stay at this establishment in the last 6 months. On this particular trip, I enjoyed the faculty and all its amenities. The staff were very welcoming as they remembered whom I was from previous visits. Overall I would rate this experience a 4 of 5 due to a few hiccups. Room Cleaning Services, Dinning staff we very friendly and understanding. I chose to use the spa this time, unfortunately, my appointment was scheduled for 1pm they told me the didn’t have the room available at the time of my scheduled apt. So we rescheduled the apt until the next available slot that was available at 2 pm. Unfortunately, we were still not serviced until 2:40 pm. We were not even offered a discount or a percentage off for the inconvenience. The positive about the spa is that the actual Massages given were exceptional!! So tips were given accordingly. The workout area was utilized daily by me… no complaints. I had the opportunity to walk the entire facility this time. Very nice scenery. Dinning room was clean and welcoming. While eating my dinner however, I did observe several cockroaches roaming the floor. Unfortunately, one did crawl on me and I immediately told the staff. They were very comforting and vowed to handle it with spaying after services. Overall good experience.
Menginap 6 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Sagar

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Special mention for excellent staff and service. Everyone was very responsive and helpful especially Manoj, Ravi and Shankar provided excellent service and experience overall.
Menginap 1 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

Nikhlesh

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Harold

Menginap 1 malam pada Apr 2023

8/10 Baik

Lamar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Julie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great stay!

We had a great visit! The place is clean and well cared for. We were only there for one night, but we would have happily stayed longer. The breakfast was delicious and the staff were extremely kind and helpful. Thank you for a wonderful visit!
Menginap 1 malam pada Apr 2023

8/10 Baik

Roshani

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Would stay again.

2/10 Teruk

Bhavinkumar

6/10 Boleh diterima

Prakash

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Swati

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2022