Grand Mercure Mysore

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Grand Mercure Mysore

Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai
2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan antarabangsa
Bahagian luar
Deluxe Suite, 1 Katil Kelamin (Double), Balcony (15% off on F&SB & INR 250 Spa Voucher) | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus
Bahagian luar

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Restoran
  • Kolam
  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Spa
Harga semasa ialah RM254
RM285 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Jul - 23 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Executive Double Room, 1 Katil Ratu (Queen)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Katil sofa - raja
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Studio, 1 Katil Kelamin (Double), Balcony

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Studio, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Katil sofa
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single) (15% off on F&SB & INR 250 Spa Voucher)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Suite, 1 Katil Kelamin (Double), Balcony (15% off on F&SB & INR 250 Spa Voucher)

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
2203 60 New Sayyaji Rao Road, Nelson Mandela Circle, Mysore, Karnataka, 570021

Tempat berdekatan

  • Gereja St. Philomenas - 2 min memandu - 2.1 km
  • Jaganmohan Palace - 4 min memandu - 3.9 km
  • Istana Mysore - 4 min memandu - 3.9 km
  • Zoo Mysore - 4 min memandu - 4.3 km
  • Kuil Chamundi - 13 min memandu - 12.0 km

Bergerak

  • Stesen Mysore Junction - 7 minit memandu
  • Bengaluru (BLR-Kempegowda Intl.) - 176 minit memandu

Restoran

  • ‪Ashirvaad Grand - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪The Lemon Three Restaurant - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪La Uppu - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Blue Inn Restaurant - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Casino park Hotel - ‬12 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Grand Mercure Mysore

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam berdekatan Jaganmohan Palace
Terletak berdekatan Istana Mysore dan Zoo Mysore, Grand Mercure Mysore menyediakan teres atas bumbung, kedai kopi/kafe dan taman. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, Makanan ringan dan masakan antarabangsa. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman permainan dan bilik arked/permainan.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan penuh (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Daftar keluar ekspres, dewan tari-menari dan kebun sayur
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 146 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan menu bantal, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • 40-inci TV LED dengan saluran satelit
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Hujung minggu sarapan penuh tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 599 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • By the Blue
  • Deli
  • La Uppu
  • Silk Bar

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik permainan/arked
  • Bilik wap
  • Gimnasium 24 jam
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kemudahan dobi
  • Permainan kanak-kanak
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 200 meter persegi
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Teres atas bumbung

Spa perkhidmatan penuh

  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 6 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2016
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 40-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 1500
  • Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 900 (dari 6 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Hari Krismas (25 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 1500
  • Makan Malam Gala Hari Krismas (25 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 900 (dari 6 hingga 12 tahun)
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 3000
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 2000 (dari 6 hingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira INR 599 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 4400 setiap kenderaan (sehala)
  • Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Grand Mercure Mysuru Hotel Mysore
Grand Mercure Mysuru Mysore
Grand Mercure Mysuru (opening March 2016)
Grand Mercure Mysuru (opening April 2016)
Grand Mercure Mysuru AccorHotels Brand Hotel Mysore
Grand Mercure Mysuru AccorHotels Brand Hotel
Grand Mercure Mysuru AccorHotels Brand Mysore
Grand Mercure Mysuru AccorHotels Brand
Grand Mercure Mysore AccorHotels Brand Hotel
Grand Mercure Mysore AccorHotels Brand
Hotel Grand Mercure Mysore - an AccorHotels Brand Mysore
Mysore Grand Mercure Mysore - an AccorHotels Brand Hotel
Hotel Grand Mercure Mysore - an AccorHotels Brand
Grand Mercure Mysore - an AccorHotels Brand Mysore
Grand Mercure Mysuru (opening April 2016)
Grand Mercure AccorHotels Brand Hotel
Grand Mercure AccorHotels Brand
Grand Mercure Mysuru (opening March 2016)
Grand Mercure Mysuru an AccorHotels Brand
Grand Mercure Mysuru
Mercure Accorhotels Brand
Grand Mercure Mysore Hotel
Hotel Grand Mercure Mysore Mysore
Mysore Grand Mercure Mysore Hotel
Hotel Grand Mercure Mysore
Grand Mercure Mysore Mysore
Grand Mercure Mysuru
Grand Mercure Mysuru (opening March 2016)
Grand Mercure Mysuru (opening April 2016)
Grand Mercure Mysuru an AccorHotels Brand
Grand Mercure Mysore an AccorHotels Brand
Grand Mercure Hotel
Grand Mercure
Grand Mercure Mysore Hotel
Grand Mercure Mysuru Hotel
Grand Mercure Mysore Mysore
Grand Mercure Mysore Hotel Mysore

Soalan lazim

Adakah Grand Mercure Mysore mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Grand Mercure Mysore?

Setakat 22 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Grand Mercure Mysore pada 22 Jul 2025 bermula serendah RM 254.2, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Grand Mercure Mysore mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Grand Mercure Mysore?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Grand Mercure Mysore?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Grand Mercure Mysore?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Grand Mercure Mysore memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR4400 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Grand Mercure Mysore?

Hotel yang mesra keluarga ini terletak di pusat bandar, dalam jarak 3 bt (5 km) dari Jaganmohan Palace, Istana Mysore dan Zoo Mysore. Tempat Perlindungan Burung Ranganathittu dan Kuil Chamundi juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan. Stesen Mysore Junction sejauh 27 minit berjalan kaki.

Grand Mercure Mysore Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 151 daripada 336 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 116 daripada 336 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 32 daripada 336 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 21 daripada 336 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 16 daripada 336 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Ankit

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Should work on their housekeeping and service
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Stephanie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was great. Very helpful.
Menginap 12 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Greg

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Worn carpets, musky room
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Urgen

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Jaisimha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Sunil

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Sachin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Melissa

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Charged way too much for quality of property. Dirty and run down. We checked out of the property early as a result and they did honor yhe cancellation without charge.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Shanthi

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Food was mediocre, rooms are rundown, sheets and pillows need upgrade. la uppu staff poor service and plates and cutlery were not clean. Very disappointed and will not stay again
Menginap 12 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

mohamed

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan
Barely a 3 star : it is not a five #expedia information is totally wrong. Neat and clean 3 starvat max
Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Avoid staying here!

Summary: Bad experience, pathetic service. - Booked a room with balcony, got a room without balcony. - Room service took forever to come. - Housekeeping didn’t come to clean the room nor replace the towels. - Average food.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Somnauth

Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Francis

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The service at the reception desk, restaurant and spa was exceptional.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Rohit, Camp Hill

Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Rohit, Camp Hill

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Kunal

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Arrogant staff and super dirty rooms
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Namrata

Menginap 2 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

CHANDRA, princeton

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Horrendous
Menginap 2 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Roshan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Property showing some room provided some other room
Menginap 1 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Valliappan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
For what they charged the room did not have proper amenities and standard. There was not any hand towel and only big bath towels and three times asked them also and never brought it. Water temp was luke warm and they never attended to this. For what they charged in Mysuru and same I paid in Marriott chains even in Bangalore for a very good level of service and standard this is a piece of junk. Perhaps I will never look at thismplace again!
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Tenga

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Sandish Kumar

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This experience was extremely disappointing. I paid a high price per night for a deluxe room with two twin beds, but instead, I was given a single-bed room. This is completely unacceptable and not what I paid for. I raised the issue with the staff and asked for a full refund, as they failed to provide the service I booked and paid for. If they do not refund me in full, I will have no choice but to file a formal complaint with the police. Such poor service and lack of accountability should not be tolerated.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Emilia

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Nov 2024