Queens Inn

Hartanah 3.5 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat letak kenderaan valet percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Queens Inn

Depan hartanah - siang/malam
Deluxe Room, 1 Katil Raja (King) | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, bar mini
Koridor
Meja sambut tetamu
Depan hartanah

Ulasan

6.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Penyaman udara
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM235
RM263 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Ogo - 7 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Triple Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Main Road, Velankanni, Kilvelur, Tamil Nadu, 611111

Tempat berdekatan

  • Gereja Our Lady's Tank - 19 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Gereja Our Lady of Good Health - 2 min memandu - 1.8 km
  • Pantai Velankanni - 3 min memandu - 2.6 km
  • Gopalakrishnan Temple - 16 min memandu - 18.1 km
  • Pantai Nagore - 20 min memandu - 21.1 km

Bergerak

  • Stesen Velankanni - 5 minit memandu

Restoran

  • ‪Express Basilica - ‬2 min memandu
  • ‪Hotel Saravana Bhavan - ‬2 min memandu
  • ‪MGM Hotel - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Baskar Hotel - ‬2 min memandu
  • ‪Hotel Chandra - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Queens Inn

Mesra keluarga bagi hotel
Manfaatkan teres, kedai kopi/kafe dan taman di Queens Inn. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman permainan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan (surcaj), penjagaan anak yang dipantau (surcaj) dan gril barbeku
  • Bantuan pelancongan/tiket, meja/kaunter hadapan 24 jam dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 51 bilik memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan tersedia dengan bayaran: INR200 untuk seorang
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kolam kanak-kanak
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Payung kolam
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2017

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR850.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi sarapan: kira-kira INR 200 seorang
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 850.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Hartanah juga dikenali sebagai

Queens Inn Nagapattinam
Queens Nagapattinam
Queens Inn Hotel
Queens Inn Kilvelur
Queens Inn Hotel Kilvelur

Soalan lazim

Adakah Queens Inn mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Queens Inn?

Setakat 21 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Queens Inn pada 6 Ogo 2025 bermula serendah RM 234.65, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Queens Inn mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Queens Inn?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Queens Inn?

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30.

Apakah masa daftar keluar di Queens Inn?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Queens Inn?

Hotel yang mesra keluarga di Velankanni ini terletak berhampiran pantai, dalam jarak 2 bt (3 km) dari Gereja Our Lady of Good Health dan Gereja Our Lady's Tank. Pantai Velankanni adalah 2.7 bt (4.3 km) jauhnya.

Queens Inn Ulasan

Ulasan

6.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 9 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 9 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 9 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 9 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 9 ulasan

6.6/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.6/10

Kemudahan

5.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Lynette

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Anasly

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
"One star for the staff, zero for the room!" When I walked into the room, I was greeted by unwashed sheets and pillow covers. A quick call to the staff got me clean ones—but sadly, that's where the wins ended. The room itself? Straight out of a horror movie. Peeling walls, moldy pillows, and broken plumbing made it feel like I had checked into a haunted house. My "view" upon opening the door? A broken ceiling with a bucket catching rainwater. (At least the bucket wasn’t inside my room… small mercies.) The AC was particularly innovative—moss was growing out of it. Who needs a green wall when you have a green AC? Food was the only saving grace. It tasted good… when it eventually arrived. Two rotis and a veg kurma took over an hour—so long we joked it might be breakfast instead of dinner. The staff, bless their hearts, were polite, hardworking, and doing their best under impossible circumstances. It’s a management issue, not their fault. If the staff were running things, this place might stand a chance. One star, entirely for the staff. Management, please take notes—or at least take a good look at the moss-covered AC. I have got the pictures to prove it!
Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Robin, Kochi

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan
After 9pm, no restaurant facility. Staffs are very friendly
Menginap 1 malam pada Jan 2021

4/10 Lemah

George, New York ny

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No comment it’s ok Expedia charge me two times it’s going to be a dispute in charge later?
Menginap 1 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Decent and comfortable. Nice and friendly staff. I would certainly go back.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Dr Vallakalil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Good hotel
Menginap 1 malam pada Mac 2019

4/10 Lemah

Balasubramanian

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bad service. Cold breakfast & food.Staff untrained. Wardrobe non functional in all rooms.
Menginap 2 malam pada Mei 2018

8/10 Baik

Gk, London

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Good

New hotel service is good.
Menginap 1 malam pada Mac 2018

10/10 Cemerlang

Dave, Melbourne

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very nice clean and comfortable

The staff in the dining room could not communicate properly and it would be good if they had at least 1 person who could understand English. They had no idea of how to make a cup of coffee. Apart from that we were very happy with our stay and would stay there again.
Menginap 1 malam pada Jan 2018